On minulla aina ollut
katto pääni päällä
taivasalla en ole öitäni viettänyt
mutta vasta tavattuani sinut
tiesin mitä on tulla
kotiin
Teit talosta kauniimman
on minun lämpimämpi olla
näen elämän valoisana
tunnen oloni kodikkaammaksi
tiedän miltä rakkaus
tuntuu
Mukava ja hyvä olla
10
292
Vastaukset
- *laudi*
Se on runosi!
Rakkaus vaikuttaa kaikkeen :)
mutta hei :) on viellä yksi..
ja se on omatekonen pulla...vastaleivotun
pullan tuoksua ei voita mikään :D))
niin ja ne auringonkukkaset maljakossa
pöydällä :D
*******************************
räntää on luvattu :(
ja sitte tuleeki net loskat- *MURUKULTA*
~~ Koti on siellä missä mieli lepää.. :)
~~ Koti on siellä missä katse kohtaa toisen lämpimän katseen.. :)
~~ Koti on siellä missä sydän on.. :) - tomppa2006
...pullaa ei voita mikään, sanokoot laihdutusintoilijat mitä tahansa...
Se pullan tuoksu suorastaan jysähtää nenään...ja maku vie kielen mennessään. Hyvin tiedät sinäkin, mitä kunnon kodissa kuuluu olla. Miellyttävä palaute kerta kaikkiaan.
Kiitos - tomppa2006
*MURUKULTA* kirjoitti:
~~ Koti on siellä missä mieli lepää.. :)
~~ Koti on siellä missä katse kohtaa toisen lämpimän katseen.. :)
~~ Koti on siellä missä sydän on.. :)...on joka tapauksessa paikka, missä aikaa tulee vietettyä kaikkein eniten...
On hyvä, jos siellä mieli lepää, jos siellä katse kohtaa toisen lämpimän katseen, jos siellä on sydän.
On mukava ja hyvä lukea palautettasi. Kiitos paljon.
...Vilisee sitä aitoa lämpöä..
Kodista jossa pääosaa näyttelee
R A K K A U S ,
Kiitos Tommy =)- tomppa2006
...palautteesi lämmittää ja aikansaa hyvän mielen minulle...
Kiitos.
Koti
ja kodin lämpö
rakas joka odottaa siellä
ei voi olla ihanampaa
muuta kuin ehkä
kaunis runosi
jota luki mielellään.- tomppa2006
...kirjoitat selvästi omakohtaisesta kokemuksesta ja...
Kyllä tämä on ihan varmaa tietoa kodin lämmöstä ja mukavuudesta.
Kiitos palautteesta.
- Minanoita
Oma koti kullan kallis
ja rakkaus joka sitä lämmittää
'on korvaamatonta:)- tomppa2006
...kotihengetär tuo sen lämmön läsnäolollaan...
Kallisarvoista ja kaunista.
Kultainen kiitos noidalle palautteesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514