mistä saa keskoslapselle vaatteita
vaatteet
jgf
263282
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 26
Vanhimmat
itse. Ompelin myös tosi monta asua (hattu, pusero, housut) sinne osastolle. olivat mielissään!
H&M myy 44cm vaatteita, ja kappahlissakin taisi olla.
Lindexiltä löytyy Hello Baby- mallisto jossa on koot alkaen 44 cm. Joku joskus sanoi myös että nuken vaatteet ovat olleet hyviä. Tosin ovat hinnakkaampia
Oz-Baby hyvä kauppa ja löytyy pienen pienillekkin =)
Ainakin tuolla on. Kannattaa soittaa.
hennesistä löyty hyviä ja nättejä vaatteita kokoa 40 ylöspäin.. ainakin silloin ku pengoin omilleni :)
Lindexiltä löysin omalleni, koko 44 mutta oli ihan sopivan kokoisia jo hieman pienemmällekkin, milestäni kun lindexin vaatteet ova pientä kokoa. Meillä oli 40cm keskoset, jolla käytin noita lindexin 44 cm vaatteita. 50 senttiset olivat sitten sopivia kun tytöt oli 46cm pitä:) Aika reilusti sieltä löytyi ja edullisia käyttöikää ajatellen:)
Name-it merkillä on 40cm vaatteita :)
Olisi yksi linkki en tiedä onko siitä apua sinulle.
se linkki unohtui.....
http://www.kevyt.net/
Minä ostin baby born - nukeille ja vastaaville tarkoitettuja hienosteluhepeneitä vierailuja varten, mutta muuten kapaloin vauvat vanhoista (pehmeiksi kuluneista) lakanoista leikattuihin kappaleisiin. Lähimmäs ihoa tuli flanellikangas. Äitini, joka nyt lähenee 90 ikävuotta, kertoi tuollaisen vanhan konstin, kun vauva on niin pieni ja heikko, että esimerkiksi lattialla peiton päällä potkuttelu olisi enemmän kiusannut kuin hyödyttänyt lasta. Kapalointi piti lapset lämpiminä ja tyytyväisinä.
Sen myönnytyksen tein nykyajalle, että käytin paketin sisällä usein ihan tavallista kertakäyttövaippaa. En tosin aina, sillä kangasvaipan taittelu ei ole vaikeaa ja nykypesukoneilla ei vaivasta kannata juuri puhua.
sai pari vuotta sitten todella hyvänlaatuiset bodyt, puolipotkarit ja kietaisuneppipaidat (jopa 35cm) tutit. Sukat oli parhaimmat H&M:ssä. Samoin H&M:n pehmeät plyyshivaatteet. Älä kuitenkaan varaa kovin montaa pukua pikkuisellesi, koska ne ovat hyvin nopeasti liian pienet, siis viikossa jopa :)
kaupasta voi ostaa myös ihan nukeille tarkoitettuja vaatteita, jotka sopivat pikku keskosille. Myös lindexiltä ja H&M:ltä löytyy kokoa 44cm vaatteita
Turussa vauvantarvike liikkeistä ei meinannut millään löytyä. Ihan muutama vaihtoehto ja niitäkin vain yksi kpl. Ja kaksosille tarvittiin. Onneksi tyttöjen kummitäti kävi kaikki kaupat läpi ja saatiin muutamat 44cm ja loput olivat 50cm,joista taitoin hihat ja lahkeet.
hatun saa tehtyä kahvinsuodatinpussista,jolla on hyvä pyyhkiä kuolat suupielistä ja puvun villasukasta. Lämmintä ja käytännöllistä.
luulitko olevasi kovinkin vitsikäs
Prismoista löytyy myös Marlon merkkisiä vaatteita joissa pienin koko 44cm.
mahdollisesti huuto.netistä voisi löytää käytettyjä pikkuruisia vaatteita, myös isompia.
Pippi-merkillä on myös keskosvaatteita, 30- koosta eteenpäin.
Lastenvaate nettikauppa Mia Johannassa on tällä hetkellä myytävänä potkuhousut ja paita kokoa 50cm, hinta 12€. Postikulut on 4,25€.
ainakin www.muksutarvike.fi osoitteessa on keskosille vaatteita
.
Itse olen ostanut verkkokaupasta http://www.pienipaivansade.fi Tulivat tosi nopeasti ja vaatteet on suunniteltu nimenomaan keskosten tarpeisiin, kokoja 32cm alkaen. Voin suositella!
Heips!
Artecomin verkkokaupasta löytyy myös vaatteita pienelle vauvalle: 38 - 44 cm ja 44 - 50 cm.
Tässä linkki: http://www.artecom.fi/vauvan-pukeutuminen-vaatteet-keskoselle-c-16_59.html
Terkuin,
Miranna Artecomista :)
Minä ostin meidän keskoselle vaatteet huutonetistä. Kannattaa kurkata!
minä löysin netistä hyviä, edullisia vaatteita koot alk 44cm
www.lastenshopare.fi
Olin tosi tyytyväinen :)