Olisi mukava jutella isikö pienen pieniä onnen murusiatunnelmissa näin illansuussa. Onko päivänne ollut hyvä ja voitteko hyvin? Oisiko siellä pienen pieniä onnen murusia mutusteltavaksi rintataskussa?
Löytyykös täältä leppoisia ihmisiä?
34
357
Vastaukset
- pilvi*
olisiko piti olla. Heti sain nauraa itelleni.
- capt. cöpenick
Sillai se Lavin Vepan laulu kulki; onnen pieniä pipanoita, silloin tällöin se eteen toi. Juuri käänsin tv-kanavaa. Sieltä tulee mainio engelsmanni sarja Sydämen Asialla.
Ihan laadukasta hienosaippuarjaa näin alkuiltaan. - Unelmoiva pilvi*
on mielenkiintoinen artikkeli otsikolla
Pään pitää myös irrotella.
Aivoista on löytynyt järjestelmä, jonka tehtävänä on antaa ajatusten lentää, silloin kun ei ole mitään syytä keskittyä johonkin asiaan. Turhanaikaisena pidetyllä unelmoinnilla ja haaveilulla onkin suuri merkitys henkisen suorituskyvyn säilymiselle vanhusikään asti.
Valveunien tarkoitusta tutkitaan vielä, mutta ne pitävät aivot valmiustilassa ainakin.Unelmoinnin ja haaveilun arvellaan myös panevan asioita ja tapahtumisia aikajärjestykseen.
Kaikkea en referoi, mutta Alzheimeri potilaan eivät kykene unelmoimaan.
Ihanaa näen aamuisin ihaniakin päiväunia ja haaveilenkin ystävistäni ja rakkaistani.....jabadaba duu sen onkin aivoilleni hyväksi! Toissapäivänä poikkesi miniä ja toi valtavan upean kimpun gladioluksia ja daalioita.
Eilen tulla tupsahtivat poikien tyttäret iltakylään, ja tänään oli tosi kaunis päivä.
Tänään nauroimme mieheni kanssa katketaksemme, kun selostin erään henkilön sukulaisuussuhteita.
Hyvä, etten joutunut vääntämään rautalangasta.
Kun asia vihdoin tuli selväksi, kävi ilmi, että mieheni oli tarkoittanut toista samannimistä henkilöä.
Siinä niitä ilonmurusia oli yhden viikonlopun ja kahden henkilön osalle. Jaettu ilohan on kaksinkertainen.
mutta kuitenkin.
Onnea on jo huomata tämänoloinen aloitus, johan vanhan ihmisen sydän lämpenee kauniin kysymyksesi johd.
Lainasin tässä illansuussa kirjan jonka on kirjoittanut Metsuri, kirjoitin isolla aivan kunnioituksesta Metsuri:
Ajatuksia herättävä hieno kirja on tämä Ristijärveläisen Pauli Kohelon teos. "Ohessa tilinumeroni".- haaveilia ,
olen piristynyt, tunnen itseni pirteäksi, kuin nuori oisin -- taas---.
Ikä valitettavasti on yli seitkyt, nyyh.
Mutta elän vielä, vauhtia piisaa. En vielä ota sitä ihme pilleriä, vasta sitten kun olen toisten avun tarpeessa, ja kukaan ei ehdi mua hoitaa, nyt ONNEKSI ei kenekää tarvitsekkaan, toivottavasti ei PITKÄÄN aikaan.
Pitää kehystää muutama taulu, etsin päivällä kehyksiä, en vielä löytänyt mieleisiä.
Tahtoisin matkustaa espanjaan, mutta mistä mukava luotettava kaveri, siinä kysymys.- äitinsä pilvi*
tässä ollaan tytt90 vuotias anoppini kysyi 75 vuotiaalta äidiltäni: Vieläkö sinä käyt tanssimassa? Johon äiti: No, vielähän tässä ollaan tyttö parhaimmillaan! Anopilla riitti hauskaa.
- Viva Espana!
Miksi tarvitset kaveria matkalle Espanjaan? Voihan sinne lähteä yksinkin, kyllä siellä varmaan muutama muukin turisti on;)
Minä tuossa pari päivää sitten tilasin ja maksoin kuukauden matkan Teneriffalle ja ihan yksin olen menossa (olen nainen). Huoneistohotellista otin kämpän, olen siellä itsekseni ja saan tulla ja mennä mieleni mukaan.
En ole enää - nuorempana kyllä - mikään iltaliikkuja, päivisin aion rientää ja illaksi otan kotimaasta kirjoja mukaan ja huoneessani on myös TV.
Ajatus lähdöstä pälkähti päähäni yht´äkkiä ja eikun toimeksi, kun siltä tuntuu. Nyt on mukava pitkinä talvi-iltoina odotella lähdön hetkeä (helmikuun puolessa välissä). - yx ,
Viva Espana! kirjoitti:
Miksi tarvitset kaveria matkalle Espanjaan? Voihan sinne lähteä yksinkin, kyllä siellä varmaan muutama muukin turisti on;)
Minä tuossa pari päivää sitten tilasin ja maksoin kuukauden matkan Teneriffalle ja ihan yksin olen menossa (olen nainen). Huoneistohotellista otin kämpän, olen siellä itsekseni ja saan tulla ja mennä mieleni mukaan.
En ole enää - nuorempana kyllä - mikään iltaliikkuja, päivisin aion rientää ja illaksi otan kotimaasta kirjoja mukaan ja huoneessani on myös TV.
Ajatus lähdöstä pälkähti päähäni yht´äkkiä ja eikun toimeksi, kun siltä tuntuu. Nyt on mukava pitkinä talvi-iltoina odotella lähdön hetkeä (helmikuun puolessa välissä).Puerto dela Gruts, Playa de America, vai joku muu ?
---- Kehtaan ! ? = kysyä paljonko kuukausi maksaa ?
Tietenkin hinta riippuu siitä mitä siihen kuuluu, siis aamiainen, vai täys hoito, tai puoli hoito.
Juku, tekis mieli myös tehdä repäisy ja lähteä, tiedä vaikka lähdenkin, hymmm. - Viva Espana
yx , kirjoitti:
Puerto dela Gruts, Playa de America, vai joku muu ?
---- Kehtaan ! ? = kysyä paljonko kuukausi maksaa ?
Tietenkin hinta riippuu siitä mitä siihen kuuluu, siis aamiainen, vai täys hoito, tai puoli hoito.
Juku, tekis mieli myös tehdä repäisy ja lähteä, tiedä vaikka lähdenkin, hymmm.Puertoon menen, olen vallan ihastunut kyseiseen paikkaan. Hintahan riippuu siitä, millaisen tason paikan haluaa, haarukkaa näkyy olevan aika lailla.
Minä otin pelkän yksiön huoneistohotellista, keittomahdollisuus kun on, voi laittaa itsellen sellaista ruokaa kuin tahtoo ja milloin tahtoo. Olen joskus ollut matkalla sekä puoli- että täyshoidolla, enkä todellakaan pitänyt varsinkaan jälkimmäisestä. Eihän sitä raaski mennä syömään minnekään muualle (ainakaan, jos on tiukka matkabudjetti), kun tietää, että majapaikassa ruokailu on ilmaista, siis maksettu jo etukäteen.
Minun matkani maksaa (kehtaa vain kysyä) vähän päälle 1600 euroa ja siinä on sitten myös ruokailu lentokoneessa (joka on nykyisin valittavissa, maksaa tai ei syö) sekä kuljetus lentokentältä hotelliin.
Siis nämä maksut molemmilla lennoilla ja molempiin suuntiin, yhteensä.
Jos olet nainen (no, miksei mieskin) ja kaipaat suomalaista seuraa (ei partnerihaku) ja puhekumppania, lähde vain samaan aikaan, minusta on mukava tutustua uusiin ihmisiin.
Jos asia sai innostumaan, laita sähköpostiosoitteesi, niin kirjoitellaan.
- houhouhou.,.,.
onkos täällä kilttiä lapsia, houhouhou
- ite lempeys
Kyllä on kilttejä vaan ei puettu kilttiin. Osataan olla vaikka mitä, kiukkusiakin, mutt ei tänään.
- hohooh
vanhaa kulahtaneen häirikön horinaa.
- happy*
hohooh kirjoitti:
vanhaa kulahtaneen häirikön horinaa.
Tin. Painu sinä sinne täällä voidaan niin hyvin, että ihan, painu sinä vokottelemaan teinejä vaan.
- sopivavasti vaan
Tiedättehän, lihavat on leppoisia ja hyvä on olla kun vielä säteilee polla.
- Atolfia
leppoisia niinkuin laihemmissakin. Laihempana on kuitenkin kevyempi elää. Jalat kestävät paremmin tämän juoksemisen, niin kauan kuin sitä nyt jaksaa juoksennella.
Otsikko taisi kysyä leppoisia ihmisiä ja niitähän täällä riittää. Eihän meillä ole syytä olla muuta kuin leppoisia.
Ihanaa, että on taas perjantai ja viikonloppu edessä. Huomenna on syysmarkkinat ja sinne riennetään muiden joukkoon. Siellä näkee iloisia ihmisiä.
Sunnuntaina ajelemme katselemaan Rantamaratoonia. Toivottavasti sää suosii juoksijoita, ainakin on luvassa sateetonta säätä.
Pilvi, varmaankin tulet markkinoille, sielläpähän voimme vilkutella. - pilvi*
hyvä kun polla toimii ja leikkaa, siitä iloitsen minäkin ja olen kiitollinen. Ja että mieli on hyvä, enkä ole pitkävihainen. Kohta pitää mennä vuoteeseen lukemaan ja sitten tutimaan:)
- pilvi*
pilvi* kirjoitti:
hyvä kun polla toimii ja leikkaa, siitä iloitsen minäkin ja olen kiitollinen. Ja että mieli on hyvä, enkä ole pitkävihainen. Kohta pitää mennä vuoteeseen lukemaan ja sitten tutimaan:)
Nyt vilkuttelen Hyvää Yötä kaikille, ja nukkukaa rennosti.
- *Kukkahame*
Lasten lapset pyysivät yllärille...no sitä se oli alusta loppuun.
Siellä oli leipomiset aloitettu, suolasta ja makeaa tulossa ja kehräävä naurun hyrinä säestää.
Siinä sitten seurailin tapahtumia ja siivoilin suurempia, kun tuppasi vähän tippumaan sitä jos tätä, valmista tuli ja kauniita leivonnaisia.
Saunassa vihdalla sai ropsutella selät ja kintut, voi miten se vihtominen on ihanaa, onneksi on talveksi muutama pakasteessa.
Salaperäisyys verhosi heidän touhuja ja isiltä kysyttiin ja kerrottiin puolin ja toisin kuiskaamalla, kahvipöytä oli valmis ja sitten tuli onnittelut ja karaokelaulu, 'Älä koskaan ikinä muutu, pysy aina sellaisena kuin ooOOoot'!
Pikkuveli se kappale on nimeltään mutta oli sanoja muunneltu, ja mummi itki, itkin ilosta!!
Lahjakortti vielä Anttilaan saan sieltä valita musiikkia, wauuu sanon minä ihanaa!
Eihän tämä ihan jokapäiväistä ole, eilen oli synttärit epätasavuosia, ja kaikki lasten omasta halusta.
Vielä tässä kirjoittaessa lirahtaa se onnen kyynel.
Oli leppoisuudesta puhe vaan meni vähän hipoen ;-DD - OliviaKoo ek
*Kukkahame* kirjoitti:
Lasten lapset pyysivät yllärille...no sitä se oli alusta loppuun.
Siellä oli leipomiset aloitettu, suolasta ja makeaa tulossa ja kehräävä naurun hyrinä säestää.
Siinä sitten seurailin tapahtumia ja siivoilin suurempia, kun tuppasi vähän tippumaan sitä jos tätä, valmista tuli ja kauniita leivonnaisia.
Saunassa vihdalla sai ropsutella selät ja kintut, voi miten se vihtominen on ihanaa, onneksi on talveksi muutama pakasteessa.
Salaperäisyys verhosi heidän touhuja ja isiltä kysyttiin ja kerrottiin puolin ja toisin kuiskaamalla, kahvipöytä oli valmis ja sitten tuli onnittelut ja karaokelaulu, 'Älä koskaan ikinä muutu, pysy aina sellaisena kuin ooOOoot'!
Pikkuveli se kappale on nimeltään mutta oli sanoja muunneltu, ja mummi itki, itkin ilosta!!
Lahjakortti vielä Anttilaan saan sieltä valita musiikkia, wauuu sanon minä ihanaa!
Eihän tämä ihan jokapäiväistä ole, eilen oli synttärit epätasavuosia, ja kaikki lasten omasta halusta.
Vielä tässä kirjoittaessa lirahtaa se onnen kyynel.
Oli leppoisuudesta puhe vaan meni vähän hipoen ;-DDOnnittelen Sinua, paitsi syntymäpäiväsi johdosta, myös ihanasta päivästäsi. Voin vain kuvitella ilosi määrää, olen itsekin kokenut joskus vastaavaa.
Onnen- ja yllätyksenkyyneleet ovat niitä kaikkein kauneimpia kyyneleitä. Niitä toivoisin itsellenikin useammin. - *Kukkahame*
OliviaKoo ek kirjoitti:
Onnittelen Sinua, paitsi syntymäpäiväsi johdosta, myös ihanasta päivästäsi. Voin vain kuvitella ilosi määrää, olen itsekin kokenut joskus vastaavaa.
Onnen- ja yllätyksenkyyneleet ovat niitä kaikkein kauneimpia kyyneleitä. Niitä toivoisin itsellenikin useammin.Lämmin kiitos onnitteluistasi, ihan hurmiossa tuon kirjoitin, oli se niin hieno iltapäivä.
Elämässä on vielä kohokohtia, lämmöllä muistelen vielä kauan.
Jätänkin pienen pyynnön ....Suostukaa yllätyksiin! - pilvi*
*Kukkahame* kirjoitti:
Lämmin kiitos onnitteluistasi, ihan hurmiossa tuon kirjoitin, oli se niin hieno iltapäivä.
Elämässä on vielä kohokohtia, lämmöllä muistelen vielä kauan.
Jätänkin pienen pyynnön ....Suostukaa yllätyksiin!Itse sain kokea sen juhannuksena saaressa, kun kaikki oli koolla, ja minua pidettiin kuin kukkaa kämmenellä:D Sen jälkeenkin on pyydetty mukaan, poika ja miniä ovat paraikaa siellä.
Tapaan mieluimmin lapset täällä lähempänä, kaikki asuvat kuitenkin melko lähellä minua. Ihana ilma on taas, ja niin lämmintä! Kyllä meitä on hemmoteltu hienolla kesällä :D - sama*
pilvi* kirjoitti:
Itse sain kokea sen juhannuksena saaressa, kun kaikki oli koolla, ja minua pidettiin kuin kukkaa kämmenellä:D Sen jälkeenkin on pyydetty mukaan, poika ja miniä ovat paraikaa siellä.
Tapaan mieluimmin lapset täällä lähempänä, kaikki asuvat kuitenkin melko lähellä minua. Ihana ilma on taas, ja niin lämmintä! Kyllä meitä on hemmoteltu hienolla kesällä :DMelkein unohdin, haleja ja onnellisia hetkiä elämääsi:) t pilvi*
- pilvi*
sama* kirjoitti:
Melkein unohdin, haleja ja onnellisia hetkiä elämääsi:) t pilvi*
että on pakko iloita kirjoittamalla:) Tyttärentytär menee kirurgiselle osastolle sairaalaan harjoittelemaan 10 viikoksi, ja asuu ajoittain luonani, kun sairaala on lähellä kotiani. Olen niin innoissani, kun näitä opiskelevia lastenlapsia näkee harvemmin, kun ovat vielä osa-aikatyössäkin. Nyt tosin tulee tauko, kun on varmaan kirurgisella jo vaativaa tuo työ.
Saadaan jutella illalla niinkuin ennenkin, ja voin vähän hemmotellakin yrittävää nuorta ihanaa tyttöä:D Ennen aina juteltiin koulu ja musiikkiasiat, nyt tuleekin mielenkiintoista keskusteltavaa.
Aina elämä suo ilonaiheitakin:D :D - myötätuntoinen
pilvi* kirjoitti:
että on pakko iloita kirjoittamalla:) Tyttärentytär menee kirurgiselle osastolle sairaalaan harjoittelemaan 10 viikoksi, ja asuu ajoittain luonani, kun sairaala on lähellä kotiani. Olen niin innoissani, kun näitä opiskelevia lastenlapsia näkee harvemmin, kun ovat vielä osa-aikatyössäkin. Nyt tosin tulee tauko, kun on varmaan kirurgisella jo vaativaa tuo työ.
Saadaan jutella illalla niinkuin ennenkin, ja voin vähän hemmotellakin yrittävää nuorta ihanaa tyttöä:D Ennen aina juteltiin koulu ja musiikkiasiat, nyt tuleekin mielenkiintoista keskusteltavaa.
Aina elämä suo ilonaiheitakin:D :Don edes yksi paikka jonne voi tulla kertomaan.
- *Kukkahame*
myötätuntoinen kirjoitti:
on edes yksi paikka jonne voi tulla kertomaan.
Oli epätasaisia vuosia, lasten piti saada tehdä jotain ja tekivät...
Tänään olivat täällä käytin Rollsissa syömässä, sitten menivät serkuilleen kun ovat tuossa vieressä.
Kyllä varmaan ensi yönä tulee laskematta lampaista, sen verran on ollut vipinää.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ohikulkijoillekin! - *Kukkahame*
*Kukkahame* kirjoitti:
Oli epätasaisia vuosia, lasten piti saada tehdä jotain ja tekivät...
Tänään olivat täällä käytin Rollsissa syömässä, sitten menivät serkuilleen kun ovat tuossa vieressä.
Kyllä varmaan ensi yönä tulee laskematta lampaista, sen verran on ollut vipinää.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ohikulkijoillekin!sentää, ....siis tulee uni laskematta lampaita ;-DD
Kai se yökin tulee!
Hyväähän se tekee ihmisen keskushermostolle. Nykyaikainen aivotutkimus on osoittanut, rennon elämäntavan edut vaikkapa sydämelle ja koko sisäerityssysteemillemme.
Hyvä ohje tämän saavuttamiseksi on ikiaikainen, yllättävää kyllä - kohtuullisuus kaikessa. Tässä iässä, kun 'takaseinä' melkein näkyy, voi ottaa elämän lunkistikin.- *Kukkahame*
On ollut kaunis syyspäivä, aurinkoinen erittäin lämmin, siellä täällä aitapensaissa ja vaahteroissa väriä, muuten vihreys vielä yleisintä.
Joutsenten poikaset ovat vielä harmaita, onkos ne myöhässä untuviensa kanssa, mutta vasta loka/marraskuun vaihteessa ne alkaa tekemään lähtöä Suomenlahden etelärannalle, siellä niitä on sitten kaukaa mereltä katsottuna kuin lumivalli, kunnes taas viilenevä sää pistää ne muuttamaan etelämmäksi.
Miten käy kun nämä aurinkoiset päivät loppuu, päivä lyhenee ja sitten pilvipäivinä ja sateisina on pimeää aamusta iltaan, siinä sitten vaan lampunvalossa kudotaan, luetaan tai näperrellään milloin mitäkin.
Tällaista ennakko suunnittelua pitää hiukan harrastaa, ettei syksyillat tule yllätyksenä, ja voi miten ihanaa poltella kynttilöitä.
Nyt käperryn vuoteeseen odottelemaan sitä hiekan kylväjää, hän on uskollinen ja tulee!
Kaikille teille rauhaisaa ja virkistävää unta.. - pilvi*
*Kukkahame* kirjoitti:
On ollut kaunis syyspäivä, aurinkoinen erittäin lämmin, siellä täällä aitapensaissa ja vaahteroissa väriä, muuten vihreys vielä yleisintä.
Joutsenten poikaset ovat vielä harmaita, onkos ne myöhässä untuviensa kanssa, mutta vasta loka/marraskuun vaihteessa ne alkaa tekemään lähtöä Suomenlahden etelärannalle, siellä niitä on sitten kaukaa mereltä katsottuna kuin lumivalli, kunnes taas viilenevä sää pistää ne muuttamaan etelämmäksi.
Miten käy kun nämä aurinkoiset päivät loppuu, päivä lyhenee ja sitten pilvipäivinä ja sateisina on pimeää aamusta iltaan, siinä sitten vaan lampunvalossa kudotaan, luetaan tai näperrellään milloin mitäkin.
Tällaista ennakko suunnittelua pitää hiukan harrastaa, ettei syksyillat tule yllätyksenä, ja voi miten ihanaa poltella kynttilöitä.
Nyt käperryn vuoteeseen odottelemaan sitä hiekan kylväjää, hän on uskollinen ja tulee!
Kaikille teille rauhaisaa ja virkistävää unta..viehätyksensä. Kirpeät syyspäivät, taivaan ollessa melkein lyijynharmaa eroittuvat koivut ja vaahtera hienoina väriläiskinä maisemassa. Pidän pienestä kylmyydestä kasvoillani. Kotiin tullessa lämpö tulvii vastaan kodikkaana. Ja posket hohtavat punaisina ja raikkaina.
Illat -----kynttilän loisteen lämmittäessä mieltä, ja kotia kaunistaen, on ihana istua kaatselemassa mieliohjelmiaan. Pata ja laatikkoruokien teko sopii syksyllä niin hyvin.
Liikunta vain ei saa jäädä liian vähiin. Kerran viikossa jumppa ja uiminen saa riittää, mielihalun mukaan kuljen mielelläni Auroran puistossa tässä vieressä. Alue on 32 ha. laaja, joten aina on uutta katsottavaa, pari kaunista valkoista siltaa joen yli, missä voi syöttää sorsille kuivuneet leivänkannikat.
Yritän pysyä hereillä, kun Teemalta tulee englantilaisen taidemaalari Turnerista ohjelma. - *Kukkahame*
pilvi* kirjoitti:
viehätyksensä. Kirpeät syyspäivät, taivaan ollessa melkein lyijynharmaa eroittuvat koivut ja vaahtera hienoina väriläiskinä maisemassa. Pidän pienestä kylmyydestä kasvoillani. Kotiin tullessa lämpö tulvii vastaan kodikkaana. Ja posket hohtavat punaisina ja raikkaina.
Illat -----kynttilän loisteen lämmittäessä mieltä, ja kotia kaunistaen, on ihana istua kaatselemassa mieliohjelmiaan. Pata ja laatikkoruokien teko sopii syksyllä niin hyvin.
Liikunta vain ei saa jäädä liian vähiin. Kerran viikossa jumppa ja uiminen saa riittää, mielihalun mukaan kuljen mielelläni Auroran puistossa tässä vieressä. Alue on 32 ha. laaja, joten aina on uutta katsottavaa, pari kaunista valkoista siltaa joen yli, missä voi syöttää sorsille kuivuneet leivänkannikat.
Yritän pysyä hereillä, kun Teemalta tulee englantilaisen taidemaalari Turnerista ohjelma.Meni aamu pitkäksi, oli kai jotain univelkaa ja pyöritykset päälle, en kuitenkaan liikaa nukkunut ei huolta.
Paksu sumu verhoilee tuolla alhaalla risteystä jota aamuaskareiden välillä vilkaisen, nyt ovat saaneet ajella ilman minun ohjausta! Pian se siitä häipyy, syksyinen aamuilmiö se vaan on.
Tänään on joutopäivä, ei ohjelmaa eikä kiireitä, sitä samaa kuin muinakin arkipäivinä, näyteikkuna ostoksia, joku tuttukin voi tulla vastaan.
Näillä ajatuksilla tässä aamupalaa mutustellessa päivä sai hyvän alun. - pilvi*
*Kukkahame* kirjoitti:
Meni aamu pitkäksi, oli kai jotain univelkaa ja pyöritykset päälle, en kuitenkaan liikaa nukkunut ei huolta.
Paksu sumu verhoilee tuolla alhaalla risteystä jota aamuaskareiden välillä vilkaisen, nyt ovat saaneet ajella ilman minun ohjausta! Pian se siitä häipyy, syksyinen aamuilmiö se vaan on.
Tänään on joutopäivä, ei ohjelmaa eikä kiireitä, sitä samaa kuin muinakin arkipäivinä, näyteikkuna ostoksia, joku tuttukin voi tulla vastaan.
Näillä ajatuksilla tässä aamupalaa mutustellessa päivä sai hyvän alun.paistettu ja nyt mutustellaan pari iltapäiväkahvin kanssa. Hyvä perustaikina, mistä saa erilaisia tehtyä on jo vuosia ollut tapanani. Tosin tein vain kahta laatua, murovanilja ja kanelikierukat.
Purkkiin laitan ja kansi kiinni. ettei tule naposteltua. Tänään lähden vielä Myyrmanniin, tapaan lapsuuden ystävän, ja poikkeamme haukkaamaan jotain pientä. Kaulahuivin aion ostaa, jos löydän kivan.
Tänään on tullutkin oltua sisällä enemmän, kun ei maalaushommia malttanut jättää. Nyt luova tauko kaikesta. - hattua nostan
pilvi* kirjoitti:
paistettu ja nyt mutustellaan pari iltapäiväkahvin kanssa. Hyvä perustaikina, mistä saa erilaisia tehtyä on jo vuosia ollut tapanani. Tosin tein vain kahta laatua, murovanilja ja kanelikierukat.
Purkkiin laitan ja kansi kiinni. ettei tule naposteltua. Tänään lähden vielä Myyrmanniin, tapaan lapsuuden ystävän, ja poikkeamme haukkaamaan jotain pientä. Kaulahuivin aion ostaa, jos löydän kivan.
Tänään on tullutkin oltua sisällä enemmän, kun ei maalaushommia malttanut jättää. Nyt luova tauko kaikesta.olet maalannut ja vielä pikkuleipiä leipunut, kun koko ajan koneellakin istut ja neuvoja sataa joka lähtöön? Ajatella että vain kahta laatua teit. Ei voi kun ihailla ja kiittaa luojaa että palsta on saanut tuollaisen ihmeen tyhmään ja tylsään joukkoonsa.
- se mama
hattua nostan kirjoitti:
olet maalannut ja vielä pikkuleipiä leipunut, kun koko ajan koneellakin istut ja neuvoja sataa joka lähtöön? Ajatella että vain kahta laatua teit. Ei voi kun ihailla ja kiittaa luojaa että palsta on saanut tuollaisen ihmeen tyhmään ja tylsään joukkoonsa.
No moi:D Kun nyt noin tarkaan seuraat tekemisiäni, huomasit kai, että vasta 9.30 pistäydyin palstalla.
Johan siihen mennessä on ehtinyt vaikka mitä kun nousee 6 aikaan. Kone on työhuoneessani saman pitkän työpöydän ääressä, jossa maalaan. Hiljaistahan on tänään ollut. Jatkakaa te minä mama lähden hurvittelemaan ! Heippa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292751
- 951596
- 1211394
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371204- 751160
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251034- 53952
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216909Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall110856