Logot + käyntikortit

Tmoi

Ympäriämpäri keskustelupalstoja näkee kyselyjä logojen ja käyntikorttien suunnittelijoista. Vaikkakin fotarin opetteluun menee jonniin verran aikaa, ei logosta kannata paljoa maksaa. Ite oon väsäilly niitä ruokapalkalla kavereille ja puolitutuille. Teen yleensä kolme ehdotusta, joista kaveri valitsee yhden johon sit tehdään yhdessä muutoksia. Helppoa ja nopeaa. Myös käyntikorttileiskat sun muut on aika helppoja tehdä ja yleensä jälki on parempaa ku netin tusinatavarakaupoissa. Jos kiinnostaa niin mailia: tomi[ät]feelovation.com

-Tmoi

4

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Haukotus.

Ei sulle kukaan oikeaa hintaa edes maksaisikaan. Katsos kun logot ja käyntikortitkin tehdään aina vektorigrafiikkana, ei kuvankäsittelyohjelmalla. Tekases joutessas nelimetrinen ikkunateippaus viimmeksi tekemästäsi logosta. Tai vie kilpikaivertamoon, että kaivertavat sen solmioneulaan.

• Kaiva ojaa

Puuhastelua

• Kaksi eri asiaa

Joka mies tekee "logoja", mutta vain ammattilaiset tekee logoja.

Tuossa yksi jo sanoikin esimerkkinä, että teeppäs siitä "logostasi" teippaus ikkunaan tai autoon, tai painata se tekstiiliin.

Sitä kun yrität, niin huomaat, mikä ero on logolla ja "logolla".

• näinhänseon

Kaikkihan me osataan logojen teko ja mainonta muutenkin. Katsokaapa sanomalehtiä niin järjestään joka toinen ilmoitus on jotenkin epäonnistunut. Alansa asiantuntija olisi pystynyt välttämään mahdollisista kohdistusvirheistä ja muista asioista aiheutuvia haittoja. Sama pätee logoihin, jos niiden suunnittelusta ei oikeasti tiedä mitään niin työn jälkikin on jotain aivan järkyttävää. Monet kerrat kippurassa nauranut amatöörejen tekemiä logoja, jotka eivät oikeasti vaikuta mahdollisiin asiakkaisiin niin kuin logon kuuluu!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      493
      1869
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      380
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1357
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      962
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      10
      751
    Aihe