soitin ystävälleni joka tietääkseni käyttää vain kännykkää ja tuli ilmoitus "soitetaan pitoon" mitä se tarkoittaa? ei tullut koputuspalvelua eikä puhelin ollut varattu vaan automaattisesti soimisen jälkeen tuli tuo ilmoitus. Tarkoittaako tuo että käytössä on esim. työpaikan lankapuhelin?
mikä on: puhelu pitoon?
8
20882
Vastaukset
- porlot
Pito tarkoittaa sitä,että usea hlö soittaa ja vastaanottaja asettaa puhelut pitoon. Silloin voi puhua eri soittajien valillä, mutta vain se, joka ei ole pidossa kuulee puheen. Siis puhelinneuvottelutilanne,
jota esim puheenjohtaja säätelee puhelimestaan ja voi valita pitoa
hyväksikäyttäen, kuka mihinkin puheluun osallistuu. Kyllä pito on ihan perusluureissakin, ja ohjeet siihen löytyy osiosta puhelunaikaiset tehtävät. On siis kännyissäkin.- aloittaja
nyt ymmärrän hieman paremmin! ilmeisesti kyseessä siis on työpuhelin..
- porlot
aloittaja kirjoitti:
nyt ymmärrän hieman paremmin! ilmeisesti kyseessä siis on työpuhelin..
Voi olla työ-tai mikä muu puhelin tahansa.Tutustu oman puhelimesi puheluaikaisiin toimintoihin. Niitä on pidon lisäksi yleensä kaiutin-
ja puhelinluettelotoiminnat. Riippuu tietysti "luurista" voi olla muitakin.... - Anonyymi
Tässä puhutaan siitä, miten pitoon pääsee. Ei sitä, miten pidosta pääsee pois!!
- hämmästynyt
Yritin ystävän puhelimeen, ei kuulunut mitään ääntä. Kuitenkin luuri näytti olevan auki. Sitten näin tuon PIDOSSA. Sammutin heti ja odotin hetken. Ystävä soittikin hetken päästä ja oli kokenut saman hetkeä aikaisemmin. Oliko joku kolmas "kuuntelulla" MITEN?
- puhelinguru
Pitoon voi laittaa joko vahingossa ( usein pelkästään painamalla vihreää luuria puhelun aikana ) tai tarkoituksella.
Jos laittaa tarkoituksella pitoon, on mahdollista:
a) vuorotella eri puhelujen välillä
b) kerätä 2 tai useampi puhelu neuvotteluryhmäksi.
neuvotteluryhmän maksimia kokoa rajoittaa sekä operaattori että käytettävä päätelaite, tyypillisesti puhelin.
Lankapuhelimella maksimi ryhmäkoko on sinä itse 2 muuta.
Matkapuhelimella, esim. Sony Ericssonin useilla malleilla maksimi ryhmäkoko on sinä itse 5 muuta. Vielä 6:nnenkin puhelun voi soittaa ( tai ottaa vastaan, jos koputus on päällä ) mutta 6. puhelua ei voi yhdistää neuvotteluryhmään.
Toki, jos operaattori rajoittaa ryhmän kokoa tuota "sinä itse 5 muuta" pienemmäksi, niin tällöin tuo pienempi rajoitus on voimassa.
Itselläni on kokemusta näistä puhelimista:
Ericsson R320s
Sony Ericsson K600i
Näillä molemmilla maksimi on "sinä itse 5 muuta" .
Esim. Ericsson T65:lla tuo rajoitus on "sinä itse 3 (4 ?) muuta" .
- Pullamummi
Minulla on Samsung ja ihmettelin, miten voin sen laittaa pitoon kun tulee useampi puhelu! Kiitos teille! Asia selvisi!🔆
- Anonyymi
nivalan kansalaiset ei ole oikeutta pitää muita oman väkivallan takia pidossa kohta, eikä syyttää väkivalkta halonen tarjaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483