KotOR

ex revan

Olisko kenelläkään mielipiteitä KotOR:sta?
Mua vaan kiinnostaisi mitä Te siitä ajattelette.

9

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roolipeli fani

      Kyseinen peli on aivan loistava. En uskonut että Star Wars teemasta löytyisi näin paljon potkua mutta totta se on. BioWare on tehnyt loistavaa työtä peliä tehdessään. Sen huomaa että ääninäyttelyyn on panostetu todella paljon. Juonikin on minun mielestä parhaasta päästä. Yksi asia on minun mielestä loisto idea Biowarelta ja se on että voi pelata hyvää ja pahaa puolta. Jos haluaa pelata pahaa puolta niin jotkut niistä valinnoista jota joutuu tekemään on aika inhottavia esim. se kerta kun piti valita että kiduttaako sitä miestä vai päästääkö sen vapaaksi.
      Ainoa huono puoli pelissä on että grafiikka tökkii aina välillä PC-versiossa.

      Kokonais arvosana minulta on: 10

      • Tansu

        Paras peli mitä olen ostanut pitkään aikaan.Ostin sen jotain 2 kuukautta sitten ja vedin sen läpi about 4 viikkoa sitten.Meinas tulla itku kun pääsi läpi,kun ei ois halunnu sen millään loppuvan,koska se oli niin mahtava peli.Saa multa 110 pistettä 100 pisteestä.Mulla on muitakin pelejä mitä en haluis mennä läpi ,kun ne on niin mahtavia,esim LOZ:Wind Waker.Minkäköhän takia StarWars.comissa ei ole databankissa tietoa KotORista ja sen tapahtumista?


      • ex revan
        Tansu kirjoitti:

        Paras peli mitä olen ostanut pitkään aikaan.Ostin sen jotain 2 kuukautta sitten ja vedin sen läpi about 4 viikkoa sitten.Meinas tulla itku kun pääsi läpi,kun ei ois halunnu sen millään loppuvan,koska se oli niin mahtava peli.Saa multa 110 pistettä 100 pisteestä.Mulla on muitakin pelejä mitä en haluis mennä läpi ,kun ne on niin mahtavia,esim LOZ:Wind Waker.Minkäköhän takia StarWars.comissa ei ole databankissa tietoa KotORista ja sen tapahtumista?

        Juu, kyllä se minusta oli paras peli mitä oon koskaan pelannut. Mulla on sen Xbox- versio, ja ainut asia mikä jäi harmittamaan läpipeluun jälkeen oli se, että olisi toivonut sen jatkuvan loputtomiin. KotOR:ssa oli kaikki kohdallaan, ei ole
        yksinkertaisesti parempaa peliä, tai jos on, niin pyydän esittämään eriävän mielepiteen.

        Lopputaistelu oli kyllä aivan liian helppo verrattuna pelin muuhun tasoon. Mutta ei voi mitään, paras peli se on mitä maa päällään kantaa.


    • Mketsumi

      Pitkästä aikaa peli jossa on oikeasti juoni! Seurasin aluksi kun pikkuveli aloitti sitä pelaamaan ja sanoin sille hetken observoituani, että tässä on nyt oikeasti huippu peli! Wanhana bioware-fanina huomasin tunnelman olevan samaa huippu-tasoa kuin muissakin Waren peleissä! Juoni tempaisi miltei heti mukaansa ja Npc:t olivat jokainen omia "persoonia" (Eteenkin Canderous oli aivan mahtavasti onnistunu npc :D) Huippu peli! Tuli oikeasti haikea olo kun pelasin sen läpi, samanlainen olo jos olisi lukenut jonkin todella hyvän kirjan. Jos muuten tykkäsitte tästä pelistä, eikä teitä töki vanhempien, ei niin visuaalisesti lumoavien pelejen pelaaminen, suosittelen lämpimästi Planescape Tormenttia. Sitä parempaa tunnelmaa on vaikea löytää mistään pelistä(Eteenkin musiikkien osalta)!

    • joku

      Ikinä ennen en oo noin hyvää peliä pelannu (halo ja Kotor on mun parhaita pelejä)

    • Paula-lehmä

      Kotor on aivan paras peli, mutta ottaa päähän kun se tyyppi esim.1 ei pääse aavikolla pitemmälle, kun tulee raja vastaan. 2 Darth malak on nynny 3 pelissä on vain 20 levelliä. Muuten ihan PARAS peli. Hyviä juttuja on esim.1 isot alueet 2 paljon tavaroita 3 kivat ryhmäläiset 4 saa valita puolen 5 saa valita tekeekö hirmuisen sotilaan vai semmoisen lymyilijän. 6 suunnilleen kaikille tyypeille voi puhua. PARAS!!!!

    • huhhuhu

      Mikä nekro, jos tää on jotain SWTOR paskaa taas niin te tulette OIKEESTI pettymään siihen. ME3 tulee olee viimeinen isku arkuun, SWTOR ei yllä etes lähelle Biowaren normaali tasoa, mitä tulee animaatioihin, graffoihin, juoneen jne. SWTOR ON OIKEESTI PASKA.

    • Paula-lehmä

      hei tää on juttu star wars kotor:sta. Ei siitä SWTOR:sta. Kotor on hyvä peli! Mutta mua kiinnostaa millainen kotor 2 on. Kertokaa jooko

      • Peluri1977

        Vanhalla Xboxilla tuli pelailtua Kotor eli siis "Star Wars: Knights Of The Old Republic" ja se kakkososa "Star Wars: Knights Of The Old Republic II - The Sith Lords" -pelit läpi ja kyllä se eka osa on paras. Toka osassa olet eri roolissa. Olet Jedi -piireistä potkut saanut entinen jedi. Ja siitä se tarina sitten lähtee. Pelissä on viittauksia ykkösosaan ja muutama ykkösestä tuttu hahmo mukana. Pelattavuus on samaa loistavaa laatua, kuin ykkösosassa. Peli on erinomainen sekin, mutta loppu on aika pettymys. Kun ekassa KOTOR.ssa eeppinen loppu antaa tyydytyksen tunteen, niin KOTOR II:ssa sellaista ei löydy. Se jotenkin lässähtää lopussa. Silti peli on hyvä ja sivutehtäviä on paljon.

        KOTOR I on loistava ja KOTOR II on hyvä myöskin. Kannattaa pelata ehdottomasti molemmat!

        Seuraavaksi ajattelin hommata Mass Effect 1:n. Olen juuri saanut Xbox 360 ja sillä nyt koitan pelailla hyviä pelejä. Halo 3, Dragon Age Origins ja sen lisäosat on pelattu ja nyt pelaan Dragon Age II:sta. Taattua hienoa BioWare laatua. Silti Dragon Age Origins on mielestäni parempi kuin tuo kakkonen. Mutta jees. Pelataan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe