Mistä tulee lempinimi

Homosohva

Golwingille? Ostin ko. pyörän ja alon nyt saanut vinoilua sen tekia. Enkä ymmärrä miksi.

14

2795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TutkivaJournalisti

      Homoilu on nykypäivänä in ?

      • Mika++

        Ei pidä paikkaansa. Mun mielestä homot on vähän liian paljon esillä. Heterojen pitäis tehdä vastavallankumous. Homous on murrosiässä tapahtunut kehityshäiriö.


    • rhjtrbdf

      Itsekin aikas paljon pyöräilyä harrastaneena en ymmärrä myöskään ko. viittausta..

      Aika harvoin olen nähnyt golwingin kyydissä edes miespuolista, joten ehkä se on kaappihomojen märkä uni vaan?

    • glot

      No teoriahan on että mp missä on radio, peruutusvaihde ynnä muuta mitä noissa nyt onkaan on aika kaukana siitä mitä useimmat hakee moottoripyöräilyssä. Vaikea sanoa mikä siinä sen homon tekee mutta onhan se helppo termi omaksua ;)

      • Turhaa hienostelua

        Tuleee varmaan siitä kuin Citikankin maine homojen autona. Edistyksellinen, tyylikäs, hieno peli. Ihan kuin Mäkki on homokone tietsikoissa.
        Minäkin diggaan kaikkee homoo, paitsi sedistä en tykkää sillä tavalla kuin ne. Joku raja sentään.
        Mut tosimies ei tarvi silkkisii kalsareita tai turkissandaaleja, pässinpökkimät ja kusiluistimet piisaa, niinku piisas Raatteentielläkin. ..tana!

        Mitä prätkässä tekee radiolla? Jos sen kuulee, niin joko kone on alitehoinen tai pakoputki liian umpinainen. Jousitus on turhaa. Moottorin kumipuslat kulutustuotteita jotka tosimies korvaa pulteilla. Pehmustettu penkki on naisia varten. Tosimies tuntee joka laakerin värinät pitkin selkärankaa ja nauttii saadessaan ylittää junaratoja ja muita monttuja luut kolisten.


      • M-B
        Turhaa hienostelua kirjoitti:

        Tuleee varmaan siitä kuin Citikankin maine homojen autona. Edistyksellinen, tyylikäs, hieno peli. Ihan kuin Mäkki on homokone tietsikoissa.
        Minäkin diggaan kaikkee homoo, paitsi sedistä en tykkää sillä tavalla kuin ne. Joku raja sentään.
        Mut tosimies ei tarvi silkkisii kalsareita tai turkissandaaleja, pässinpökkimät ja kusiluistimet piisaa, niinku piisas Raatteentielläkin. ..tana!

        Mitä prätkässä tekee radiolla? Jos sen kuulee, niin joko kone on alitehoinen tai pakoputki liian umpinainen. Jousitus on turhaa. Moottorin kumipuslat kulutustuotteita jotka tosimies korvaa pulteilla. Pehmustettu penkki on naisia varten. Tosimies tuntee joka laakerin värinät pitkin selkärankaa ja nauttii saadessaan ylittää junaratoja ja muita monttuja luut kolisten.

        Citikka edistyksellinen, tyylikäs, hieno peli. Ei oo hullumpaa kuultu! Hyviä ranskalaisia ei saa ku grilliltä.

        ps. sori offtopic


      • M-B kirjoitti:

        Citikka edistyksellinen, tyylikäs, hieno peli. Ei oo hullumpaa kuultu! Hyviä ranskalaisia ei saa ku grilliltä.

        ps. sori offtopic

        Homosohva tulee siitä kun kaksi homoa maksaa yhtä pyörää. Elikäs kulujen jakoa. Vuonna 2001 kun 1800 wingi tuli markkinoille niin se makso 260000 mk.


    • Totuudesta

      Jenkeissä homoryhmät ajaa pääasiassa Harrikalla, hyvä kakkonen on GoldWing.

      • japsiluoti

        Mikähän on suuressa ameeriikassa se yleisin moottorimopo malli?? Ettei vaan olisi harrikaani??
        Totta helvetissä homot ajaa harrikoilla kun siellä ei kovin paljon suhteessa muita merkkejä ole.......

        Pian on suomessakin kaikki harrikkamiehet homoja ja naiset jotka ajaa harrikoilla niin lepakoita.


      • niilo nimetön
        japsiluoti kirjoitti:

        Mikähän on suuressa ameeriikassa se yleisin moottorimopo malli?? Ettei vaan olisi harrikaani??
        Totta helvetissä homot ajaa harrikoilla kun siellä ei kovin paljon suhteessa muita merkkejä ole.......

        Pian on suomessakin kaikki harrikkamiehet homoja ja naiset jotka ajaa harrikoilla niin lepakoita.

        Homothan ovat vain ihmisiä jotka ovat päässeet naisen ikeestä irti.


    • GW The King

      Kateellisten puhetta kun moittivat GW:n varustelua. Mä tykkään ainakin nauttia ajelusta moottoripyörällä,siispä valintani on Honda Goldwing.Ja ihan umpihetero olen.

      • virkamies too

        Kyykät on minusta enemmän noiden hoopojen pyöriä, niitähän ajetaan "peräosa tyrkyllä"!


    • thezell

      kuulin jopa omasta CX:stäni vinoilua jopa omalta pikkuveljeltäni kun laitoin tuulilasin, laukut ja nahkahapsut.. Ihme hörhöilyä kyllä, kultasiipi on meinaa ainoa pyörä millä suostuisin matkustamaan suomessa! Kunhan muistat vain morjestaa vastaantullessa, monet GLrunkkarit eivät sitä jostain syystä tee, luulevatkohan olevan parempia?

      ps.
      moottoripyörien "morjestussääntöhän" pätee varsinkin taajamien ulkopuolella, ei niinkään kaupungeissa kun mopoja on kaikilla, tosin taajamateillä voi morjestella. Lätty pystyyn varsinkin jos tulee toinen karavaanarimopolija vastaan, minulle taas customimiehet morjestelevat reilummin, kyykkyhomot harvemmin.

    • Anonyymi

      Ole huoleti, nykyään se on sateenkaari divaani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe