Porto De Galinhas vuokra-autoja?

Raimo Vormisto

Mahtaako kyseisessä paikassa olla vuokralla autoja tai rantakirppuja tai jotain vai ollaanko vain taksin ja paikallisen bussiliikenteen varassa jos haluaa seudulla omin nokkineen kierrellä?

11

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies Riosta

Tein pikaisen haun ja PDGssa ei ole autovuokraamoa. Lahin on Recifessa.

Tuosta linkista loytyy yhta jos toista, tosin kaikki portugaliksi:

http://www.portodegalinhas.tur.br/

• Raimo Vormisto

Ok thanks. Eivät ole vielä oppineet kääntämään turistisivujakaan englanniksi.

• homem de kuhmo

Jos oikein muistan niin olen nähnyt vuokrattavia autoja/buggeja PDG:ssä, ilmeisesti yksityisten omistamia.
      Aluga-se (vuokrataan).

• Raimo Vormisto

Ok thanks. Täytynee kattella sitten paikan päällä.

• Mies Riosta

Vuokrasitteko sen rantakirpun ihan itse, vai naitteko vain kyltin.

Itse aikoinaan kyselin Fortalezassa moista vuokralle, mutta aina vain ja ainoastaan kuljettajan kanssa....

• Bra silli

Ainakin hotelli Solar Portossa (Dorisolin vieressä) voi vuokrata auton .

• Raimo Vormisto

Thanks. Ollaan justiinsa Dorisoliin menossakin.

• Ei paljoa kokemusta
        Raimo Vormisto kirjoitti:

Thanks. Ollaan justiinsa Dorisoliin menossakin.

ottaisitko sen buggyn(mieluummin ilmastoidun sedanin) kuitenkin kuljettajalla. Jos otat auton ilman kuskia sulla on oltava siis kansainvälinen kortti, OK se sulla tietenkin on. Rynnäkkökiväärillä osoittelevat poliisit tienristeyksissä ottavat päähän papereita kysellessään ja kasseja käännellessään. Muuten ihan mukava maa. PDG on monelle niin pieni kylä että sieltä kannattaa lähteä maakuntiin.

• bra silli
        Ei paljoa kokemusta kirjoitti:

ottaisitko sen buggyn(mieluummin ilmastoidun sedanin) kuitenkin kuljettajalla. Jos otat auton ilman kuskia sulla on oltava siis kansainvälinen kortti, OK se sulla tietenkin on. Rynnäkkökiväärillä osoittelevat poliisit tienristeyksissä ottavat päähän papereita kysellessään ja kasseja käännellessään. Muuten ihan mukava maa. PDG on monelle niin pieni kylä että sieltä kannattaa lähteä maakuntiin.

Todella paras tapa on sopia em. päivä ja 0ttaa taxi kuljettaneineen ,koska autoilu on erittäin vaarallista
        .Ensinnäkin jos vuokraatte Buggin, sillä ei saa ajella Recifen kaupunki alueella. Itse lähden Dorisoliin 23.11-09 jos satutte samaan aikaakaan, niin eiköhän hommat järjesty.

• Otettiin viikoksi rantakirppu aika huonossa kunnossa oli.Opas kyllä varoitti ja sanoi,muistakaa sitten jos jotain tapahtuu liikenteessä niin se on aina ulkomaalaisen vika.Saatiin sentään palautettua se ehjänä,olihan sillä kiva ajella mutta mutta en suosittele.

• Raimo Vormisto

Kiitokset kommenteista. Emme taida vuokrata kulkupeliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe