Farkkua ostamassa

osto

Heipä hei. Sellaisia rehellisiä mielipiteitä kaivattaisiin, farmari pitäis laittaa ja Meganekin on ehdokkaana. Vuosimalli 2006 ja uudempi. Mitä ongelmia edessä, jos on ollenkaan? Ajettavuus on varmaankin hyvä, luotettavuudesta olen kiinnostunut, onko sitä?
307 vai Megane - mitä mieltä?

3

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen meganeen

      Minulla itselläni on megane farkku -06 mittarissa 70 tuhatta. Hyvin on palvellut,olen kyllä todella tyytyväinen. Takuuseen vaihdettiin mittaristo koska taustavalot sammuilivat. Normaalit huollot olen teettänyt, muuten ei ole tarvinnut korjaamolla vierailla.

    • Hannes polkee

      Ajelen vielä toistaiseksi pedon päivänä (06.06.06) rekkaroidulla 1.6 farkku-Meganella. Matkaa on kertynyt vasta alle 40.000, joten suurta luotettavuustestiä en ole tehnyt. Ainoa päänsärky on ollut ajovalolamppujen (H7) vaihto, joka vaatii kärsivällisyyttä ja/tai kätilön käsiä. Muuten on mukava ja hiljainen ajokki.
      Työt ja työmatkat vaihtuvat, joten dieselikiesi on haussa. Ja tämä kaikilla herkuilla varustettu 060606 etsii uutta omistajaa...

    • neljäs Rellu menossa

      Ostimme juuri 39 tkm ajetun 2006 farkun, ja olemme hyvin tyytyväisiä. Ajettavuus on tosiaan mainio, ja vakionopeudensäädin helpottaa ajamista mökkimatkoilla. Auto on hyvin hiljainen ja hyvin varusteltu.

      Onhan noissa joitakin tyyppivikoja, mutta ne on enimmäkseen korjattu tuon ikäisissä (faceliftatuissa 2006 ja uudemmissa).

      Osta pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe