viehättävälle pikkurvalle Treelta töitä

keksi-iän suloa työpaikalle

Vastaan kaikkiin ilmoituksiin ja olen kiinnostunut työstä kuin työstä treella, joustavat työajat. Kovasti ikävä töitä. Olen käytettävissä: heti, ~ 24/7.

Kertoisitko, mitä olisi tarjolla, mieluiten ens. yhteydenotto sähköpostitse niin saat puh.nron, johon soittaa tms.

8

456

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juntta80
    • MoI!
      Laita mulle viesti osoitteeseen [email protected] niin jutellaan lisää...
      Terveisin,
      m

• ----------
    • työnantaja
    • työnantaja99

Haemme juuri kaltaisiasi ihmisiä jotka ovat valmiita tekemään mitä tahansa töitä, jolla on ennakkoluuloton asenne ja on käytettävissä heti. Tulot ovat hyvät. Ja myös muutkin voivat ottaa yhteyttä niin kerron kaikille Lisää:
      [email protected]

• Lämpöseen
    • Etsin tiimiini ympäri Suomea aloe vera tuotteiden edustajia. Työ on itsenäistä, mutta ei yksinäistä. Pienellä sijoituksella saat markkinajohtajan huipputuotteet käyttöösi ja työtä voit tehdä milloin vain ja missä vain :). Kaiken lisäksi saat sekä minun, että tiimimme jatkuvan taustatuen sekä koulutustuen. Me siis tullaan auttamaan sinua ihan henkilökohtaisesti myyntityössäsi yms. asioissa. Tuotteet ovat huippulaadukkaita ja niillä on taattu menekki. Itse saat tuotteet tällä hetkellä jopa -30 % halvemmalla omaan käyttöösi. Etenemismahdollisuudet tässä työssä on rajattomat ja palkka perustuu myyntityöhön bonuksiin. Voit myös alkaa keräämään omaa ryhmää ja näin ollen tulosi kasvaa mitä suuremmaksi oma ryhmäsi kohoaa :). Jos kiinnostuit niin otappa yhteyttä numeroon (045)1303061 tai s-postilla [email protected].

• jotain rajaa

lämmetä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      97
      1181
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      809
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      756
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      677
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      606
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      538
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      531
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      503
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10