Voisiko joku neuvoa pirteää ja uskaliasta mummelia, mikä on oikea tapa käyttää ccleaner puhdistusta.Latasin sen ja eikun käymään kone tuli nopeaksi ja tein uudestaan seuraavalla viikolla., muuten ok mutta chatti sivut ei auenneet enää . Latailin uudelleen explorerit m mozillat ei apua, mutta sitten järjestelmän palautus piste pelasti minut. Nyt haluaisin tietää missä EI saa olla rukseja kun laitta puhdistuksen pyörimään ettei häviä hyödyllisiä asetuksia esim. chattihan on erittäin hyödyllistä mummuviihdettä. Kiitos etukäteen jos joku viitti mua hiukan jelpata
ccleaner
12
575
Vastaukset
- juttu.
ccleanerin ei pitäisi vaikuttaa ohjelmien toiminallisuuten tuolla tavalla. Jos noin tapahtuu, siinä (ccleanerissä) on vika. Mitähän chättejä tarkoitat?
Ihan näitä siistejä suomi 24 keskusteluja ei auennut minulle ikkuna muut näki kyllä minut minä vain tyhjän sivun. ccleaner oli suomenkielinen suurimmalta osaltaan olisko pitänyt poistaa ruksit internet selaimen evästeiden tms kohdalta ennen ajoa mutta eihän se sitten mitään putsaiskaan.Yritän kovin olla itsellinen näissä nettijutuissani tekemällähän oppii ja onneksi palautuspiste on minut aina pelastanut.Kiitos kun tuli näin paljon tietoa muiltakin vastaajilta.Minulle on sanottu,että ccleanaria olisi hyvä ajaa joka viikko ja eheytyskin tehdä aina joskus.
- toinen mummeli
niihin duplikaatteeihin koske kuten minä tein, kun joku välkky oli neuvonut et kaikki ne voi ajaa ja poistaa mitä tarjoaa. Niin tein ja sain koneeni täysin toimimattomaksi. Hävisi näyttö, hiiri, äänikortti ja mitä kaikkea. En enää muista mutta melkoisen näppärä poikanikaan ei saanut kaikkia palautettua joten ei kun pajalle ja uudelleen asennus kaikkiin. Opin kerrasta ja poistin koko CC-Cleanerin ja asensin tilalle
tämän Iobitin Advanced System Caren ilmaisversion täältä:
http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download
Fiksu ohjelma eikä ole mitään ongelmia ollut vaikka kaikki olen antanut poistaa.- duplikaateista
paitsi että ccleanerissa ei ole duplikaattien poistoa, ehkä juuri tuosta syystä minkä mainitsit.
Tarkoititko kenties PC-Cleaneria? - toinen mummeli
duplikaateista kirjoitti:
paitsi että ccleanerissa ei ole duplikaattien poistoa, ehkä juuri tuosta syystä minkä mainitsit.
Tarkoititko kenties PC-Cleaneria?ainakaan PC-cleaner koska sellaista ei koneessani ole ollut koskaan. Oisko sitten ollut
Easy Cleaner tms. Oiskohan ollut jonkun Toni Artsin tms. juttu. Unohtunut jo kun ollut
pitkään jo pois koneelta kun asensin tuon Iobitin.
ccleaneria oletusasetuksilla eli et lisäile tai poista mitään rukseja.
ei ccleaner ole ainakaan minulla rikkonut ohjelmia tai mitään muutakaan ja olen käyttänyt sitä ainakin pari vuotta.Tuonne laitoin joskus pienet käyttöohjeet:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/581450- öhöm,
Siinä oikea toimintatapa. Mitä sillä oikeasti edes tekee?
- taatto toinen
Noin sanoi pappa, joka ei ymmärrä minkään vertaa tietokoneista. Alpoittajamummeli sentään on fixusta päästä.
- sillijakkus
taatto toinen kirjoitti:
Noin sanoi pappa, joka ei ymmärrä minkään vertaa tietokoneista. Alpoittajamummeli sentään on fixusta päästä.
Kas kun ei vielä Linuksia tyrkytellyt...
Näkyy olevan jonkinlainen keuhkovikakin polosella kun pitää noin rykiä? - öhöm,
taatto toinen kirjoitti:
Oletko jo keksinyt järkevää käyttöä CCleanerille? Pitikö lakaista ilkeitä evästeitä roskikseen vai jotakin muuta yhtä hupaisaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256