Farkkua ostamassa

osto

Heipä hei. Sellaisia rehellisiä mielipiteitä kaivattaisiin, farmari pitäis laittaa ja Meganekin on ehdokkaana. Vuosimalli 2006 ja uudempi. Mitä ongelmia edessä, jos on ollenkaan? Ajettavuus on varmaankin hyvä, luotettavuudesta olen kiinnostunut, onko sitä?
307 vai Megane - mitä mieltä?

3

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen meganeen

Minulla itselläni on megane farkku -06 mittarissa 70 tuhatta. Hyvin on palvellut,olen kyllä todella tyytyväinen. Takuuseen vaihdettiin mittaristo koska taustavalot sammuilivat. Normaalit huollot olen teettänyt, muuten ei ole tarvinnut korjaamolla vierailla.

• Hannes polkee

Ajelen vielä toistaiseksi pedon päivänä (06.06.06) rekkaroidulla 1.6 farkku-Meganella. Matkaa on kertynyt vasta alle 40.000, joten suurta luotettavuustestiä en ole tehnyt. Ainoa päänsärky on ollut ajovalolamppujen (H7) vaihto, joka vaatii kärsivällisyyttä ja/tai kätilön käsiä. Muuten on mukava ja hiljainen ajokki.
      Työt ja työmatkat vaihtuvat, joten dieselikiesi on haussa. Ja tämä kaikilla herkuilla varustettu 060606 etsii uutta omistajaa...

• neljäs Rellu menossa

Ostimme juuri 39 tkm ajetun 2006 farkun, ja olemme hyvin tyytyväisiä. Ajettavuus on tosiaan mainio, ja vakionopeudensäädin helpottaa ajamista mökkimatkoilla. Auto on hyvin hiljainen ja hyvin varusteltu.

Onhan noissa joitakin tyyppivikoja, mutta ne on enimmäkseen korjattu tuon ikäisissä (faceliftatuissa 2006 ja uudemmissa).

Osta pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe