ootko lissu??

vastailkaas :)

noniin, eli kerroppas mitkä on susta pissiksen tuntomerkit. ja onko sussa kenties jotain lissumaisia piirteitä? ;)

mun mielestä nää on ainaki pissiksille omianisia juttuja: leggarit, joiden kans pidetää vaa tosi lyhyitä toppeja/paitoja, tissivyöt, sit hupparin päällä semmonen ruudullinen "mummohuivi" (nää on ilmaantunu ihan vasta ny pissiksille), tekonahkatakki, svea-pipo, wescin hupparit ja t-paidat, semmonen sotkunutturapallero päälaella, blondatut luonnottoman näköset hiukset (kasa lakkaa, tupeeraus..), lokinpaskat eli valkosta kajaalia kauheesti silmien sisänurkissa, kauheesti ripsaria ja yleensä myös mustaa kajaalia, meikkivoidetta ja puuteria aivan liikaa ja ne iiihQQut nudehuulet!! ja nykysin myös kamalan näkösesti laitettu poskipuna. eiköhä tossa nyt ole tarpeeks. :D tähän ei siis tarvi laittaa mitään lissujen elkeitä.. käyttäytymistä siis.

minun lissupiirteeni: tykkään tosta korkeesta nutturasta tosi paljon, sitte käytän sellasia nahkasia olkalaukkuja mutta enpä nyt tiiä onko muuta.. eikai sentään farkkuleggareita pidetä lissumaisena? niitä minä tykkään pitää!

120

5739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanni_oon95

      jaajaa. taitaa meitsi vähän olla lissu : D itekki käytän farkkulegginssejä ja tollast nutturaa välil, sit meitsi käyttää nahkalaukkui ja sellasii keltasangallisii aurinkolasei..
      Joskus myös tissivöitä

    • aahhahhaaahhhhahahahah

      tollaset peruspissikset mua kaikista vähiten kiinnostaaa...... mieluummin sitte vaikka seurustelisin jonku saatanan nörtin kanssa (no ei ehkä ihan mut kuitenki) ku jonku vitun peruspissiksen hyi hyi noita on jo tää maailma täynnä

      • Hyi stana

        Koska vihaan lissuja aivan helvetisti, ne vaan saa mun veren kiehumaan


      • Jotttain
        Hyi stana kirjoitti:

        Koska vihaan lissuja aivan helvetisti, ne vaan saa mun veren kiehumaan

        Musta(siis joka perusti tän aiheen....
        Pissismäiset/lissumaiset, on kaikki paitsi huppari ja sit se huivi....
        Ite olen pitänyt huppareita 1 luokalt saakka ja olen nyt 7lk..
        Ja sit se huivi... Yleensä 5-7 luokkalaiset pitäää.
        En ole pissis/lissu vihaan heitä kun ne luulee olevansa muita parempia!


      • eda
        Jotttain kirjoitti:

        Musta(siis joka perusti tän aiheen....
        Pissismäiset/lissumaiset, on kaikki paitsi huppari ja sit se huivi....
        Ite olen pitänyt huppareita 1 luokalt saakka ja olen nyt 7lk..
        Ja sit se huivi... Yleensä 5-7 luokkalaiset pitäää.
        En ole pissis/lissu vihaan heitä kun ne luulee olevansa muita parempia!

        Siis Pissaliisathan käyttää korkkareita, joka ikinen päivä koulussakin, kauheet minihameet (läpi talvenkin), meikkejä nii perhanaasti sekä toppei, et ne esittelee joitakin paikkoja. :o

        Minussa EI läheskään ole yhtään mitään pissaliisan tyylistä, koska vaikka käytän huppareita nii se ei aina merkkaa, et olis pissaliisa. Oisiko kaikki nörtti pojatkin sitten fruittareita, jos ne käyttäis lökäpöksyi/huppareita? No ei todellakaan. Sen tiedän et kaikil on omat vaatteet ja näin, mut siis pissaliisoja vihaan tosi paljon. Kunnon Suomen saaste/rutto. YÖK!!!


      • ÄÄLIÖT
        eda kirjoitti:

        Siis Pissaliisathan käyttää korkkareita, joka ikinen päivä koulussakin, kauheet minihameet (läpi talvenkin), meikkejä nii perhanaasti sekä toppei, et ne esittelee joitakin paikkoja. :o

        Minussa EI läheskään ole yhtään mitään pissaliisan tyylistä, koska vaikka käytän huppareita nii se ei aina merkkaa, et olis pissaliisa. Oisiko kaikki nörtti pojatkin sitten fruittareita, jos ne käyttäis lökäpöksyi/huppareita? No ei todellakaan. Sen tiedän et kaikil on omat vaatteet ja näin, mut siis pissaliisoja vihaan tosi paljon. Kunnon Suomen saaste/rutto. YÖK!!!

        Fruidet ei käytä lökäreitä. Lökärit o sellaset kunnon roikkuhousut ja yleensä farkut. fruidet käyttää kollarei ja pillei


      • no for skirts.
        eda kirjoitti:

        Siis Pissaliisathan käyttää korkkareita, joka ikinen päivä koulussakin, kauheet minihameet (läpi talvenkin), meikkejä nii perhanaasti sekä toppei, et ne esittelee joitakin paikkoja. :o

        Minussa EI läheskään ole yhtään mitään pissaliisan tyylistä, koska vaikka käytän huppareita nii se ei aina merkkaa, et olis pissaliisa. Oisiko kaikki nörtti pojatkin sitten fruittareita, jos ne käyttäis lökäpöksyi/huppareita? No ei todellakaan. Sen tiedän et kaikil on omat vaatteet ja näin, mut siis pissaliisoja vihaan tosi paljon. Kunnon Suomen saaste/rutto. YÖK!!!

        Lissut ei käytä hameita.
        En ole nähnyt yhen yhtä hametta koko koulussamme.


      • ei lissu
        no for skirts. kirjoitti:

        Lissut ei käytä hameita.
        En ole nähnyt yhen yhtä hametta koko koulussamme.

        en mäkää muta ne on p:erses


      • OMG

        siiis OMG miks kaikki haukkuu lissuja ite oon lissu/pissis eikä se johu vaatteista vaa käytöksestä!!!!!MOLO POSKEEN NIII PITÄÄ MIMMIT AINAKI TURPANSA KIINNI!!!!


      • neea.s
        OMG kirjoitti:

        siiis OMG miks kaikki haukkuu lissuja ite oon lissu/pissis eikä se johu vaatteista vaa käytöksestä!!!!!MOLO POSKEEN NIII PITÄÄ MIMMIT AINAKI TURPANSA KIINNI!!!!

        OMG niinpä en minäkään tajua miksi Lissuja haukutaan tai Dissataan koska itse olen Lissu Pissis ja en tykkää niistä ketkä on vaan niin ärsyttäviä ja eikä Tajua että me lissut ollaan niin Ihkuja ja kauniita nuoria jotka itse haluaa olla mikä on


    • nahkatakkiC

      ite käytän farkkulegginssei, sit semmosta huivii pään ympärillä ja laittaisin nutturan muttakun on sen verran lyhykäiset hiukset, onlyn nahkatakkia ja tissivyötä, mutta itseäni en pidä pissiksenä

      • pinkberry.

        niin. loppujen lopukshan se riippuu käytöksestä. :) ja sit jos käyttää muotivaatteita niin tarkottaako se et käyttää pissisvaatteita? :0)


    • SePe96

      Omasta mielestäni pissikset ovat maailman ärsyttävin asia. Mutta mistä tunnistat pissiksen? Jos ihminen käyttää muotivaatteita ja tuossa ekassa viestissä mainittuja asioita onko hän välttämättä pissi? Itse tunnen muutaman ihmisen jotka ovat todella mukavia vaikka täyttäbätkin kaikki pissiksen ulkonäön tuntomerki.Tahtoo kuitenkin laittaa hiukan elkeitäkin. Yleensä lissuilla on purkkaa ja koulun ruokalassa se on se puolikas teelusikallinen kaikkea yhteensä. Ja nyt lissuila on ruvennut jostain syystä toinen puoli kasvoista nykimään kaikissa kuvissa. Ja tietty niitä miniboobseja yritetään kasvattaa tissivöillä. Sitten on tämä kuiskuttelu koulubussissa ja se kauhea tekonauru, tämä on yksi niistä ärsyttävistä asioista lissuissa että he ensin kuiskuttelevat toisilleen ja sitten kattovat sinua ja huomaat sen ja sitten he nauravat ja kuiskuttelevat lisää. Yksi piirre lissuissa on myös että kaupungilla kulkee rivissä nauraen ja ottaen toisistaan niin AH ihQ galtsuun. Myös välituntisin kaikki lissut tuntuvat nauravan siellä katoksen alla. Siks yleensä tuntuu hiukan nolota mennä tunnille jos ysiluokkalaiset tönii ja sit törmää johonkuhun näistä lissuista. Dodi sai hiukan purettua tätä patoumaa.

      • DiivaNea

        Pissikset ei oo maailman ärsyttävin asia ......pitäisit turpas kii


      • hyvä DIVAnea
        DiivaNea kirjoitti:

        Pissikset ei oo maailman ärsyttävin asia ......pitäisit turpas kii

        niiiii just!!!!!


    • pissis_tyyli_haussa
      • ;o

        eikai pukeetumine kerro onko lissu vai ei? ;o mun mielestä se ainaki johtuu käytöksestä ja luonteesta ??


      • Luonne...
        ;o kirjoitti:

        eikai pukeetumine kerro onko lissu vai ei? ;o mun mielestä se ainaki johtuu käytöksestä ja luonteesta ??

        Aika paljonhan se mustakin loppujen lopuks ratkasee luonne... Itte olen lissu myönnetään paljon ripsiväriä meikkivoidetta ja merkkivaatteita ja kalliit hyvä merkkiset kengät ja pillit nii ja leginssit... Musta massa/Lissutyyli on ihana. Mutta en itte Ryyppää/Tupakoi ja huutele tyylitajuttomille ja kaikenmaailman vampeille et *itun muulit!!! Juu.... Että... myönnän. On niitä lissumpiakin.


      • nojjeee
        Luonne... kirjoitti:

        Aika paljonhan se mustakin loppujen lopuks ratkasee luonne... Itte olen lissu myönnetään paljon ripsiväriä meikkivoidetta ja merkkivaatteita ja kalliit hyvä merkkiset kengät ja pillit nii ja leginssit... Musta massa/Lissutyyli on ihana. Mutta en itte Ryyppää/Tupakoi ja huutele tyylitajuttomille ja kaikenmaailman vampeille et *itun muulit!!! Juu.... Että... myönnän. On niitä lissumpiakin.

        Sama vika :D


      • Lissu.kyl.en.sit.oo
        ;o kirjoitti:

        eikai pukeetumine kerro onko lissu vai ei? ;o mun mielestä se ainaki johtuu käytöksestä ja luonteesta ??

        Mun mielestä molempia


    • mjah

      pissis ilmiö on elämänasenne ja muutenkin asenne kysymys, mun mielestä pukeutumista, meikkaamista yms. pinnallista katsoessa ei voi väittää toisen olevan pissis=D

      • daaihqjooei :D

        Onse pakko myöntää että oon vähän pissis. Rakastan pissis tyylii. :p Ja haluun olla pissis (s orry, mut vitutelkaa ja huutakaa ja vaikka mitä, en välitä :) ) Tiiän että se ei oo toisista hauskaa ku ne pissikset nauraa ja tällästä. Mutta niistä pissiksistä se on hauskaa. Kyllä muakin ärsyttää kun ne katsoo ja sitte nauraa, jos mulla ei oo mitää pissis vaatteita päällä. Mutta nyt on kyllä pissis vaatteet, huomaa eron että ei naureta. Musta ois kiva olla jonkun pissiksen kaveri, mutta meidän luokalla on yks pissis.. en ollu viime luokalla vielä pissis, mutta nyt olen aika sellainen. Se varmaan haluaa olla minun kaveri kun koulut alkaa, koska meidän luokalla ei ole muita pissiksiä, kuin hän ja minä. Yks vähän pissis, joka ei ole oikeastaan pissis vaan matkii sitä meidän luokkalaista pissistä omii sen. Katsotaa miten käy kun tulen kouluun legginseissä pikku tube topis ja ehkä korkkareis :)


      • Cullin
        daaihqjooei :D kirjoitti:

        Onse pakko myöntää että oon vähän pissis. Rakastan pissis tyylii. :p Ja haluun olla pissis (s orry, mut vitutelkaa ja huutakaa ja vaikka mitä, en välitä :) ) Tiiän että se ei oo toisista hauskaa ku ne pissikset nauraa ja tällästä. Mutta niistä pissiksistä se on hauskaa. Kyllä muakin ärsyttää kun ne katsoo ja sitte nauraa, jos mulla ei oo mitää pissis vaatteita päällä. Mutta nyt on kyllä pissis vaatteet, huomaa eron että ei naureta. Musta ois kiva olla jonkun pissiksen kaveri, mutta meidän luokalla on yks pissis.. en ollu viime luokalla vielä pissis, mutta nyt olen aika sellainen. Se varmaan haluaa olla minun kaveri kun koulut alkaa, koska meidän luokalla ei ole muita pissiksiä, kuin hän ja minä. Yks vähän pissis, joka ei ole oikeastaan pissis vaan matkii sitä meidän luokkalaista pissistä omii sen. Katsotaa miten käy kun tulen kouluun legginseissä pikku tube topis ja ehkä korkkareis :)

        Mihin pyrit? Saat itsesi näyttämään pelleltä, jos alat käyttämään näitä lissujen termejä "daa" "ihq".


      • Pissis(kö)
        daaihqjooei :D kirjoitti:

        Onse pakko myöntää että oon vähän pissis. Rakastan pissis tyylii. :p Ja haluun olla pissis (s orry, mut vitutelkaa ja huutakaa ja vaikka mitä, en välitä :) ) Tiiän että se ei oo toisista hauskaa ku ne pissikset nauraa ja tällästä. Mutta niistä pissiksistä se on hauskaa. Kyllä muakin ärsyttää kun ne katsoo ja sitte nauraa, jos mulla ei oo mitää pissis vaatteita päällä. Mutta nyt on kyllä pissis vaatteet, huomaa eron että ei naureta. Musta ois kiva olla jonkun pissiksen kaveri, mutta meidän luokalla on yks pissis.. en ollu viime luokalla vielä pissis, mutta nyt olen aika sellainen. Se varmaan haluaa olla minun kaveri kun koulut alkaa, koska meidän luokalla ei ole muita pissiksiä, kuin hän ja minä. Yks vähän pissis, joka ei ole oikeastaan pissis vaan matkii sitä meidän luokkalaista pissistä omii sen. Katsotaa miten käy kun tulen kouluun legginseissä pikku tube topis ja ehkä korkkareis :)

        Ittekin oon vähän pissis/ lissu mut ei mitentää sillee et alkais polttaa ja kännää siis silleen pissin et on vaik välil nutturaa, jonkin verran meikkii,siis sillen luonnolisesti ja blondit hiukset mut nekin silleeen luonnollisen vaalet eimitään valkosii! Ja pojatki tykkää eniten semmosist tytöist jotka on niinku ehken 25-40% pissis. ja useimmat jotka haukkuu pissiksii on vaan katellisii niille, koska ne on sinänsä kauniita ja ne jaksaa pitää itseensä huolta ja viitii laittaa itteensä, mut toi oli vaan mielipide ;)


      • random78292719
        Pissis(kö) kirjoitti:

        Ittekin oon vähän pissis/ lissu mut ei mitentää sillee et alkais polttaa ja kännää siis silleen pissin et on vaik välil nutturaa, jonkin verran meikkii,siis sillen luonnolisesti ja blondit hiukset mut nekin silleeen luonnollisen vaalet eimitään valkosii! Ja pojatki tykkää eniten semmosist tytöist jotka on niinku ehken 25-40% pissis. ja useimmat jotka haukkuu pissiksii on vaan katellisii niille, koska ne on sinänsä kauniita ja ne jaksaa pitää itseensä huolta ja viitii laittaa itteensä, mut toi oli vaan mielipide ;)

        Eli jos et ole lissu/pissis et pidä huolta itsestäsi? Mielenkiintoista kerrassaan.


    • random12345

      minusta lissua ei voi määritellä vaatetyylillä vaan sillä ise käytöksellä..kaikilla on eri maku, toiset tykkää nutturoist,toiset ei, toiset tykkää nahkatakeist toiset ei. On siis aika tyhmää alkaa erotteleeihmisii lissuiks vaatetyylin perusteella!!

      • random12345

        must on ihQuu pukeutuu hyvin,,käyttää merkkivaatteit ja meikata, se on niinku jo melkee ajan viihdettä, mut en sirti piä itteeni lissuna eikä mul oo lissukamut käytös yms.Mut se ärsyttää ko jokku lissut esim eka katto ja sit alkaa naurattaa..Ku tuntee ittensä sit punastuvan häpeäst ja ajattelee et ois voinu laittaa sittenki paremman hupparin, tai on nolona kamujen puolest.. Mää ainaki alkasin seukkaa paljo mielummi semmosen ihmisenkaa (JOS OISIN POIKA) joka on kaunis ja hyväkäytöksinen, kui kaunis ja huonokäytöksinen tuuliviiri.


      • ...
        random12345 kirjoitti:

        must on ihQuu pukeutuu hyvin,,käyttää merkkivaatteit ja meikata, se on niinku jo melkee ajan viihdettä, mut en sirti piä itteeni lissuna eikä mul oo lissukamut käytös yms.Mut se ärsyttää ko jokku lissut esim eka katto ja sit alkaa naurattaa..Ku tuntee ittensä sit punastuvan häpeäst ja ajattelee et ois voinu laittaa sittenki paremman hupparin, tai on nolona kamujen puolest.. Mää ainaki alkasin seukkaa paljo mielummi semmosen ihmisenkaa (JOS OISIN POIKA) joka on kaunis ja hyväkäytöksinen, kui kaunis ja huonokäytöksinen tuuliviiri.

        Hyvin voi pukeutua ainoastaan jos pukeutuu pissistyylisesti..? Ihminen voi näyttää hyvältä, huolitellulta ja kauniilta vaikka kuinka monella muullakin tyylillä, enkä ainakaan itse pysty mitenkään näkemään paakkuripsiä tai p*rsettä vilauttelevia toppeja kauniina.. :''D
        Ainakin omasta mielestäni arvostettavampia ovat ihmiset jotka pukeutuvat juuri niinkuin itse haluavat, vaikka nämä toiset sitten nauraisivatkin hänelle. Ainakin hän on rohkeampi ja omaperäisempi kuin nämä pissikset. Jos on rohkeutta tehdä ja ajatella itse, niin on paljon kunnioitettavampi kuin massan mukana juoksevat pelkurit.


    • Viisaampi..

      Ok.. Ilmeisesti jokanen teistä luulee et lissuks/pissikseks tulee pukeutumalla lissuvaatteisiin VIISAAN ystäväni kanssa pohdimme sitä olenko lissu kun on ö pipo ja Svea ja kaikkee puma laukkuu ja legginssit melkeen aina meikkiä saattaa löytyy jne.. No hehhe en en ole pissis käytä sitten vaikka lokin paskaa naamassa mutta et oo pissis! Pissiksen/lissun pukeutuminen ei ratkase mitään pitää olla se luonne.. XD

      Heijes?
      "jaajaa. taitaa meitsi vähän olla lissu : D itekki käytän farkkulegginssejä ja tollast nutturaa välil, sit meitsi käyttää nahkalaukkui ja sellasii keltasangallisii aurinkolasei..
      Joskus myös tissivöitä"...

      XDD repesin pahasti miten säälittäviä ja tietämättömiä ihmiset nykyään on.. Hankkikaa elämä

    • fruid`

      Lissut on just parhaita, jos ne on OIKEESTI lissui. Oikeestaa nyt kaikki on vaa wnblissui ! Kaikki ne wnbhorot sais suksii vittuun, ne just pilaa tr00lissujen mainetta ! Oikeet lissut on oikeesti tyylikkäitä ja kivoi ja ne kantaa tyylinsä hyvi mut sitte tuli nää sveapipolokinpaskahuonostilaitettumeikkihihittelijä tyypit jotka on vitun naurettavii ! Oikeesti hankkis tollaset elämän..

    • pissisköolenmä?

      taitaa mussa olla vähän pissistä, tykkään käyttää niitä palleroita päänpäällä, ja käytän myös joskus tissivyötä ja aina on nahkalaukku mukana :D

    • tyttönen__

      Onneks ittessäni ei oo tommosta tepee kauheesti. Vaikka käytänkin leggareita, MUTTA VAIN JUHLISSA/MINISHORTSIEN/HAMEEN ALLA! Tykkään myös nahkatakeista.. niin ja mitäköhän vielä.. ugit ovat söpöjä kenkiä.. harmi että kaikilla on niitä.

    • Randomityyppi

      No käytän legginssejä, mutta en tosiaankaan lyhyiden paitojen kanssa! Koristevyötä joskus jos se johonki löysään paitaan sopii, tiukemman paidan kanssa näyttää pöljältä.
      Tekonahkatakki on koska en käytä oikeaa nahkaa ja se on ihan tyylikäs. Hiuksetki blondatut mutta ihan luonnolliset, ei mitkää valkonen kiilloton hamppu. Ihan kivan näkönen on jos yläluomet on mustalla/ruskealla rajattu. Muuten en paksuja kerroksia meikkiä laita.
      En sanois itteäni pissikseks, koska en juo/polta tai ole missään isoissa porukoissa. :P

    • Poikaa13

      Muijani oli lissu. Teimme kerran. Erosimme. Kerroin pettäneeni. Se väitti samaa. Se kusettaa. Haluuks joku uhah.

    • k

      Kielen käyttö ja tekemiset enemmäkin kertoo ootko lissu vai et,mut tietenki se et onko lokinpaskat,vitust meikkivoidet ja liian tummaa sellast yms on lissunmerkkei (: mut eiköhän se oo enemmänki sitä et vaihtaa koko aja jätkää,juo kaks siiderii ja on niiiin vitun kännis,aukoo kaikille (opettajii unohtamatta) jne..

    • cookie monster

      Elikkäs mulla on tissit ja käytän tissivöitä,korkkareita,huppareita,isoja helmiä,suoristan hiuksia,puuteria,meikkivoidetta ja ripsiväriä kuluu,herutus toppeja,legginssejä ja nahkevaatteita käytän...lissuksikkin on sanottu ja angstaan ja kapinoin minkä kerkeän.
      MUTTA LISSU EN OLE! xd

      Ps.poikaystäväni on hevari.
      Pps.kuuntelen lady gagaa.

    • hurtyou

      jos käytät XD-hymiötä, olet lissu, tai fruittari.

      mutta noissa edellisissä on jo oikeestaan listattu tuntomerkit.

      omat lissumaisuuteni on varmaankin, että mulla on nahkalegginsit, ne kangaskengät, jotka on kaikkilla, mulla on nörttilasit, mutta ne on aidot silmälasit!! ei kait muuta

    • lissssssu

      Siis OOn niiq lissu xddd

    • naurava :D

      oon ehk vähä lissu, mut on niitä muaki pahempiaki nähty :) Mielestäni pienessä lissuudessa ei ole mitään pahaa mutta sitten kun näkee niitä ylimeikattuja hiuspidennys friikkejä.. :D täytyy aina vähän nuaraa.. ei pahalla lissuja kohtaan (;

    • ¨loooollll

      En tajua tätä pissis juttua, kai jokainen saa olla sen tyylinen kuin haluaa, ilman että heti leimataan joksikin lissuksi. Kuten täällä on jo sanottu, että "pissis"tyylinen tyttö voi olla luonteeltaan kovinkin mukava.

      Käytös taasen on asia erikseen, yhdyn nimimerkkiin SePe96.

    • ettäsillee

      mul o nahkatakki, enkä koe olevani pissis ku e meikkaa tai mitää, ja lökärit o mu juttu kute hupparitki

    • NJAHAHAHUIDFBNAKOSDF

      Muhun ei osunu yksikään, lähimpänä oli nahkis, mutta mulla on aito (vissiin 70-luvulta ja helkkarin kulunu). En ole yhtään lissu, ja siitä ylpeä.

    • Käytän toppeja ja huppareita, oonko lissu?
      Ennen käytin myös leggareitaki, mutta niitä käytän nykyään vain kotona ;)

    • hyi

      leggarit ja sit kaks toppii päälekkäi vedettynä sillee alas et rinnat tursuu ku on laitettu tissi vyöki siihe alle sillee tosi ihQUuuustiiiii tollanen on lissuiluu nude huulet hyi *****.. mutmutmut se nuttura... joo kyl niit näkee lissupissiksillä mut kyl itekki käytän saa nopeesti vedettyy enne harkkoi. en tosiaankaa luokittele itteeni lissuks. ainii.. toppeja voi toki käyttää mut jos niitä on vaik kaks tai kolme päälekkäi ja sit vedettty legginsejen päällä sillee ja alas et tulee kunnon heruherut ni huhhuh.....

    • 13wee lissu

      oon lissuXD käytän sveapipoo,wescin huppareit farkkulegginsei ja meikkii aika vtun paljon. poltan röökii. lissut rulaa! XXXD

    • tinjamoi

      Mä en mun mielestä oo lissu vaik joskus ylä ja ala-asteella sellasta satuin kuulemaankin usein :DDD Mun blogissa on musta nykyaikaisia kuvia :)

      http://tinjamoi.blogspot.com

      :) liity ihmees lukijaks!

    • matsquuu

      En oo omasta mielestäni lissu vaikka käytänkin yleensä lekkareita, huppareita , löysiäpaitoja ( en käytä tissivyötä ) MUTTA EN käytä lekkareitten kaa lyhyttä paitaa se näyttää jo ihan pöntölle! Enkä ees meikkaa kun oon 11v. No mutta kaikilla on oma mielipide :D

    • abcdaa

      no nuitten alottajan kuvvausten perusteella oon ehkä sitte vähäse lissu, ku tykkään wescin vaatteista ja se nuttura on ihana ja nahkatakkiki mulla on.
      mut eiköhän se lähinnä luonteesta riipu onko lissu. lissut on vittumaisia ämmiä jotka puukottaa selekään ketätahansa eikä välitä muista ku ittestään (= ja just tuo että hihittellee keskenää sielä käytävillä ja kyylää muita jnejnejne. ei se tosiaankaan pukkeutumisesta riipu

    • vapaudenkaipuu

      Itken verta ku luen joitain kommenttei täst keskustelust :'D ihmiset relatkaa

      Mua kiinnostais tietää, et miks tää lissup*rseily puhuttaa ihmisiä näin paljon? Siis ihan mihin tahansa sä meet, ni siellä joku keksii ottaa puheenaiheeks lissut ja sen, miten hirveitä ne on. Tai sen, mikä tekee ihmisestä lissun.

      Lisäks tää aihe tuntuu herättävän ihmisis ihan ihmeellisii tunteita. Yleensä tälläset tunteet herää ku puhutaan homoavioliitoista tai ydinvoimasta, mut ei, täällä puhutaan pissiksistä!

      Ja joo, tuntomerkkien mukaan olen überlissu.

    • .......

      vastaillaas.. ite en oo lissu,enkä mitenkää ees muotitietone ,tai ehkä tietone mut en sellane, mut noista kyllä itellä tulee piettyä: nahkatakki(tuunattu),luonnottomat,tupeeratut,takkukasahiukset(punaset vaa),lokinpaskat(tekee silmistä kauniimman näköset ja korostaa muotoo),mustaa kajaalia usein ja ripsria.. Tosin,omasta mielestä ei tota ripsaria tai meikkivoietta yms liikaa oo :]

      ja sanottakoot nyt mitä en vaan voi sietää,on VARSINKI noi pikky-myy nutturat ! eieieieie,ette oo tainnu koskaan kahtoo itteenne peiliin ton tekemisen jälkee ? ei sovi KELLEKKÄÄ !

      ja ainii,farkkuleggareita tulee käytettyä,mutta siis näitä jotka on farkkua,ja jotka ei ainakaa veny sitte senttiäkää ! ja sit sukkahousuja ja hameita talvellaki,en vaa voi sietää nykyä farkkuja itellä,muilla näyttää hyvältä

    • asodpkgrh

      no en tosiaan oo koska tollasia on 13 tusinassa mut mikäs siinä jos ite tykkää
      ja tyylillä nyt ei oo yleensäkkään mitään väliä kuhan ei luule ittestään liikoja ja ole sellasie vituttavia kusipäitä niinkuin ko. tyylilajin edustajat usein ovat :---------------------------------------------------------------------)

    • no ilmeisesti ton mukaan olen :D

    • gzxkfkx

      Minen oo lissu, mutta seuraavat on yleisesti lissuilla:
      - merkkivaatteita(sveapipo,adidaslaukku jne)
      - puhetyyli lissumainen ja kiljuu paljon
      - meikkaa paljon

      Tokihan muutkin meikkaa paljon :D

    • voi luoja teitä

      ei se liisa ihmemaassa leima tule vaatteista :D se kuule on jotain mitä sä et edes tyylin muutoksella saa pois. Meinaan nyt sun luonetta jos sä olet luonteeltas kiljahteleva pikku diiva jolla ei ole omia mielipiteitä, kikattelet sanalle pippeli, huutelet vittua ja haistattelet ja parin siiderin jälkeen makaat selälläs lettulevälläs niin KYLLÄ sinä olet pikkupissis!

    • heeei

      Eihä se, miten pukeutuu pitäs liittyy luontesee? Mitä välii sil on, jos haluu olla tyylikäs? (en tarkota että on ihan ookoo pukutuu johonki ylipaljastavii.. Tulee aika halpa olo, mutta tarkoitin, ettei vaatteita kattomalla sais tuomita)

    • nauran..

      ahahah nauran ...
      Hei ei mitkään vaatteet tee ihmisestä lissua!
      Kyllä esimerkiksi mummollani on legginsit, eikä hän ole mikään lissu =D=D
      Ja kun aina sanotaan että "ei vaaleenpunanen paita tee pojasta homoa!" ni miten sitte yhtäkkiä joku hiton nahkatakki tekee tytöstä automaattisesti pissiksen ?
      Kyllä se lissu on sitten jos käyttäytyy sen mukaisesti

    • = DD

      Repesin tolle mummoni käyttää leggareit :'DD Päähä tuli heti mummo pissaliisan =DDD voi hyvää päivää... ;DDD

    • Syrjitty

      Kerran menin kouluun pelkät pitkätkalsarit jalassa ja ajattelin ettäkun tytötkin noin tekee, (legginsit ei ole housut!) niin miksen minäkin. Noh rehtori otti puhutteluun ja katsoi parhaaksi päästää meikäläisen kahden viikon lomalle.

    • junttieinari

      jep ei vaatteet tee lissua ko mun äiti ja mummo käyttää kans leggreita ja no ite en muuutaku kotona ku ei oikee sovi mulle, mut käytän minihameita ja muitaki hameita henkseli mekkoja ja paitaa housuissa siis korkea vyötäröisiä housuja ja niissä paita housuista ja mekkoja ja revittyjä farkkuja ja kajaalia ja laittaisin nutturan jos olis vielä pitkät hiukset

      nii et en ulkonäöltä oo mikkään lissu (asiat sanon niiku ne on iha suoraa enkä sillee et puhun paskaa selän takana kyllä mielummi kuulee joltaki et se sannoo suoraa sillee et oot ärsyttän ku et kuulee joltaki kaveri kaimaserku pojan mummolta et sun kaveri puhu ittestä paskaa) vaan oon uskollinen omalle tyylilleni ja käytän just semmosia vaatteita ku haluun vaikka mulle on naurettu yms mut nykyää ihmiset ossaa arvostaa paljo enemmä sitä jos uskaltaa käyttää oman tyylisiä vaatteita. ala-asteel oli iha paskaa ko kaikki nauro jos oli erilaiset vaatteet ja ne suurin osa lissuist on just jtaki ala aste ikäsiä penskoi jotka luulee olevansa jotaki ihkui ku käyttää semmosia vaatteita tai puhhuu paskaa muista ja esittää.

      lissun tunnistaa siitä et se esittää et se ois paljo vanhempi ku se on.





      ja hyvä jos joku tajus mitä tarkotan täl viestil............ nii ja en oo siis ikinä kuvtellukkaa olevani sillu

    • Pellenukke

      Useilla mein koulun lissuilla on blondit hiukset, 'sotkussa' auki tai nutturalla, pää lakkaa täynnä ja ihan hirveesti meikkiä (ripsiväriä niin, että paakut näkyy 8''D), korkkarit, legginssit ja suhteellisen pitkä paita, toppi (hyvin isolla kuala-aukolla.....) yms (:

    • NOdeeaErer

      Kertokaa tytöt miks käytätte tissivöitä? Ne on ihan järkyttävän näkösiä mun mielestä. Ja miks nykyään pitää käyttää legginsejä housujen tilalla? Teinimuoti menee vaan kauheemmaks ja kauheemmaks. Ite tykkään sellasista tavallisemmista tytöistä joilla ei oo täsmälleen samanlaisia teinivaatteita kun kaikilla muilla, ts ns taviksista.

      • .

        Just näi :D


    • toselic

      no kaiipa mä sit omaan vähä tätä pissistyyliä :D ja siis nimeomaa _tyyliä_, ainakin osittain. mä käytän farkkulegginssejä ja toppeja ja tykkään meikata huulet nudemmiksi (koska en tykkää yhtään mun tummista huulista XD) enkä muutenkaa tykkää kuljeskella ihmisten ilmoilla pahemmi ilman meikkiä, koska huonohko iho.
      kattelen myös kokoajan peliin. kajaalia kuluu ja ETENKIN hiuslakkaa :D

      musiikkimakuu ei sit taas oikeestaan voi kauheesti heijastaa pissikseen. lempibändini on nirvana, enkä mä nyt sit oo sellane smellsliketeenspiritenookuullumuutbiisiimutnirvanaoparas

    • tyhmät

      Voi vittu ettekö te tiedä mikä on pissis ei oo oikeestaa tyylistä kiinni vaa myös elintavoista!!! esim kaikki nyky nuoret käyttää legginssei ja toppeja !!

      • minä

        en minä ainakaan käytä.


    • vuosimallia91

      Olenkohan minäkin? näiden tietojen perusteella: Käytän baskeria, nahkatakkia kesäisin, valkoista takkia talvisin, korkokenkiä kesäisin, maihareita talvisin, kuuntelen vanhaa 50 - 70 luvun rockia sekä 70 - 80 luvun elektronista musiikkia. Ajan Chrysler merkkisillä autoilla, olen ammattikoulussa aikuisopiskelijoiden ryhmässä. Kaljoo tulee otettua silloin tällöin mutta yleensä se on ykkösolutta voileipien kanssa. En tapaile kavereita vapaa-ajallani.

    • OlenkoLissuPissis?

      oon melko saman lainen: olen hullaantunut lenggikseihin, tykkään ''mummohuiveista'' mut vaa ulkona, pidän myös paljon pikiä huppareita, kesäisin ja syksyisin pidän swea-pipoa, ja pidän JOSKUS ELI HARVOIN hiukan ripsaria joka vaan tummentaaripsiä. Olenko pissis? Joku sanoo mua siks :C

    • Listaaja...

      Täs olis n. kaikki lissupissis tuntomerkit: lonnottoman näköset blondetut hiukset, sotku kasa pään päällä jota sanotaan nutturaksi, geeliä hiuslakkaa vähintään kilo, lokinpaskat,kajaali vähintään 2 kiloa, nuudelihuulet, luomiväriä(mustää pinkkiä liilaata yms.) , meikkivoidetta kilo,puuteria500 grammaa, teko ripset jossa on helmiä (?), silikoonirinnat,tissivyö,kireet topis, muotivaatteita,kaikissa eri väreissä korkkarit, ja joa lauseeseen lisätään IHQUDAAAAA!!!!! XD !!!! NIINGU DAA!!!,kiljutaan koko ajan.....tästätulee vielä pitkä lista....

    • jeewuhuuihq

      Mitä nyt oon ihmisiltä kuullut niin nämä tekee musta lissun : (oon 14v tyttö)

      - Push up (ei siis oo mitkään pikkutissit, iha 80c kokoa)
      - Pakkelit (käytän aika paljo ja tummempaa mitä nyt pitäs olla)
      - Vaatetus, pissisten vaatetus ei välttis oo tota massateinipaskaa, itellä yleensä just jotkut treggins & toppi ja joku kiva college pääl :p

      • Lissuvihaaja

        Kaikki lissut mitä mä tiiän (niitä on sit paljon) on just tommosii, paitsi ei enää noit mummohuivei. Ne kiljuu kaikest ja iskee jätkii (vanhempii ku ite on), esittää paljon vanhempii mitä on ja dissaa kaikkii minkä kerkee. Luulee olevansa kaiken keskipisteitä ja polttaa ja juo.

        Et terve vaan teille lissut, ajatelkaa muitaki ku vaan itteenne


      • DiivaNea
        Lissuvihaaja kirjoitti:

        Kaikki lissut mitä mä tiiän (niitä on sit paljon) on just tommosii, paitsi ei enää noit mummohuivei. Ne kiljuu kaikest ja iskee jätkii (vanhempii ku ite on), esittää paljon vanhempii mitä on ja dissaa kaikkii minkä kerkee. Luulee olevansa kaiken keskipisteitä ja polttaa ja juo.

        Et terve vaan teille lissut, ajatelkaa muitaki ku vaan itteenne

        Mitä välii et on pissis huomasin iha just et oon pissis..........mä lätkin poikii varsinkin mun poikkist ja muute turpa kii!


    • mul on oma tyyli ja pojat tykkää♥en oo lissu...

    • ergijrt

      mietin, miten svea-pipot ja merkki hupparit liittyy lissuuteen? -.-

    • hahah joopa jooo

      ihmiset käsittävät sanan "lissu" ja "pissis" eritavalla... Itse rakastan "lissujen" pukeentumistyyliä ! se on pirteä ja tyttömäinen ja salla seksikäs. Mutta mielestäni sana tarkoittaa enemmänkin sellaista luonnetta... ensimmäinen "lissun" tuntomerkki on, kun hänet tuo maalle on ilme nyrpeä ja ensimmäisenä suusta pääsee lause " Täällä haisee" tai "hyi vittu" :D ja päällä on korkkarit ja legginssit.. ;D

    • olkaalapsia

      Se on pissistä ja todella SURULLISTA, että nykypäivänä suunnilleen 10 veet alkavaa polttamaan ja kännäämään kylillä. Semmonen vtut vanhemmista ja opeista asenne on pissistä ja niin. Eipä siinä muuta.

    • eilissu=D

      oon 13 ja mulla on noista vaa nuttura (tosi harvoin) onlyn nahkatakki ja huppareita jos seki ny on muka lissua :D mut itte en pidä itteeni kyl yhtää lissuna ! =D paaitsi kyl meikkaan mut en mitää linnunpaskoja tai kauheeta pakkelinaamaa poltan ....... ja kadun

    • 99900

      Minusta ihmisen ulkonäkö ei merkitse kaikkea...meän koulussa on paljon luonnottomia blondeja meikkaavat paljon ja täyttävät muutkin nuo keskustelun aloittajan laittamat tuntomerkit mutta todellisuudessa he eivät ole luonteeltaan mitään pissiksiä/lissuja...jos mie saan sanoa lissut ovat niitä jotka vittuilevat joka paikassa sekä syrjivät muita ulkonäkönsä takia.

    • OlenkoLissuPissis

      En ole ihan varma olenko pissis mutta tässä ovat pari tuntomerkkiä itsestäni:
      - Käytän aavistuksen verran ripsaria koulussa
      - omistan swea-pipon
      - rakastan lenggiksejä
      - tykkään ''mummohuivista''
      - käytän aina pitkiä paitoja
      - en ole mikään keijukainen joten en käytä mitään (oikeastaan) paljastavaa, ehkä paljastavin asuni on 3 kokoa liian pieni mekko joka on kaapin pohjallani ( jota en käytä)
      - käytän vain palleilemiseen IHQ-daa juttua ( ''kaverini** on ääliö lissu ja pelleilen häntä'')

    • lissuko?

      en koe olevani pissis,vaikka tykkään käyttää paljon ripsiväriä ja käytän 'mummohuivia' ,leggingssejä ja wescin vaatteita...mutta en juo enkä polta..

    • Lissu?

      mut kai te ny tiiätte et oikeet pissikset ei meikkaa kesäl koska sit ne ei saa aurinkoo

    • poitsu_94

      Ei vittu :D ite seurustelin yhen kuukauden lissun kans ja sitä ei kestä kukaa. Illal piti laittaa pakkelii, aamul pakkelii ja kokoaja tuijotella peilii :D sit kysy kokoaja: oonks mä ihana? No sitte kerran näin mun muijan ilma meikkii ja ny tajuun, miks lissut laittaa nii paljo pakkelii... ei vittu se oli ruma :Ddd JÄTKÄT SUOSIKAA NORMAALEI TYTÖT, JOS SELLASII ENÄÄ MISTÄÄ LÖYTYY.... HYI SAATANA LISSUT!

      • korkki,,mmm.?? Nrj

        oonko lissu? Kuten monet ovat sanoneet että se käytös vaikuttaa, ite en käyttäydy yhtään lissumaisesti, ainoo joskus erikois tilanteissa juon (vappu, kamun synttärit , juhannus ym.) mutta olen jo 14, joten se on monille jo arkea, paitsi jos om joku forever alone nörtti :------- D koulus yleensä hm tennarit, kapeat/pillifarkut, toppi (mutta ei mitään heruja et tissivako näkyy) neule tai sit huppari tai pitkähihanen talvella tuubihuivilla, korvikset, kaula- tai rannekoru. Merkkinä peitepuikko, puuteri (vain sen takia ettei naama kiillä) vähän rajauskynää, ripsarii ja huuli- rasva, puna tai kiilto. Hiukset auki, ruskeat hiukset, tuperaan vähän, itellä ohuet hiukset :(, välillä tuttuja nuttura, omssta mielestä tosi söpö :D mutta puman laukku, koulussa olen 4 kaverini kanssa, ja me kyllä pidetään paljon meteliä ja nauretaan 24/7 ja kaikki on aina et turpa umpeen(myös opet) , mutta ka noin. 9.en polta. ois kiva jos joku kertoisi rehellisesti olenko lissu, omasta mielestä en ole :P !


    • Lissut:P

      Mielestäni ei voi sanoa ketää lissuks ulkonäön takia, luonne on sellanen muita haukkuva ja muutenkin esittää parempaa.. Tietenkään ei mitään paljastavii paitoi ja tissivöitä kannata hankkia jos ei aio olla lissu. Vaatteinakin olisi hyvä farkut/legginsit ja normi paita ja huppari/neuletakki. Eihän nyt himo paljon meikkivoidetta ja puuteria laiteta jos ei halua olla lissu, ripsaria normisti ettei tuu paakkuja ja kajaalia ripsen juureen. Tennarit on perus kengät koulussa. Hiuksetkin tyylin mukaan, ja asenne on hyvä olla mukana:))

    • mie vaan

      ku luin tätä nii vähä järkytyin. ei kai farkkuleggarit tosiaan oo lissut? ja eiks hupparit oo nii epälissumaisii ku vaa olla ja voi? ja mikä niis nutturois on nii pahaa?ja nahkalaukuis ja takeis?(en kyl omista) Eiks enää voi pukeutuu noihinilman et leimautuu lissuks??? ite en tykkää lissutyylist , tai lissuist enkä oo lissudaapissis, mut jokanen tavallaan...

    • asdfghjklökjhnbgfd

      Ite en sanois ittiäni pissikseksi mutta ehkä pinnalliseksi. Käytän normaaleja kapialahkeisia farkkuja ja pillifarkkuja, joskus parivuotta sitte käytin legginssejä. Pyrin kuitenki sen verran kohtuutee että en käytä liia paljastavia vaatteita. Ja tietenki meikkaan jonku verran muttan oon vähentäny siihe että en kuitenkaa käytä älyttömästi meikkivoijetta vaa pyrin meikkaamisessaki luonnollisuutee ja kohtuutee.

      Mutta munki mielestä käytös tekee enemmänki pissiksen, kyllä nyt jonku verran pukeutuminen ja meikkaaminen, eli jos on siis älyttömän paljastavia vaatteita ja semmonen "kakkumaine" naama eli älyttömästi pakkelia naamassa ja paakkuset ripset ym.

    • tyttööö13v:PPP

      nonni ^^ mie oon sitte lissu koska tupeeraan hiuksiani :'D

      • no lol

        vittu ketään ei kiinnosta


      • Neea.s
        no lol kirjoitti:

        vittu ketään ei kiinnosta

        No esin mua koska mä oon lissu ja mä tuen kaikkia lissu pissiksiä että eli älä sä tuu tännä valittaa siitä


    • :)

      Vaatteet ei ratkaise vaan asenne ! Mäki olisin lissu jos vaatteet ratkasee ja mä oon kaikkien kaveri :)

      • Mukamas pissis

        Olen samaa mieltä, vaatteet ei ratkase vaan asenne!!
        Tai...no, on jotktu vaatteet vähän pissismäisiä...
        mut kyl se on oikeesti asenteesta kiinni!!

        Muutama tyyppi (rinnakkaisluokalla 3 tyttöö) on sanonut mua pissikseks, koska käytän pillifarkkuja.
        Ja on ne mun yhtä pinkki-valkoista ruutu paitaakin
        sanonut "pissis-paidaksi".
        Myös mun mustat tennarit on saanut haukkuja!!
        Ja mun pipo (vaalea violetti).
        Onneks ne on ainoot jotka sanoo sellasta musta.
        Mä vihaan niitä kolmee ja ne vihaa mua >:D


    • Tälläistä mulla.

      mulla on vaan samaa svea pipo jota en oikein enää käytä. ja sit kans et käytän joskus meikkivoidetta (Naaman epäpuhtauksiin) ja kajaalia mut aika harvoin. ripsaria tietenkin käytän joka päivä paitsi viikonloppuna.

    • poitsu p

      sanokaa onko lissuilla sellaiset korkkarit mistä varpaat näkyy? ja onko lissuilla lakatut varpaankynnet

    • TyttöRaWRinYouHeart

      Minunkin mielestä lissuilla on just tommoset vaatteet, mitä toi aloittaja on kuvaillut :D.
      Ite omasta mielestäni en ole lissu, koska mul on lyhyet hiukset ns. emohiukset ne on mustat, en käytä meikkiä ja vaattetus on... semmone hieman punkmainen :D. Ja sit käytän noita ruutuhuiveja :D. Olenko lissu?

    • PISSIKSET HELVETTIIN

      No itse käytän kajalia(mustaa tai ruskeaa) ja meikkivoidetta ja puuteria, mutta niitä sellainen kevyt kerros vain peittämään ihon virheitä. Välillä tuollainen nuttura.

      Muuten mikään muu noista ei taida täsmät muhun... En ole oikein mikään merkkivaate/huppari/legginsi/svea-pipo tyyppi.

      Paitsi että poltan ja kiroilen... Mutta se ei tee suoraan ihmisestä pissistä. Kuinkahan moni olisi pissis jos juominen ja polttaminen olisi pissiksen tunnusmerkit.

    • Kiki o3o

      Mä en joskus ymmärrä ? Joskus tuntuu että kamu ois lisus ja sen takia minutki leimataa lissuksi ? Käytän mä kyll legginsei mutta vain pitkien paitojen toppien kanssa ? Lissu luonetta musta ei löydy on kyll pari josta en tykkää haukun niitä kyllä ku on pakko puolustautua jos on yksin ? Yritän kyllä pitää ulkonäöstäni huolta hiukset ja kaikkee mutten mitenkään meikkaa o_o Olen enemmänkin niitä otakuernuja jotka erottuu joukosta en vain kestä että minua sanotaan lissuksi kaverieni takia ? -...-

    • sejokaonidiootti

      käytän vaan tissivyötä onneks en muuta mut farkkuleggaritki ois kivat joten 2%:))

    • :=D

      farkkulegginsit ovat erittäin lissumaiset

      • fnioniwfni

        Käytän tekonahkatakkia, mutta vain siksi, koska ei nyt satu olemaan rahaa ostaa aitoa, ja se on muutenkin luontoystävällisempää ostaa feikki.


    • JanetteeeQ

      En pidä itteeni lissuni >:o vaik käytänki meikkei, wescin vaatteit, feikki nakatakkii ja farkku leggareita mun mielest sellases tyylis ei oo sillee mtn lissumaist? :o kaikil on omatyylinsä mut pakko munki sanoo et vihaan sellasii lissui .............

    • true2

      mun mielestä lissu on sellanen ihminen joka ei oo oma ittensä ja esittää sellasta mitä ei oo. lissu pukeutuu vaatteisiin mitkä ovat liian hienot tai päällenäkyvät. oikeastaan voiko ketään ihmistä kutsua lissuksi? mielestäni jokaisella ihmisellä on täysi oikeus pukeutua oman makunsa mukaan, ei siinä muilla ole varaa alkaa valittamaan vaatteiden laatua, väriä, ulkonäköä yms. Mikäs siinä on ongelmana vaikka joku haluais mennä ulos pinkki toppahaalari ja hirveet pakkelit yllään? Ei se meitä liikuta, sehän liikuttaa sitä ketä pukeutuu semmoseks. Tosin, pakko sanoa että lissu on yleensä se ihminen joka käyttää liikaa meikkiä ja peittää naamansa pakkelien taakse, esittää tyhmää, kerjää poikien suosiota ja muidenkin suosiota, huomiohuoraa, ja luulee olevansa neiti täydellinen ja kaikista paras ihan kaikessa. Onko näin? Ihmiset ovat jo ennestään kauniita. Ajatellaanpa niin, että jos tässä maailmassa ei olisi meikkiä, ei olisi siis myöskään ns. "lissuja, pissiksiä" yms? Se riippuu ihan omasta itsestään haluaako näyttää joltain barbilta tai brazilta eikä normaalilta ihmiseltä. Mutta pointtini tässä oli se, että lissut ovat niitä, jotka feikkaavat itsensä muille :P

    • Plikkanen

      Mun mielestä pissiksen tunnistaa paremmin käyttäytymisesta, kuin pukeutumisesta.

      Se aivan hirveän kuuloinen tekonauru(sen on niiiiiin ärsyttävä ja läpitunkeva ääni), typerän vitsinvääntö muista, nälvitään erilaisia jne. Ja sit pahimman luokan tyypit on ne jotka kartsalla käy juomassa ja hillumassa, koulussa pakko mennä joka välkkä röökille.

      Onha tos pukeutumises sit se että hirveesti yritetää korostaa niit tissejä hirvee pakkelikerros naamavärkissä. Pillifarkkuja ja leggareithan ne yleensä käyttää, mut täälläpäin ne ei kyl mitää huppareita käytä. Aina joku sellne ohut pitkähihanen, misso mahollisimman iso kaula-aukko. Sit perus converset tai korkkarit.

      Jos joku musta yhttää tollasta piirrettä löytää, niin on si khyl aika taitava :D

    • ::Roosa::

      Mä en oo lissu vaikka käytänki wescin vaatteita, meikkiä (mutta en mtn sellasia hirveitä pakkeli kasoja) , farkkuleggareita, feikki nahkatakkii, muita merkki vaatteita esim: adidaksen laukkuja ja muuta sellaista.. ja sit ihmiset antakaa vaan ihmisten olla kaikki valitsee tyylinsä itse ei muiden tarvii tulla naureskelee, jos ei ookkaan mitään hienoja kalliita merkkivaatteita, mutta mun on kyllä nyt pakko sanoa että en hirveesti pidä sellaisista pissiksistä/lissuista mua vaan ärsyttää sanat: ''omg, ''lol'' ihqDaa'' & sitten vielä et ei vaate tyyli ratkaise niin paljoa, että onko lissu, vaan se asenne ratkaisee ps. antakaa ihmisten olla sellaisia kun ne on ja olkaa luonnollisia, älkääkä välittäkö muitten puheista! :)

    • jokutytteli14weee

      Lissumaisuushan on pääasiassa vain luonteesta kiinni, ja siitä mitä on korvien välissä, ein niiinkään pukeutumisesta.
      Ite tykkään pitää niit nutturoita, legginsejä, converseja jne, mutta en luokittele itteeni pissikseks ku en käyttäydy sillä lailla :D

      • emogirl12

        Totta. Ja te sekotatte nyt ihan massa muodin ja pissikset... Noi vaatteet joita sanotte "pissis" vaatteiksi, on massaa. Joka ikinen teini/nuori käyttää tollasia vaatteita, ellet satu olemaan emo, gootti lolita jne. Pissis taas on se luonne. Jos oot pissis, juot, vedät kännejä jne. Ja lissut on niitä jotka kikattelevat tai kiljuvat.


    • sara11

      Oon mäkin lissu, kun tota oon sillein 17v ja mul on vaaleat hiukset ja ruskeat latvatmulla on ihan karseest meikkii ja isotkin on rinnat pojat hyökkäilee kimppuun:D

    • truu lissu <3

      siis mikä vittu teit lissujen vihaajii vaivaa antakaa kaikkien elää omaa elämäänsä ja näytellä ihQui tissejään tai stringejään niinku mä teen älkää lissut välittäkö pitäkää vaa niit ihan super ihQui siideri bileitä ja muista et teil on ne niin ihQut lissu siskot

    • Joku vaa

      No en vitus olis lissu.
      Sori lissut ku dissaan

    • ...

      Ssiis eei jumalauta... te sekotatte kaksi eriasiaa... MASSATEININ JA PISSIKSEN. Noita wescin huppareita, toppeja yms. Käytttää jokaikinen nuori ja teini nykyään. Kuinka tietämättömiä ihmiset ovatkaan... Lissut on näitä ihgudaa omg ihmisiä, kun taas pissikset röökiä polttelevia ja siideriä juovia nuoria.

    • ..!!..!!..!!...

      muo ärsyttää ja vituttaa ko ne lissut/pissikset on tunkemas joka paikkaa aina, ja sitten niiden vaatteet, voi helvetti, ko ollaa joissai hameissa/sortseis, ja sortsit on että oltas unohettu housut himaa, ko ne näyttäää sellasilt... alkaa iha tosissaa ärsyttää, ja niitten asenne ja olemus.voi vitsit, ja ärsyttää ko ne o halaailemas aiva joka ikin päivä toisiaa ja joskus tullaa halaamaan iha 'tavallisii' ihmisii , ja se on aivan saatanan ärsyttäväää, eiks ne vois heifaa ittes vittuu x_x

    • nea1

      mä oon lissu ja pissis :)

      • nea1

        mulla on paljon lissu kavereita haahaaa


      • nea1
        nea1 kirjoitti:

        mulla on paljon lissu kavereita haahaaa

        mä oon lissu ja mä oon ihku


    • perperjonsson

      pissiksen tuntomerkit on ne, että nänneistä roikkuu kusta ja perseessä on sarjaan kytkettyjä pieruparistoja. sormet ovat pissiksillä tulitikkuja ja niillä he sytyttävät häpykarvansa palamaan ja uhraavat sikiönsä allahin nimeen. oho, kello on kohta kaksi, parempi kumartaa mekkaan päin ja tunkea kompassi perseeseen, jotta löydän isäni rannekellon

    • Vittumitäeesteentääl

      Louis Vuitton, converset, käyttäytyminen, platina-blondit hiukset, Guessin korui, Monta kerrosta meikkivoidetta, teko-ripset, tekokynnet, hiusten-pidennykset, suoristan-hiuksia PALJON, kännäys, on tullu parit panot kännissä, Tupakan-poltto.

    • FestivalGuy

      no en vitussa!!! lissut on huoria

    • lissu (horny)

      Ou My fucking gaaad!! Mitä vittuu mollaatte ihmisii jotka haluu olla vähän enemmän ja erottuva(lissu)ei oo paha ees oon ite lissu mut en juo ,siis suurin osa lissuist ei juo ei polta tai no joooh..

    • Ootte idiootteja.

      Vanha aihe, mutta vastaampa silti.
      Ei ole lissu, vaikka pukeutuu hyvin. Pitäisikö olla jossain verkkareissa. Meikkivoide, puuteri, ripsari ja muut ovat normaali asia kaikkien meikkaavien aikuistenkin elämässä. Ovatko hekin lissuja? Ja ei ole lissu jos käyttää xD hymiötä. Lissu höpinät on naurettavia. Sana lissu tulee sanasta pissa liisa, joka oli henkilö, joka pissasi housuunsa kun baarissa ei ollut vessaa. Jotenkas miettimään mitä puhutte ja tietäkää mitä sana tarkoittaa. Pukeutumisella ei ratkaista onko lissu vai ei. Käytös ratkaisee.

    • Joku vaa

      Jos käyttää nutturaa, se ei ole lissun merkki. Ovatko esimerkiksi ballerinat (kaikki) lissuja? Nuttura ei liity mitenkään lissuja oloon. Vittu ootte idiootteja.

    • Aasititanic

      Pissiskulttuuri kuoli vuonna 2010

    • Anonyymi

      Hääh... Mielestäni se että käyttää kauniita, ja muodikkaita vaatteita ei tarkoita että olet pissis tai lissu. Luonne ratkaisee. Jokainen saa pukeutua miten itse haluaa. 😊

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe