Onko kenellekään kokemuksia kys. tuotteesta? Mun ongelma on erityisen kuiva iho. Urheilen paljon ja käyn suihkussa aika usein. Sama ongelma on vaivannut jo pidempään ja alan pikkuhiljaa kyllästyä jatkuvaan ihon rasvaamiseen. Siis onko tuosta apua ja jos on niin kuinka paljon?
Jättihelokki GLA+E
9
12909
Vastaukset
- Pihla
äärimmäisesti varautuneena nauttinut pari ensimmäistä helokkikapselipurkkini sisältöä, mutta menee se "viisaskin" vipuun:itselläni GLA E-kapselit ovat auttaneet kuivuuteen taipuvaiseen ihooni, ja nyt olen syönyt niitä päivittäin kolmisen vuotta. Kokemukset ovat tietty erilaisia eri ihmisillä, mutta minä olen jatkanut kuuria;auttaa myös ennen kuukautisia tulevaan "kiristykseenkin". Minulla oikeastaan ainoa luontaistuote, johon uskon.
- izabell
Helokkoiöljykapseleita kannattaa kokeilla ehdottomasti, jos kärsit kuivasta, ja/tai atooppisesta ihosta, lisäksi, sinkki/seleeni yhdistelmä.
- siru
syön helokkia kuivaan ihoon ja se on auttanut,
myös hiuksilleni se on ollut hyväksi - (m)
izabell kirjoitti:
Helokkoiöljykapseleita kannattaa kokeilla ehdottomasti, jos kärsit kuivasta, ja/tai atooppisesta ihosta, lisäksi, sinkki/seleeni yhdistelmä.
Ei ole ainakaan vielä auttanut kuivaan ihoon ja huuliin, tuntuu että tulee myös lisäilmavaivoja, lisänärästystä ja lisäripulia. Käytän myös kalaöljykapseleita ja olen kokeillut noita mainuttuja sinkkiä ja seleeniä (aminohappokelaattina). Muutaman viikon olen noita syönyt. Olen 27v ja mies.
- Anonyymi
(m) kirjoitti:
Ei ole ainakaan vielä auttanut kuivaan ihoon ja huuliin, tuntuu että tulee myös lisäilmavaivoja, lisänärästystä ja lisäripulia. Käytän myös kalaöljykapseleita ja olen kokeillut noita mainuttuja sinkkiä ja seleeniä (aminohappokelaattina). Muutaman viikon olen noita syönyt. Olen 27v ja mies.
Kokeile yhtä kerrallaan...
- kolkyt ja risat
Myös minä kärsin talvisin erityisen kuivasta ihosta, joka ikään kuin varisee ja hilseilee. Mitkään voiteet eivät auttaneet, vaikka lisäsin niitä monta kertaa päivässä.
Kuulin jättihelokista, mm.sen suotuisasta vaikutuksesta ihoon. Käytettyäni sitä n. 2vko / kk...huomasin muutoksen ihossani. Tosin käytin sitä yhdessä kalaöljyn kanssa, jolla vielä parempi terveysvaikutus.
Liekö sattumaa, mutta helokilla suuri vaikutus myös mielialaan!!! Suosittelen.
T. 33v.nainen - Nimetön
Terve Sofia..mulla on kokemuksia jättihelokkikapseleista, puoli vuotta sitten ilmesty tuohon peukalon nivelen kohdalle sellainen kuiva ihottuma.
Se oli niin hankala,että piti hakea apteekin voiteita, jos ei voidellut niin iho halkeili siitä kohtaa ihan vereslihalle,puolivuotta voitelin mutta ei auttanut.
10 päivää sitten aloin kaverin kehotuksesta nauttimaan jättihelokkikapseleita (4kpl vuorokaudessa)ne antoivat niin paljon apua ,että iho on parantunut ja kuivuus on lähes hävinnyt. - Anonyymi
Olen ottanut aina talvisin jo monena vuonna jättihelokkia kapseleina. Nyt vaihdoin tuosta Bioteekin Teho kapseleista tuohon Femiglandin merkkiseen valmisteeseen. Siinä ei ole sikaliivatetta ja siinä ei myöskään ole liikaa E-vitamiinia. Eli sopii myös vegaanille. Tykkään, koska se kosteuttaa ihoa ja talvisin iho kuivaa muutenkin paljon enemmän. Ja nuo Bioteekin huonot puolet jäivät pois.
- Anonyymi
On noita kaikenlaisia tullu kokeiltua ilman tuloksia , A-vitamiini kapselit toimii mulla parhaiten .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389