Joo voisitteko kertoo mulle tietoo skorppareista ku mulla on sellanen ja en tiiä mitä ne syö,tekee,ja kaikkee muuta vastaavaa jos vain viitsisitte kertoo mulle kaiken mitä tiiätte skorppareista=)Olisitte tosi ihanii!!!!!!!!!!!;)
Tietoja skorppioneista??
2
467
Vastaukset
- Tintti
Eikö kukaan tiedä mitään skorppareista??????????????
- Senza
Voi kuule...aivan ensimmäisenä haluasin tietää, miksi se sinulla on jos et tiedä siitä mitään?
Yleensä otetaan selvää eläimestä ENNEN sen hankkimista....
Oletettavasti otuksesi on Pandinus imperator eli keisariskorppioni.
Skorppionit syövät sirkkoja, jauhomatoja ja hiirenpinkkejä.
Skorppionit eivät tee mitään omituista. Ne nukkuu päivisin,syö,juo ja joskus käveleskelee ja kaivelee.
Osoitteesta www.herppi.net löydät lisää luotettavaa tietoa skorppioneista. Käytä HAKUA ennen kysymyksien kirjoittamista,sillä yleisimpiin kysymyksiin on siellä jo vastattu. Vastauksetkin saat niin nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841403EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta103799- 54783
- 30706