Moi,missä sijaitsee mondeon 2.0 clx 1994 värikoodi
mondeon värokoodi
4
1734
Vastaukset
- mondeooooooooooo
Moi! Oletko katsonut ovien kulmia ym? niissä yleensä on joku väritarra lätkä??
- värikoodit
on niin sekavia että ei edes itse fordilta saa välttämättä oikeaa maalia sävyä omalla koodilla..
Näin sanoi automaali kaupassa kun hain itse omaani maalia,eivät edes huolineet koodia vaan ottivat sellasen koneen ja ulos katsomaan maalipinnasta,tuli kerrasta huomaamaton oikea sävy spay pulloon tehtynä.Hienot on koneet nykyään.- vvbb
Ne koodit on sekavia vain jos niitä ei osaa tulkita, kyseinen maalikauppias ei vielä ole ammattitaitoinen tai mielenkiinto ammattiin ei riitä. Olen kirjoittanut pitkän tekstin näille sivuille koodien lukemisesta. Värikoodi on mondeossasi ovitolpan tarrassa tai lukkopellin kilvessä kilven/tarran vasemmassa reunassa toiseksi alimmainen YLEENSÄ kirjaimen ja numeron yhdistelmä, joskus myös kaksi numeroa. Kirjain kertoo värin nimen ja numero vuoden milloin väri on ilmestynyt. Vuosiluvusta siinä kerrotaan vain viimeinen numero esim 1998 mainitaan vain 8. Itse/maalikauppiaan täytyy siis selvittää/tietää millä vuosikymmenellä väri on tullut, löytyy kyllä maalikauppiaan luetteloista. JOKAISESSA automallissa samalla värillä on oma koodi, muutama poikkeus on B=diamond white ja P=radiant red ja muistaakseni O=ontario blue joiden koodit(B,P,O) on joka mallissa samat, siishenkilöautoissa. Paketti/maastoautoissa on omat koodit. Ford Ranger on Mazdan tekemä, niissä on Mazdan värikartta ja värikoodit. Esim koodi F on 90 luvun mondeoissa panther black ja sama F on focuksessa state blue. Muissa malleissa F on taas ihan joku muu väri. Jos joku toinen väri on mondeossa myös koodilla F niin silloin kirjaimen perässä oleva numero ja auton vuosimalli ratkaisee kumpi väri on kyseessä(näin muistaakseni on tuon F koodin kanssa että on mondeossa 2 väriä samalla koodilla, ennen(-93-96) ja jälkeen (-97-00) faceliftin.
- tuo ole
vvbb kirjoitti:
Ne koodit on sekavia vain jos niitä ei osaa tulkita, kyseinen maalikauppias ei vielä ole ammattitaitoinen tai mielenkiinto ammattiin ei riitä. Olen kirjoittanut pitkän tekstin näille sivuille koodien lukemisesta. Värikoodi on mondeossasi ovitolpan tarrassa tai lukkopellin kilvessä kilven/tarran vasemmassa reunassa toiseksi alimmainen YLEENSÄ kirjaimen ja numeron yhdistelmä, joskus myös kaksi numeroa. Kirjain kertoo värin nimen ja numero vuoden milloin väri on ilmestynyt. Vuosiluvusta siinä kerrotaan vain viimeinen numero esim 1998 mainitaan vain 8. Itse/maalikauppiaan täytyy siis selvittää/tietää millä vuosikymmenellä väri on tullut, löytyy kyllä maalikauppiaan luetteloista. JOKAISESSA automallissa samalla värillä on oma koodi, muutama poikkeus on B=diamond white ja P=radiant red ja muistaakseni O=ontario blue joiden koodit(B,P,O) on joka mallissa samat, siishenkilöautoissa. Paketti/maastoautoissa on omat koodit. Ford Ranger on Mazdan tekemä, niissä on Mazdan värikartta ja värikoodit. Esim koodi F on 90 luvun mondeoissa panther black ja sama F on focuksessa state blue. Muissa malleissa F on taas ihan joku muu väri. Jos joku toinen väri on mondeossa myös koodilla F niin silloin kirjaimen perässä oleva numero ja auton vuosimalli ratkaisee kumpi väri on kyseessä(näin muistaakseni on tuon F koodin kanssa että on mondeossa 2 väriä samalla koodilla, ennen(-93-96) ja jälkeen (-97-00) faceliftin.
sekavaa jos on noin paljon poikkeuksia ja vielä muun merkin karttoja tietyssä mallissa ja vielä samalla koodilla eri värejä...ei paljon vaikeammaksi tota fordi voisi tehdä.
Varmasti oikea sävy löytyy mutta sen eteen saa tehdä päivän selvitys työtä,joten parempi käyttää laitetta mikä antaa oikean sävyn minuutissa maalipinnasta...tässä ei ollut kyse ammattitaidon puutteesta vaan järjen käytöstä,oli muitakin asiakkaita jonottamassa maalia joten ei ole aikaa ruveta selvittämään noin monimutkaisia koodeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295594Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144164Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512880Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3021419Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3991148Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148