mielipiteitä hahmoist!

**Glendora**

elikkä, mikä on teidän lempihahmo potter-kirjoissa, mist ette tykkää jne.

24

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniel fani 4:EVER!!!!!!!!

      Miun lempihahmon näkee tuosta nikistänikin :)
      En tykkää Malfoyn koko perheestä :/

      I love youu,Daniel!!!!!!!! 4:ever!!!!!!!
      *halitusmoiskut Danielille*!!!!!

      ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

      • hm!

        miten sää teit noi syrämmet tonne viestin loppuun???


      • ???

        kestäköhän danielista mahtaa olla kyse..? kirjoissa ei ole ketään sen nimistä hahmoa.


      • loony

        Mikäli tarkotat sitä Radkliffen Danielii, ni ajattelin että mistä lähtien hän on esiintyny kirjoissa?


      • Straw

        ..periaatteessa Danielilla ei ole Harry Potter-kirjojen kanssa mitään tekemistä. Ei lempihahmo Pottereissa voi olla Daniel, ei siellä ketään sennimistä ole. Jos kysyttäisiin suosikki-potternäyttelijää, sitten voisi Danielin mainita. Mutta ei lempihahmoa kysyttäessä...=)


    • Dirhael

      Oma lempihahmoni on Sirius Musta.
      Sellainen mukavan rempseä tyyppi, minun mieleeni. ;)

      Inhottavimmat hahmot ovat Malfoyn perheessä, koko huusholli taitaa olla vähän kajahtanutta porukkaa. :P

    • Pat Bateman

      Paras on Severus Snape. Perseestä on Sirius. Vauhkomieli on myös hyvä.. Voldemort ryhdistäyty vitosessa joten ei tee enää mieli kutsua sitä Dorkamortika yhtä paljon ku ennen. Kenties sitä vois kohta alkaa pitämään kunnon hahmona. Matohäntä on myös perseestä, kun se on niin säälittävä...

      • moppi 4v

        dorkamortika.. xD

        mä tykkäsin siriuksesta(no en vitosessa, mut aikasemmin) ja ron on ollu hauska, mut mun kävi sitä kauheesti sääliks(taas vitosessa)...

        harry on kamalan ärsyttävä hahmo (varsinkin vitosessa...)...


    • Twil

      Yritän sanoa nyt kaiken lyhyesti ja ytimekkäästi, etten ala sössöttämään liikaa.
      No hahmona Snape on aivan upea. Ja mä en millään haluaisi hokea tätä Snape-mantraani, mutta en osaa sitä muutenkaan sanoa: monipuolinen, syvä, mielenkiintoinen hahmo.
      Ja Draco Malfoy on musta hauska. Hahmonahan se on on vähän yksioikoinen kiusankappale, mutta se on jotenkin niin hellyyttävä. Jos joku ottaa torjumisen huonosti niin se..:) Herttainen pieni bimbo.

      Ja keistä en tykkää.. Hmm. No itseasiassa, mä joko tykkään melkein kaikista tai sitten en jaksa vaivautua. Mutta en tykkää.. err, Jamesista. Syy, katsokaa ylemmäksi niin sen perusteella syynkin ymmärtää, luulisin. Ja Ginny on ärsyttävä. Hmm. Sitten on liuta tyyppejä,joista mä en tykkää mutta en aktiivisesti ei-tykkääkkään,niinkuin Sirius ja Molly ja hmm,Percy.

    • Hermione...

      Joo´o... Mä tykkään itse Hermionesta, mutta en osaa perustella...!!!!
      Ja Harrysta en tykkää, se on itsekäs paska.
      Ja Sirius on hyvä--->viitosessa surkee...

      • Sunniva

        Mä tykkään kyl ehottomasti Sirius Mustasta!!!!! Se on niin symppis tyyppi(vaikka vitoskirja saa sen vaikuttaan ääliöltä)Sit on Remus Lupin ihana ihmissusi ja minusta se on aivan loisto tyyppi=)
        Ja sit on tietenki Kalkkaros ehotomasti huippu opettaja,ja se on sitä paitsi ainoo opettajista kuka ei nuole Harry saappaita(noin kuvannolisesti ja ai niin onhan Dolores joka ei voi sietää Harrya mut musta se on mahtava tyyppi...Vihdoinki joku opettaja antaa sille oikeen rangastuksen(paitsi et kyl snapu on sentään vähän ihmismäisempi jos noin voi sanoo ja mulla tosiaan nyppi se ku James kiusas sitä sillon nuorena)
        sit mä pidän myös Vauhkomielestä,koska se on niin huvittava sen silmänsä kanssa,Ja taisinki jo mainita Doloresin,koska se osaa todella hyvin pitää koulun kurissa*muistelee Fredin ja Georgen pilaa*Joo,kyl se todella osaa*virnistää*
        Niin ja sit tyyppeja joita inhoan sydämmeni pohjasta
        Harry potter:Koska se on niin ääliö viitos kirjassa ja nyyhkyttää koko ajan "mulle ollaan epäreiluja kun päässä asuu Volde"tympii, ja siitä on sitä paitsi tehty täys ääliö tyttöjen suhteen..Ja sit ku se on maineellaan ratsastava tuuri haukka(lainaus eräältä kaverilta aikaisemmin palstalta)

        Ron Weasley:Koska se on niin huomaamaton siin vitos kirjassa,musta se Rowling ois saanu tuoda enenmmän persoonallisuutta sille tyypille,ei silti et se on söpö..xD

        No empä oikeastaan muita hahmoja vihaakkaan,ja ai niin FRED ja GEORGE on huippuja!!!Ne on niin hulvattomia jotka lentää suoraan sydämmeen..
        Voisin tietysti luetella vaikka keitä,mut ku aika loppu(ja harkat alkaa)joten en kerkee kirjottaa enempää...Eipä mul kyl oo asiaakaan enempää..
        Ja älkää ottako nokkiinne tuosta Harry Potter kommentista...


    • loony

      ..Gred ja Feorge! :D Ja sitte heti perässä Kalkaros, joka on ihan loistava hahmo!! Ku se periaattees on niinku paha.. mut silti se kuiteski on hyvä. :D

      Mut en tykkää kyl mistää matohännästä..

      • Straw

        Luinpa tuossa vastauksia ja järkytyin. Miten voitte teilata Harryn täydellisesti? Hänhän puhaltaa koko helkkarin tarinaan sielun!! Ei olisi mitään, jos ei olisi Harrya,joka on tarinan ydin. Harryn ympärillehän kaikki rakentuu.
        Niin muuten, oma lempihahmoni on Minerva McGarmiwa, hänessä on asennetta!=)


      • Pat Bateman
        Straw kirjoitti:

        Luinpa tuossa vastauksia ja järkytyin. Miten voitte teilata Harryn täydellisesti? Hänhän puhaltaa koko helkkarin tarinaan sielun!! Ei olisi mitään, jos ei olisi Harrya,joka on tarinan ydin. Harryn ympärillehän kaikki rakentuu.
        Niin muuten, oma lempihahmoni on Minerva McGarmiwa, hänessä on asennetta!=)

        Mun mielestä Harry on hyvä hahmo, joskaan ei suosikki. Ei siinä oikeen mitään moitittavaa ole, ei ole edes sellainen ärsyttävä Herra Täydellisyys. Vitosessa tuntui vasta heräävän eloon!


      • Straw
        Pat Bateman kirjoitti:

        Mun mielestä Harry on hyvä hahmo, joskaan ei suosikki. Ei siinä oikeen mitään moitittavaa ole, ei ole edes sellainen ärsyttävä Herra Täydellisyys. Vitosessa tuntui vasta heräävän eloon!

        ..Harry on kiva tyyppi, pidin hänestä jo heti kirjasarjan alussa.


      • Twil
        Straw kirjoitti:

        Luinpa tuossa vastauksia ja järkytyin. Miten voitte teilata Harryn täydellisesti? Hänhän puhaltaa koko helkkarin tarinaan sielun!! Ei olisi mitään, jos ei olisi Harrya,joka on tarinan ydin. Harryn ympärillehän kaikki rakentuu.
        Niin muuten, oma lempihahmoni on Minerva McGarmiwa, hänessä on asennetta!=)

        Kyllähän mäkin Harrysta sinänsä pidän,vaikka se välillä hermoille käykin. Mutta jotenkin..niistä sivuhahmoista löytyy terävämpiä persoonallisuuksia, niinkuin tosin useimmissa muissakin kirjoissa. Ja muutenkin, aika useinkin käy niin että pitää enemmän sellaisista henkilöistä jotka tuntee vähän huonommin. Harry vaan on, ei sitä ajattele kauhean paljoa- Kun sen näkökulmasta kaiken kuitenkin näkee,niin sen hahmo ei herätä niin paljoa uteliaisuutta. Tai ainakin mulla on näin.


      • Winry
        Twil kirjoitti:

        Kyllähän mäkin Harrysta sinänsä pidän,vaikka se välillä hermoille käykin. Mutta jotenkin..niistä sivuhahmoista löytyy terävämpiä persoonallisuuksia, niinkuin tosin useimmissa muissakin kirjoissa. Ja muutenkin, aika useinkin käy niin että pitää enemmän sellaisista henkilöistä jotka tuntee vähän huonommin. Harry vaan on, ei sitä ajattele kauhean paljoa- Kun sen näkökulmasta kaiken kuitenkin näkee,niin sen hahmo ei herätä niin paljoa uteliaisuutta. Tai ainakin mulla on näin.

        olen samaa mieltä kanssasi Twil.Sivuhahmoista löytyy enemmän persoonaa:)

        Mun omat lemppari hahmot on Ron,joka osaa olla söötti ja riitelee aina Hermun kanssa,ja yrittää olla viaton.
        Toka on Percy joka taas touhottaa oman kunniansa kanssa,vaikkakin en oikein tykännyt siitä vitos kirjassa.Eikä saa unohtaa Snapea,EIKÄ VARSINKAAN Frediä ja Georgea,joilta ne kaikki metkut ja hauskat jutut tulee!En taasen tykkää Siriuksesta,onhan se kiva hahmo muttei silti mun makuuni:)


    • loony-89

      ginny, ron, harry, hermione, neville ovat potterhahmojen aatelia, pohjasakkaa puolestaan ovat nykyään: cho, pimento, cornelius toffee ja percy weasley!

    • Anan

      Feeniksin killan luettuani pidin entistä enemmän Harrysta, Siriuksesta, McGarmiwasta ja Kalkaroksesta.

      Harry - niin, kun se vaan raivos siinä alussa ja oli muutenkin aika lailla itsekäs välillä, mä vain pidin siitä. En mä tiedä, silloinhan inhon kuuluisi kasvaa/nousta pintaan, mutta ei, ehkä mä vaan samaistuin niin paljon siihen, että niin.

      Sirius - siitä mulla ei aikaisemmin ollut minkään laista mielikuvaa, mutta se välinpitämättömyys, ah.

      McGarmiwa - ihanan töykeä Pimennolle, nauroin hulluna sille "saanko tarjota yskänpastillin, Dolores?" -kohdalle. Jotenkin se suuttumus ja niin, kyllä, ah.

      Kalkaros oli paljon "kiltimpi". Ja alkoi minua todellakin säälittämään se sen kauhein muisto, ja niin, aivan, kun se kumminkin pysyi viileänä, juu. Mutta en voi laskea ihan suosikkihuippuihini.

      Lockhart, joka on jotenkin aina kiehtonut mua, oli huippu. "En minä turhaan opetellut kaunokirjoitusta!" xD

      Ron, Fred, George, kestosuosikkini, aivan, aivan. Repesin tyystin siinä kun "KAKKA"-raketti lenteli ikkunan takana, ja mikä pahinta, olin juuri silloin koulussa, taisi olla vieläpä tunnilla... Ronin ehdotus taisi olla Pimennon myrkyttäminen, voi että, mahtavaa!

    • Darkkis

      taijan olla ihan yksin, ku satun tukkäämään Dracosta.... sillä pojalla on asennetta! se sentään osaa hiljentää sebn rasittavan teinipell-harryn....

      • Twil

        että oot ainoa, tai siis, onhan meitä vaikka kuinka paljon. Mäkin itseasiassa tykkään siitä,vaikkakin ehkä eri syistä.


    • mävaan

      mun lempihahmo on sirius, ja mä en oikeen
      tykänny siitä ku se sit kuoli...
      ja inhottavin hahmo oli mun mielestä se
      professori pimento.

    • Anonyymi

      Draco
      En tietenkään sano että sen käytös oli oikeutettua mutta se on vaan hyvin mielenkiintoinen hahmi kaikin puolin

    • Anonyymi

      George!Ja jos pitäis joku hahmo tuoda takas kuolleista se olis Fred koska se on vaan niin väärin repäistä George ja Fred irti toisistaan ikuisiksi ajoiksi...♡♡♡

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe