flagyl 400mg ja paha haju

osaakohan joku kertoa mulle,että miksi pahanhajuinen vuoto jatkuu vaikka sain 5pv kuurin emätintulehdukseenViimeisen tabletin otin tiistaiaamuna(tänään siis torstai).Onko mahdollista ettei kuuri tehonnut tai että mokasin lääkkeiden kanssa?Tarviiko ottaa kuinka pian yhteys gynekologiin?
2347
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

kuuri ei ole tehonnut, ei se ensim. kuuri aina tehoa.

Äänestä
  • sinulle dalacin kuuri jos se tepsis.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


apua nopeasti tarvitseva! kirjoitti:

osaakohan joku kertoa mulle,että miksi pahanhajuinen vuoto jatkuu vaikka sain 5pv kuurin emätintulehdukseenViimeisen tabletin otin tiistaiaamuna(tänään siis torstai).Onko mahdollista ettei kuuri tehonnut tai että mokasin lääkkeiden kanssa?Tarviiko ottaa kuinka pian yhteys gynekologiin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu