Meninpä tässä yksi päivä kaverini Janinan kanssa saunaan saunomaan. Otettiin saunassa vähän kiljua ja pontikkaa ja meillä oli tosi hauskaa. Juteltiin niitä näitä, mutta yhtäkkiä mulla rupesi keulimaan. Alkoi vähän hävettää, muytta Janina huamasi sen ja hymyile minulle. Minä menin ihan punasexi, mutta Janina ottikin kullistani kiinni ja alkoi imeä sitä hellästi. Sitten Janina istui mololleni ja alkoi ratsastaa. Ai että se tuntui hyvältä. Janina huohotti ihan orkuissaan ja minä join kaljaa tyytyväisenä toisella kädellä ja toisella hiplasin Janinan ihania nännejä jotka törröttivät houkuttelevan näköisinä isojen rintojen päässä. Menimma suihkuun ja Janina otti taas suihin ja minä laukesin hänen kasvoilleen rajulla paineella. Janina nuoli spekeä huuliltaan ja pyllisti lattialla ja minä otin hänet takaapäin-. Tämä tuntui niin hyvältä että jatkoimme pari tuntia ja lopulta olimme molemmat niin uupuneita, että menimme ulos saunakaljoille. Ai että, kylläpä kalja maistuukin hyvältä kunnonpanon jälkeen!
Janinan kanssa saunassa
Mahe
8
13648
Vastaukset
- JormaIhan päätit sitten kirjoittaa,hieno homma. 
- LisääTää oli yksi hauskimpia juttuja täällä. Laita lisää vitsejä!! - MaheVitsejä:/ 

- EweNo olipas rento pano.. muija ratsastaa ja sinä litkit kaljaa.. okei.. 
 voihan se noinki olla. :D
- No arvaa nyJa kalja maistuu herralla. :p 
- joku vaan...kuule mahe.......ettet vain satu olemaan järvenpääläinen??? - MaheIhan stadista olen;) Asuuko Järvenpäässäkin joku Mahe? 

- määkuulostaaa hyvältä ;) jatkakaa samaan malliin... siis mälliin ;) 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161713
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161556
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321