http://www.deagostini-f2007.com/nachbestellen.php

F2007

Osta Kimin voittoauto vuodelta 2007 runsaalla tonnilla (23.08.)

Kimi Räikkösen legendaarinen Ferrari F2007 F1-sarjan maailmanmestaruusauto lanseerataan syyskuussa De Agostinin pienoismallisarjana.
De Agostini esittelee radio-ohjattavan F2007-kilpa-auton, jonka voimanlähteenä on polttomoottori. Pienoismallisarja on suunnattu kaikille harrastajille ja Räikkösen-faneille, jotka haluavat koota oman radio-ohjattavan kilpa-auton.

Sarja on suunniteltu yksinoikeudella De Agostinille yhteistyössä maailman suurimman pienoismallivalmistajan Kyoshon kanssa, ja sillä on Ferrarin lisenssi. Radio-ohjattu malli on mittakaavassa 1:7, ja sen voimanlähteenä on polttomoottori, joka tuo ajokokemuksen lähelle maailmanmestaruuskisojen tunnelmaa. Sarjan ensimmäinen numero julkaistaan 8. syyskuuta, juuri ennen Ferrarin koti Grand Prix kisoja Italian Monzassa.

Kimi Räikkönen voitti Ferrarin F2007 autolla ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan F1-sarjan maailmanmestaruutensa. Voitto tuli vain pisteen erolla McLarenin kuljettajiin Lewis Hamiltoniin ja Fernando Alonsoon. Tulipunainen menopeli oli 53. Ferrarin rakentama yksi-istuiminen kilpa-auto, ja se poikkesi merkittävästi edeltäjistään. Auto toi Ferrarille myös valmistajien maailmanmestaruuden ensimmäisen kerran Michael Schumacherin vuoden 2004 voiton jälkeen.

Myös aloittelijat voivat helposti rakentaa ja ajaa

Pienoismallisarja tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden astua ammattimaisen pienoismallirakennuksen maailmaan. Vaiheittain etenevät rakennusohjeet, jotka sisältyvät jokaiseen lehteen, takaavat, että sarjan loppuessa jokaisella Formula 1 -harrastajalla on täydellisesti toimiva ja suorituskyvyltään kovatasoinen RC-F2007 kilpa-auto.

Ensimmäisessä numerossa on mukana dvd, joka tarjoaa lisää hyödyllisiä rakennusohjeita sekä vinkkejä auton rakentamiseksi niin, että saavutetaan maksimaalinen suorituskyky. Auton suorituskyky ja ohjaustuntuma miellyttävät varmasti niin aloittelijoita kuin kokeneitakin radio-ohjattavien autojen kuljettajia.

Jokainen lehden numero sisältää myös uusia pienoismallin komponentteja. Lehti sisältää yksityiskohtaista tietoa ja kuvitusta, ja se on jaettu kolmeen osioon. Ensimmäinen luku "Ferrari ja Formula 1" tarjoaa kurkistuksen "Squadra Rossan" kiehtovaan maailmaan aina sen alkuajoista tähän päivään asti. "Dynaaminen Maailma" esittelee lukijalle radio-ohjattavien autojen kiehtovan maailman ja antaa samalla hyviä vinkkejä ohjaamisesta, virittämisestä, kilparadoista ja paljosta muusta. Viimeinen luku on vaihe vaiheelta etenevä kokoamisohje, jonka yksityiskohtaiset kuvat auttavat kilpa-auton rakentamisessa.

Pienoismallisarjan mukana tulee kaksi eri verhoilua auton rungolle, joista toinen on kilpailua ja toinen esillepanoa varten. Näin auto näyttää hyvältä myös kilparatojen ulkopuolella.

Lehden jokaisen numeron voi tilata osoitteesta http://www.deagostini-f2007.com. Myös puuttuvia numeroita voi tilata samasta osoitteesta.

De Agostini Deutschland GmbH on johtava pienoismallien valmistaja Saksassa, ja se on osa kansainvälistä De Agostini -yhtymää. Emoyhtiö perustettiin Italiassa vuonna 1901. Tänä päivänä konsernilla on edustus 26 maassa ja se julkaisee pienoismallisarjaa 33 maassa 13 eri kielellä.

Tietoa pienoismalli-sarjasta

Julkaisupäivämäärä / Numero 1: Tiistai, 8. syyskuuta 2009

Julkaisupäivämäärä / Numero 2: Tiistai, 22. syyskuuta 2009

Julkaisupäivämäärä / Numero 3: Tiistai, 29. syyskuuta 2009

Kaikki seuraavat numerot: viikoittain julkaistavia

Numeroita yhteensä : 100 numeroa

Myyntihinta: ensimmäinen numero (5,95 euroa), seuraavat numerot (11,95 euroa)

Arvo yhteensä: 1 189,00 euroa

Jakelu: lehtimyymälät, kioskit, huoltoasemat, tavaratalot ja tilaus

Tekniset yksityiskohdat

Mittakaava: 1:7

Pituus, leveys, korkeus: 670-250-155 mm

Akseliväli: 450 mm

Moottori: Vahva Kyosho GX21 moottori

Kuutiotilavuus: 3,46 cm3

Käynnistys: kaapelikäynnistimellä

Vaihdelaatikko: 2-vaihteinen välitys

Voimansiirto: nivelakseliveto

Ohjaus: takapyöräveto tasauspyörästöllä

Jarrut: levyjarru

Jousitus: työntötanko

Iskunvaimennin: öljytäytteiset iskunvaimentimet

http://auto.fi.msn.com/page.php?page_id=2&news_id=200902616

20

3659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F2007

      Olisi toivottavaa, ettei tänne kirjoiteltaisi auton vastaisia viestejä. Autoa, kun ei ole pakko tilata. Tuskin kukaan haluaa tietää, jättääkö joku tilaamatta ja että auto on kalli ynms.

      Tämä palvelisi tilaajia ja irtonumeron ostajia paremmin ja voi saada tätäkin kautta vastauksia arveluttaviin asioihin. Sitten, kun keskustelun kulku olisi asiallista, saataisiin rakentava ja tietoa jakava keskustelu tästä.

      • saju9999

        Itse tilasin kyseisen auton ja kokosin juuri äsken etusiiven. Odotan kyllä innolla mitä tuleman pitää.Olen 4 vuotiaan pojan isä ja toivon että tästä tulee yhteinen harrastus meille molemmille.Itse ole harrastanut näitä polttomootoriautoja jo monta vuotta.Ja minun mielestä auto vaikuttaa ihan hyvä laatuiselta.Mutta ei tätä voi verrata kumminkaan mihinkään kisa vehkeeseen.


      • F2007
        saju9999 kirjoitti:

        Itse tilasin kyseisen auton ja kokosin juuri äsken etusiiven. Odotan kyllä innolla mitä tuleman pitää.Olen 4 vuotiaan pojan isä ja toivon että tästä tulee yhteinen harrastus meille molemmille.Itse ole harrastanut näitä polttomootoriautoja jo monta vuotta.Ja minun mielestä auto vaikuttaa ihan hyvä laatuiselta.Mutta ei tätä voi verrata kumminkaan mihinkään kisa vehkeeseen.

        Itse vielä odottelen ensimmäistä pakettia. Olen samoilla linjoilla kanssasi. Itsekkin pääsen taas lasten ohessa "leikkimään" autoilla. :) En tiedä kisataanko kyseisillä autoilla tai siis tullaanko kisailemaan. Itse olen kuitenkin ajatellut ajella poikieni kanssa ihan jollai isolla alueella. Olen itse nuoruusvuosina ajanut mikroautoa ja se, jos mikä oli kivaa. :) Pienoismalli puolelta olen rakennellut paljon koottavia ja lennokkeja. Sähköautoilla olen "leikkinyt" jonkin verran ja rakennellut niitä. Polttomoottori rc autoista ei kokemuksia, mutta josko nyt siihen tulisi muutos. Pidän rata-autoilusta enemmän, kuin rallista, niinpä tuo formulakin sopii paremmin kuvioon mukaan. Isommista autoista onkin sitten enemmän kokemusta, koska olen ammatiltani autonkuljettaja. ajokortista löytyneekin kaikki mahdolliset luokat. Pitää vissiin seuraavaksi lentolupakirjaa alkaa hommailee. :)

        Mielenkiinnolla tässä ollaan mukana ja meinaankin viedä projektin kunnialla läpi.

        Ps. Tästä autosta liikkuu kaikenlaisia tietoja keskustelupalstoilla. Jos törmäät sellaisiin kannattaa laittaa toisesta korvasta ulos, koska useissa niissä on tietämättömyys taustalla. Olen ollut Kyosho:lle ja lehden julkaisijaan yhteydessä ja saanut sieltä "arvokkaita tietoja" auton suhteen tulevaisuudessa. Voit käydä katsomassa asiallista keskustelua ja ottaa osaa keskusteluun.

        http://ferrari.pienoismallit.net/tietoa/


      • saju9999
        F2007 kirjoitti:

        Itse vielä odottelen ensimmäistä pakettia. Olen samoilla linjoilla kanssasi. Itsekkin pääsen taas lasten ohessa "leikkimään" autoilla. :) En tiedä kisataanko kyseisillä autoilla tai siis tullaanko kisailemaan. Itse olen kuitenkin ajatellut ajella poikieni kanssa ihan jollai isolla alueella. Olen itse nuoruusvuosina ajanut mikroautoa ja se, jos mikä oli kivaa. :) Pienoismalli puolelta olen rakennellut paljon koottavia ja lennokkeja. Sähköautoilla olen "leikkinyt" jonkin verran ja rakennellut niitä. Polttomoottori rc autoista ei kokemuksia, mutta josko nyt siihen tulisi muutos. Pidän rata-autoilusta enemmän, kuin rallista, niinpä tuo formulakin sopii paremmin kuvioon mukaan. Isommista autoista onkin sitten enemmän kokemusta, koska olen ammatiltani autonkuljettaja. ajokortista löytyneekin kaikki mahdolliset luokat. Pitää vissiin seuraavaksi lentolupakirjaa alkaa hommailee. :)

        Mielenkiinnolla tässä ollaan mukana ja meinaankin viedä projektin kunnialla läpi.

        Ps. Tästä autosta liikkuu kaikenlaisia tietoja keskustelupalstoilla. Jos törmäät sellaisiin kannattaa laittaa toisesta korvasta ulos, koska useissa niissä on tietämättömyys taustalla. Olen ollut Kyosho:lle ja lehden julkaisijaan yhteydessä ja saanut sieltä "arvokkaita tietoja" auton suhteen tulevaisuudessa. Voit käydä katsomassa asiallista keskustelua ja ottaa osaa keskusteluun.

        http://ferrari.pienoismallit.net/tietoa/

        Kyllähän tästä autosta monenlaisia keskusteluita kuulee. Mutta minä ainakin henkilökohtaisesti uskon että varaosia saa jatkossa tilattua joko kyosholta tai jostain nettikaupasta. Ja eikös tohon 2004 vuoden malliin ainakin saa osia netistä...Korjatkaa jos olen väärässä.Youtubessa on muuten muutamia videoita tosta 2004 mallista.Kannattaa käydä katsomassa.Saa vähän esimakua autosta...


      • F2007
        saju9999 kirjoitti:

        Kyllähän tästä autosta monenlaisia keskusteluita kuulee. Mutta minä ainakin henkilökohtaisesti uskon että varaosia saa jatkossa tilattua joko kyosholta tai jostain nettikaupasta. Ja eikös tohon 2004 vuoden malliin ainakin saa osia netistä...Korjatkaa jos olen väärässä.Youtubessa on muuten muutamia videoita tosta 2004 mallista.Kannattaa käydä katsomassa.Saa vähän esimakua autosta...

        Tässä on linkki myös Ferrari F2007 Agostini

        http://www.youtube.com/watch?v=Om8kS8Rj_mo

        Varaosista sen verran, että Kyosholla on valmiit muotit jos esim. koriin. Olen aika varma, että Kyosho ottaa asian hoitaakseen, jos saa sopimuksen Agostinin kanssa. Näin ainakin sain ymmärtää, kun olin Kyosholle yhteydessä, että he olisivat kiinnostuneita sopimuksesta, mutta "eilen" ei ainkaan ollut mitään varmaa tietoa.


    • Äly hoi, älä jätä!

      Haloo, sarjassa on 100 numeroa. Kokoaminen kestää siis vain vähän yli kaksi (2) vuotta! No, onneksi auto ei ole leikkikalu, se käy ainoastaan yli 3-vuotiaille. Kolme vuotia piltti onkin jo 5-vuotias auton valmistuessa :)

      • F2007

        Se ei olekkaan tarkoitettu sinun kaltaisille, joilta puuttuu kokonaan itsehillintä ja kärsivällisyys. Mistähän tuo varoitus johtuu? Suomessa sattuu olemaan lelujen valvonta ja KAIKKI radio-ohjattavat myös leluiksi luokitellaan. Silloin, kun lelussa on pieniä osia siitä on AINA oltava varoitus: "EI SOVELLU ALLE KOLMEVUOTIAILLE!"

        Etpä näytä sinäkään mistään mitään tietävän. HEI HALOOO, ÄLY JÄTTI SINULLA! :)))


      • Gtrider

        Eihän se kokoaminen kestä kuin vuoden. Kerralla tulee kaksi numeroa aiankin jos on kestotilaaja. En ole vielä itse päätöstä tehnyt rupeanko tuota kasaamaan vai en. Meillä kun tuo poju on vasta neliviikkoinen. Entuudestaan meidän taloudessa on vain tyttäriä, joita moottorihommat tuntuu kiinnostavan yhtä paljon kuin meidän mammaa.


      • F2007
        Gtrider kirjoitti:

        Eihän se kokoaminen kestä kuin vuoden. Kerralla tulee kaksi numeroa aiankin jos on kestotilaaja. En ole vielä itse päätöstä tehnyt rupeanko tuota kasaamaan vai en. Meillä kun tuo poju on vasta neliviikkoinen. Entuudestaan meidän taloudessa on vain tyttäriä, joita moottorihommat tuntuu kiinnostavan yhtä paljon kuin meidän mammaa.

        Tilaajille ilmestyy kaksi lehteä kerralla. Tämä varmaankin johtuu lähetyskulu syistä. Muuten lehti ilmestyy joka viikko lokakuusta alkaen. Joten tuskin se tilaajillekkaan tulee sen nopeammin, kuin irtonumeron ostajille. Itse tilasin kuitenkin, tällöin ei tarvitse huolehtia sen ostamisesta kaupasta. Pitkä projekti on luvassa, jos kasaat auton. Mutta poikasi on silloin ihmeissään, kun näkee henkeä salpaavan näköisen pienoismallin oikeasta F1 Ferrarista joka vielä kulkee ja lujaa.

        Paljon on ollut puhetta auton huippunopeudesta. Näin näkemättä ja varsinkaan tarkempia tietoja ei voi edes laskea sitä matemaattisesti, kun tarkat tiedot puuttuu. Jos noi olisi käytettävissä, pyytäisin parempaa puoliskoa laskemaan auton maksimaalisen nopeuden. Jos sama moottori olisi kiinni ns. monsteri autossa huippu olisi noin 60 kmh, mutta nyt menee vaikeammaksi, koska ilmanvastus jää minimaaliseksi. Ainakin se tulee lähtemään paikoiltaan kuin "pieni sika"

        Ilmeisesti autossa ei ole säädettäviä siipiä, joilla pystyisi vaikuttamaan downforceen. Sitä pitäisi saada vähennettyä, jos haluu autosta kiiturin. Jos taas haluaa, että se pysyy mutkassa hallinnassa on syytä nostaa sitä. Nämä säädöt olisi ihan kiva lisä autoon. Todennäköistä, että ne on suoraan laitettu ns balanssiin korin muotoilujen kanssa, eli nopeutta ja pitoa riittää.

        No, tässähän se tuleekin, ettei ole säädettäviä siipiä. :( "Kilpa-autoilun säännöt eivät salli ajon aikana säädettäviä ilmanohjaimia, joista olisi paljon hyötyä, mutta autoista tulisi silloin entistä monimutkaisempia ja ne uhkaisivat muuttua "lentokoneiksi"." Lähde: Wiki


      • saju9999
        F2007 kirjoitti:

        Tilaajille ilmestyy kaksi lehteä kerralla. Tämä varmaankin johtuu lähetyskulu syistä. Muuten lehti ilmestyy joka viikko lokakuusta alkaen. Joten tuskin se tilaajillekkaan tulee sen nopeammin, kuin irtonumeron ostajille. Itse tilasin kuitenkin, tällöin ei tarvitse huolehtia sen ostamisesta kaupasta. Pitkä projekti on luvassa, jos kasaat auton. Mutta poikasi on silloin ihmeissään, kun näkee henkeä salpaavan näköisen pienoismallin oikeasta F1 Ferrarista joka vielä kulkee ja lujaa.

        Paljon on ollut puhetta auton huippunopeudesta. Näin näkemättä ja varsinkaan tarkempia tietoja ei voi edes laskea sitä matemaattisesti, kun tarkat tiedot puuttuu. Jos noi olisi käytettävissä, pyytäisin parempaa puoliskoa laskemaan auton maksimaalisen nopeuden. Jos sama moottori olisi kiinni ns. monsteri autossa huippu olisi noin 60 kmh, mutta nyt menee vaikeammaksi, koska ilmanvastus jää minimaaliseksi. Ainakin se tulee lähtemään paikoiltaan kuin "pieni sika"

        Ilmeisesti autossa ei ole säädettäviä siipiä, joilla pystyisi vaikuttamaan downforceen. Sitä pitäisi saada vähennettyä, jos haluu autosta kiiturin. Jos taas haluaa, että se pysyy mutkassa hallinnassa on syytä nostaa sitä. Nämä säädöt olisi ihan kiva lisä autoon. Todennäköistä, että ne on suoraan laitettu ns balanssiin korin muotoilujen kanssa, eli nopeutta ja pitoa riittää.

        No, tässähän se tuleekin, ettei ole säädettäviä siipiä. :( "Kilpa-autoilun säännöt eivät salli ajon aikana säädettäviä ilmanohjaimia, joista olisi paljon hyötyä, mutta autoista tulisi silloin entistä monimutkaisempia ja ne uhkaisivat muuttua "lentokoneiksi"." Lähde: Wiki

        Joko ootte saanu osia autoonne.Mulla on jo etusiipi ja takasiipi kasattuna.Tarrojen liimauksen taidan jättää hameväelle.Saapahan vaimokin osallistua projektiin...


      • kirjautunut!
        saju9999 kirjoitti:

        Joko ootte saanu osia autoonne.Mulla on jo etusiipi ja takasiipi kasattuna.Tarrojen liimauksen taidan jättää hameväelle.Saapahan vaimokin osallistua projektiin...

        saju9999 ja kaikki muutkin asiasta kiinnostuneet!
        Tervetuloa keskustelmaan asiasta virallisille F2007 sivuille! Asiallista keskustelua ja hyvää tietoa kasaamisesta, vinkkejä, myös kysymyksiä voi esittää toisille. ynm.
        http://ferrari.pienoismallit.net/keskustelu/


    • RC king

      ... vieläkö joku jaksaa tätä kerätä ;)

      • Bisnesvainu...

        Homman idea on siinä, että aika moni missaa jossain vaiheessa pari osaa ja auto jää kasaamatta. Varaosiahan näihin ei saa. Niinpä ne harvat ahkerat saavat valmiista autosta 3 000 euroa huuto.netissä.

        Saattepa nähdä.


      • räkä räikköne
        Bisnesvainu... kirjoitti:

        Homman idea on siinä, että aika moni missaa jossain vaiheessa pari osaa ja auto jää kasaamatta. Varaosiahan näihin ei saa. Niinpä ne harvat ahkerat saavat valmiista autosta 3 000 euroa huuto.netissä.

        Saattepa nähdä.

        meidän kylällä ei ole enää paketteja näkynyt lehti hyllyjen päällä :(


      • Äly hoi älä jätä!
        räkä räikköne kirjoitti:

        meidän kylällä ei ole enää paketteja näkynyt lehti hyllyjen päällä :(

        Ferraria ei näy enää missään kaupassa. Tämänhän osasi lähes jokainen arvata jo etukäteen. Montakohan "aitoa Ferraria" jäi rakentamatta ja rahat menivät huijareille? Kauppa se on joka kannattaa.



    • Muuten
      Kannattaako kasata tällänen rc alottelija niin lentokone tuleeko havemmaksi kun koko paketti vai halvemmaks mitäs luulette ?
      Laittakas jostai kaupoista joku osote missä halpoja osia lentokoneeseen siis RC.
      Ja jos löydätte jonkun halvan koko paketin.
      Laittakaa linkkejä tulemaan !
      Etukäteen kiitos vastanneille !

      • Muuten Max. hinta koko tai osineen sais olla 100 € Kiitos.


    • vasta-alkaja

      Ajattelin kun olen saanut tuon vehkeen jo käynnistettyä ja pitäis saada säädöt kohdilleen. Eli kysymys on mistäköhän saisin sen opastus-DVD:n.

    • amis1

      moro. löytys vähä päälle 30 kpl eri kasaus pakettia toho f2007 rc autoon. Oisko jollai kiinnostusta ostaa niitä enää :-D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe