Componenta vaikuttaisi herkulliselta sijoituskohteelta. Osakkeen hinta on vielä hyvinkin kohtuullisella tasolla. Yrityshän on käytännössä entinen Högfors, joka tekee valuja. Tällä hetkellä firma on vielä melko lailla tyhjäkäynnillä, niin kuin muukin metalliteollisuus. On vain ajan kysymys, milloin metalliteollisuus Suomessakin räjähtää isolleen. Merkkejä on jo ilmassa. Lomautuksia peruttu jne. Tuntuu, että jostain tarvitaan vaan jonkinlainen alkusysäys ja sen jälkeen onkin sitten menoa.
Mitä mieltä olette? Kannattaako Componentaan sijoittaa juuri nyt?
Componenta herkullinen?
3
494
Vastaukset
- asdddddddddddd
Millä tavalla herkullinen? Jos odotat että se palaa tuonne 10 euroon, se tuskin tulee tapahtumaan. Nyt hinta on realistinen, eli osakkeen oikea omistus on lähellä osakkeen hintaa. Tosin osakepörssi ei ole mitenkään sidoksissa yhtiön oikeaan arvoon. L-brothersien osake nousi viikko takaperin n. 500% vaikka kyseinen yhtiö on käytännössä konkurssissa. :D
- siitä vaan
Saattaa olla tosi hyvä sijoituskohde. Tosin ennustaminen on aina vaikeaa, mitä pörssiosakkeiden kehitykseen tulee. Mutta varmaan sijoituskohde, siinä missä moni muukin.
- yli 14 e
V. 2007 kesällä osakkeen arvo oli yli 14 euroa. Voi olla, että taas päästään hyvinkin noihin lukemiin, ehkä ylikin. Ei ehkä lähitulevaisuudessa, mutta kuitenkin kohtuullisella aikavälillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684