Tokyo Mew Mew televisioon..?

napero97

Ketä kiinnostaisi nähdä tällainen ohjelma televisiossa täällä suomessa? Itseäni ainakin haluttaisi katsoa kyseistä sarjaa, mutta suomessa ei ole näköjään ilmestynyt eikä ole ilmestymässäkään. Jollekkin tv-yhtiölle voisi ehkä vinkata? ;)

Entä sitten sarjaan perustuva tietokonepeli, kiinnostaisiko ketään sellaista pelata? :)

8

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Joo no varmaan kiinnostaisi jtn 4-10v tyttöjä ehkä XDDDDD ja hei onhan sitä vaikka missä suomi teksteillä joten turhaan sitä kannattaa telkkuun tunkea

      • silti voi auttaa

        no voisihan tuota kumminkin miettiä, kirjoittaja kuitenkin varmaan haluaa tietää, mihin kannattaisi vinkata? niin että eihän teidän ole sitä pakko katsoa mutta voitte silti varmasti neuvoa minne pitäisi ilmoittaa kyseisestä sarjasta. Itse varmaan jollekkin tv yhtiölle.


      • ..........

        Kuinka niin muka TMM:ta löytyy suomiteksteillä? Itse en ainakaan ole huomannut. Minusta Tokyo Mew Mew olisi ihan asiallista näyttää Suomessa, onhan mangakin menossa jo toisen kerran kaupoissa, joten katsojia ainakin riittäisi. Eikä TMM todellakaan ole neljävuotiaille. Siinä on myös joitain synkkiä ja vakavia aiheita, jotka vain jäävät yleisen söpöyden ja Ichigon naaman varjoon. Ja pitäähän sitä niille neljävuotiaillekin olla jotain ohjelmia ;)


    • animisti

      Voit vinkata, mutta älä odota sen hyödyttävän yhtikäs mitään. Mikäli mainostv:n tai ylen puolella oikeasti välitettäisiin mangasta, he tarjoasivat äänestyksen vuosittain. Tällä hetkellä pyörivä FMA on onneksi mainiosti valittu, mutta ei kenellekään uusi tuttavuus.

    • Ainahan voit lähettää tv-yhtiöille kuitenkin esim. sähköpostia luulisin?

    • origami-sempai

      olisihan sitä hauska nähdä televisiossa, en kyllä usko että itse katsoisin. olen kuitenkin samaa mieltä ekan kirjoittajan kanssa siitä että turhaa sitä televisioon laittamaan kun sitä voi katsoa netistäkin suomenkilisillä teksteillä :) mutta idea on kyllä ihana. ja jos omistat pleikkarin niin osta siihen jtn tmm pelejä? =)

      • japsi friikki

        se tmm peli on pleikka ykköselle mut peri aatteessa se toimii myös 2 ja 3 (ainakin mulla ^-^) esim semmonsen pelin saa tilattua ebaysta jtn 12 euroo! ite tilasin sieltä ;)


      • japsi friikki
        japsi friikki kirjoitti:

        se tmm peli on pleikka ykköselle mut peri aatteessa se toimii myös 2 ja 3 (ainakin mulla ^-^) esim semmonsen pelin saa tilattua ebaysta jtn 12 euroo! ite tilasin sieltä ;)

        ainiin huom.se peli toimii vaan japanissa ja aasiassa valmistetuilla konsoleilla esim made in china *___*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe