Miten työllistyy tuon alan DI tänä päivänä, entä mitä voisi olettaa näkymiltä 5 vuoden kuluttua? Opiskelupaikkoja lienee Tampere ja ilmeisesti Oiulussa sähköalan alla. Onko muita?
Automaatiotekniikka?
2
1286
Vastaukset
- tupsulakki
Otaniemestä löytyypi niin ikään dippa tason Automaatio- ja systeemitekniikkaa.
- Automaatio-teekkari
Pidemmällä aikavälillä tulisi mieleen, että kyllä tällä automaatiotekniikalla on tulevaisuutta. On vielä yllättävän monia paikkoja, missä näkee paljon parannusvaraa, mihin automaatio-DI voi käyttää omia säätämistaitojaan.
Automaatiolla pystyy työllistymään aika monelle eri tekniikan alueelle, riippuen omasta painottumisesta: Voi alkaa liukuhihnasäätäjäksi, kemiallisen prosessin säätäjäksi, robottihörhöksi, simulointimallien laatijaksi (markkinasimuloinnista avaruustekniikkaan).
Kuulemma automaation opiskelijoista tulee myös hyviä yritysjohtajia. Automaation yksi tärkein idea on käsitellä erilaisia kokonaisuuksia ja niiden vuorovaikutusta toisiin, riippumatta siitä, millaisista kokonaisuudet luonnossa ovat. Samaa kokonaisuuden hallintaa tekevät kyllä muutkin alat, mutta tässä on yksi näkökanta asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1856671- 1531905
- 1131628
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️501101Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248901- 41859