ccleaner

Voisiko joku neuvoa pirteää ja uskaliasta mummelia, mikä on oikea tapa käyttää ccleaner puhdistusta.Latasin sen ja eikun käymään kone tuli nopeaksi ja tein uudestaan seuraavalla viikolla., muuten ok mutta chatti sivut ei auenneet enää . Latailin uudelleen explorerit m mozillat ei apua, mutta sitten järjestelmän palautus piste pelasti minut. Nyt haluaisin tietää missä EI saa olla rukseja kun laitta puhdistuksen pyörimään ettei häviä hyödyllisiä asetuksia esim. chattihan on erittäin hyödyllistä mummuviihdettä. Kiitos etukäteen jos joku viitti mua hiukan jelpata

12

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu.

ccleanerin ei pitäisi vaikuttaa ohjelmien toiminallisuuten tuolla tavalla. Jos noin tapahtuu, siinä (ccleanerissä) on vika. Mitähän chättejä tarkoitat?

• Ihan näitä siistejä suomi 24 keskusteluja ei auennut minulle ikkuna muut näki kyllä minut minä vain tyhjän sivun. ccleaner oli suomenkielinen suurimmalta osaltaan olisko pitänyt poistaa ruksit internet selaimen evästeiden tms kohdalta ennen ajoa mutta eihän se sitten mitään putsaiskaan.Yritän kovin olla itsellinen näissä nettijutuissani tekemällähän oppii ja onneksi palautuspiste on minut aina pelastanut.Kiitos kun tuli näin paljon tietoa muiltakin vastaajilta.Minulle on sanottu,että ccleanaria olisi hyvä ajaa joka viikko ja eheytyskin tehdä aina joskus.

• toinen mummeli

niihin duplikaatteeihin koske kuten minä tein, kun joku välkky oli neuvonut et kaikki ne voi ajaa ja poistaa mitä tarjoaa. Niin tein ja sain koneeni täysin toimimattomaksi. Hävisi näyttö, hiiri, äänikortti ja mitä kaikkea. En enää muista mutta melkoisen näppärä poikanikaan ei saanut kaikkia palautettua joten ei kun pajalle ja uudelleen asennus kaikkiin. Opin kerrasta ja poistin koko CC-Cleanerin ja asensin tilalle
      tämän Iobitin Advanced System Caren ilmaisversion täältä:

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

Fiksu ohjelma eikä ole mitään ongelmia ollut vaikka kaikki olen antanut poistaa.

• duplikaateista

paitsi että ccleanerissa ei ole duplikaattien poistoa, ehkä juuri tuosta syystä minkä mainitsit.
        Tarkoititko kenties PC-Cleaneria?

• toinen mummeli
        duplikaateista kirjoitti:

paitsi että ccleanerissa ei ole duplikaattien poistoa, ehkä juuri tuosta syystä minkä mainitsit.
        Tarkoititko kenties PC-Cleaneria?

ainakaan PC-cleaner koska sellaista ei koneessani ole ollut koskaan. Oisko sitten ollut
        Easy Cleaner tms. Oiskohan ollut jonkun Toni Artsin tms. juttu. Unohtunut jo kun ollut
        pitkään jo pois koneelta kun asensin tuon Iobitin.

• ccleaneria oletusasetuksilla eli et lisäile tai poista mitään rukseja.

ei ccleaner ole ainakaan minulla rikkonut ohjelmia tai mitään muutakaan ja olen käyttänyt sitä ainakin pari vuotta.

• Kyllä ymmärsi pihtiputtaanmummokin niin oivallisesti olit ohjeesi laittanut KIITOS

• öhöm,

Siinä oikea toimintatapa. Mitä sillä oikeasti edes tekee?

• taatto toinen

Noin sanoi pappa, joka ei ymmärrä minkään vertaa tietokoneista. Alpoittajamummeli sentään on fixusta päästä.

• sillijakkus
        taatto toinen kirjoitti:

Noin sanoi pappa, joka ei ymmärrä minkään vertaa tietokoneista. Alpoittajamummeli sentään on fixusta päästä.

Kas kun ei vielä Linuksia tyrkytellyt...

Näkyy olevan jonkinlainen keuhkovikakin polosella kun pitää noin rykiä?

• öhöm,
        taatto toinen kirjoitti:

Oletko jo keksinyt järkevää käyttöä CCleanerille? Pitikö lakaista ilkeitä evästeitä roskikseen vai jotakin muuta yhtä hupaisaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      82
      4404
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2978
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      26
      2825
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2575
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2499
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      112
      2238
    7. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      101
      2190
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      638
      2068
    9. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      34
      2038
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1995
    Aihe