Ketä kiinnostaisi nähdä tällainen ohjelma televisiossa täällä suomessa? Itseäni ainakin haluttaisi katsoa kyseistä sarjaa, mutta suomessa ei ole näköjään ilmestynyt eikä ole ilmestymässäkään. Jollekkin tv-yhtiölle voisi ehkä vinkata? ;)
Entä sitten sarjaan perustuva tietokonepeli, kiinnostaisiko ketään sellaista pelata? :)
Tokyo Mew Mew televisioon..?
8
619
Vastaukset
- ............
Joo no varmaan kiinnostaisi jtn 4-10v tyttöjä ehkä XDDDDD ja hei onhan sitä vaikka missä suomi teksteillä joten turhaan sitä kannattaa telkkuun tunkea
- silti voi auttaa
no voisihan tuota kumminkin miettiä, kirjoittaja kuitenkin varmaan haluaa tietää, mihin kannattaisi vinkata? niin että eihän teidän ole sitä pakko katsoa mutta voitte silti varmasti neuvoa minne pitäisi ilmoittaa kyseisestä sarjasta. Itse varmaan jollekkin tv yhtiölle.
- ..........
Kuinka niin muka TMM:ta löytyy suomiteksteillä? Itse en ainakaan ole huomannut. Minusta Tokyo Mew Mew olisi ihan asiallista näyttää Suomessa, onhan mangakin menossa jo toisen kerran kaupoissa, joten katsojia ainakin riittäisi. Eikä TMM todellakaan ole neljävuotiaille. Siinä on myös joitain synkkiä ja vakavia aiheita, jotka vain jäävät yleisen söpöyden ja Ichigon naaman varjoon. Ja pitäähän sitä niille neljävuotiaillekin olla jotain ohjelmia ;)
- animisti
Voit vinkata, mutta älä odota sen hyödyttävän yhtikäs mitään. Mikäli mainostv:n tai ylen puolella oikeasti välitettäisiin mangasta, he tarjoasivat äänestyksen vuosittain. Tällä hetkellä pyörivä FMA on onneksi mainiosti valittu, mutta ei kenellekään uusi tuttavuus.
Ainahan voit lähettää tv-yhtiöille kuitenkin esim. sähköpostia luulisin?
- origami-sempai
olisihan sitä hauska nähdä televisiossa, en kyllä usko että itse katsoisin. olen kuitenkin samaa mieltä ekan kirjoittajan kanssa siitä että turhaa sitä televisioon laittamaan kun sitä voi katsoa netistäkin suomenkilisillä teksteillä :) mutta idea on kyllä ihana. ja jos omistat pleikkarin niin osta siihen jtn tmm pelejä? =)
- japsi friikki
se tmm peli on pleikka ykköselle mut peri aatteessa se toimii myös 2 ja 3 (ainakin mulla ^-^) esim semmonsen pelin saa tilattua ebaysta jtn 12 euroo! ite tilasin sieltä ;)
- japsi friikki
japsi friikki kirjoitti:
se tmm peli on pleikka ykköselle mut peri aatteessa se toimii myös 2 ja 3 (ainakin mulla ^-^) esim semmonsen pelin saa tilattua ebaysta jtn 12 euroo! ite tilasin sieltä ;)
ainiin huom.se peli toimii vaan japanissa ja aasiassa valmistetuilla konsoleilla esim made in china *___*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416