Voi lumilauta sentää. Löysin 4 v vanhan metallikuorisen Nokian 36..jotain.
Se oli ostettu joskus ennen kristusta. Nyt tuli purkukoodin tarvis.
Soitin elisalle ja keskusneiti sai tuhlattua jo jonkin verran puheaikaa eläkeläisen puhelimesta kerrottuani asian. Yhdistän. Odotin 15 min ja sitten jätkä kertoi, että sen lähimmästä liikkeestä, he tilaavat sen.
Eikö keskus voinut sanoa samaa kun tiesi asian, että se ei onnistu puhelimitse.
Pikkuasia monelle, mutta 470€ kk eläkeläiselle 7 € lasku tuosta paskasta. Kiitos vaan!!!!
ELISA!!! Panosta paljon työntekijöihin!!!
2
532
Vastaukset
- Jarkko_vaan
Täytyihän siinä selvittää mihin liikkeeseen sen lähettävät, ja joskus onnistuu puhelimitsekin. Riippuu puhelimen mallista jne.
Mutta siinä olet oikeassa, että KAIKKI pitää saada ilmaiseksi eikä mikään saisi maksaa mitään. - kyllaosaa
Niin olen huomannut sen että soittamalla taikka internetillä ei homma toimi eivät vastaa taikka juuri noin odottavat hinta raksuttaa ja en tiedä ja sillee olen pannut merkille sen että kannattaa mennä isoon ostoskeskukseen ja jos siellä on elisashopit niin sieltä toistaiseksi homma on pelanut moitteettomasti voi sulkea liittymän heti voi tarkastella puhelutiedot/laskut ja voi saada puk2 saunalahden liittymään maksamatta ylimääräistä5€ siitä että saa puk2,sen. vaihdankin liittymän Glbetel oy,hyn kun se on mahdollista siellä on puhelut edullisia ja joka kk, on 50min puheaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014