mikä on: puhelu pitoon?

ihmettelenvaan

soitin ystävälleni joka tietääkseni käyttää vain kännykkää ja tuli ilmoitus "soitetaan pitoon" mitä se tarkoittaa? ei tullut koputuspalvelua eikä puhelin ollut varattu vaan automaattisesti soimisen jälkeen tuli tuo ilmoitus. Tarkoittaako tuo että käytössä on esim. työpaikan lankapuhelin?

8

20888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porlot

      Pito tarkoittaa sitä,että usea hlö soittaa ja vastaanottaja asettaa puhelut pitoon. Silloin voi puhua eri soittajien valillä, mutta vain se, joka ei ole pidossa kuulee puheen. Siis puhelinneuvottelutilanne,
      jota esim puheenjohtaja säätelee puhelimestaan ja voi valita pitoa
      hyväksikäyttäen, kuka mihinkin puheluun osallistuu. Kyllä pito on ihan perusluureissakin, ja ohjeet siihen löytyy osiosta puhelunaikaiset tehtävät. On siis kännyissäkin.

      • aloittaja

        nyt ymmärrän hieman paremmin! ilmeisesti kyseessä siis on työpuhelin..


      • porlot
        aloittaja kirjoitti:

        nyt ymmärrän hieman paremmin! ilmeisesti kyseessä siis on työpuhelin..

        Voi olla työ-tai mikä muu puhelin tahansa.Tutustu oman puhelimesi puheluaikaisiin toimintoihin. Niitä on pidon lisäksi yleensä kaiutin-
        ja puhelinluettelotoiminnat. Riippuu tietysti "luurista" voi olla muitakin....


      • Anonyymi

        Tässä puhutaan siitä, miten pitoon pääsee. Ei sitä, miten pidosta pääsee pois!!


    • hämmästynyt

      Yritin ystävän puhelimeen, ei kuulunut mitään ääntä. Kuitenkin luuri näytti olevan auki. Sitten näin tuon PIDOSSA. Sammutin heti ja odotin hetken. Ystävä soittikin hetken päästä ja oli kokenut saman hetkeä aikaisemmin. Oliko joku kolmas "kuuntelulla" MITEN?

      • puhelinguru

        Pitoon voi laittaa joko vahingossa ( usein pelkästään painamalla vihreää luuria puhelun aikana ) tai tarkoituksella.

        Jos laittaa tarkoituksella pitoon, on mahdollista:

        a) vuorotella eri puhelujen välillä

        b) kerätä 2 tai useampi puhelu neuvotteluryhmäksi.

        neuvotteluryhmän maksimia kokoa rajoittaa sekä operaattori että käytettävä päätelaite, tyypillisesti puhelin.

        Lankapuhelimella maksimi ryhmäkoko on sinä itse 2 muuta.

        Matkapuhelimella, esim. Sony Ericssonin useilla malleilla maksimi ryhmäkoko on sinä itse 5 muuta. Vielä 6:nnenkin puhelun voi soittaa ( tai ottaa vastaan, jos koputus on päällä ) mutta 6. puhelua ei voi yhdistää neuvotteluryhmään.

        Toki, jos operaattori rajoittaa ryhmän kokoa tuota "sinä itse 5 muuta" pienemmäksi, niin tällöin tuo pienempi rajoitus on voimassa.

        Itselläni on kokemusta näistä puhelimista:

        Ericsson R320s
        Sony Ericsson K600i

        Näillä molemmilla maksimi on "sinä itse 5 muuta" .

        Esim. Ericsson T65:lla tuo rajoitus on "sinä itse 3 (4 ?) muuta" .


    • Pullamummi

      Minulla on Samsung ja ihmettelin, miten voin sen laittaa pitoon kun tulee useampi puhelu! Kiitos teille! Asia selvisi!🔆

    • Anonyymi

      nivalan kansalaiset ei ole oikeutta pitää muita oman väkivallan takia pidossa kohta, eikä syyttää väkivalkta halonen tarjaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe