Uteluketju

Seku

Vastoin tapojani, teen nyt niinkuin kehotettiin.
Yleensä uin vastavirtaan, enkä noudata kenenkään neuvoja.

Nyt ketjun otsikon mukaan utelen, vaikka se ei kuulu sivistykseen.
On minulla sivistyksessäni muitakin aukkoja, joten yksi sinne tai tänne.

Näin sunnuntaipäivän ratoksi selailin näitä ketjuja. Havaitsin monta mielenkiintoista asiaa.
Törmäsin maratonketjuun, jossa on ennätysmäärä kirjoittajia. Etsimällä etsin tuttua nikkiä, mutta löysin vain pari kappaletta.

Kuinka ei palstan suosituimmassa ketjussa kirjoita juuri kukaan nimimerkillään.
Lähes kaikilla on nikkinä pari sanaa jostain lauseesta.

Jos tähän ilmiöön osaa joku antaa tyhjentävän vastauksen, niin olisin todella kiitollinen.
Sitten palstalla on ketju, missä asiat ovat aivan päinvastoin. Nimittäin Kahvipirtti. Siellä taas melkein kaikki kirjoittavat nimimerkillään, joko rekatulla, tai rekkaamattomalla. Yhteistä kaikille on kuitenkin asiallinen hauskuus ja ystävällisyys.

Olen vieläpä saanut sen käsityksen, että Kahvipirtti on kestosuosikki, jatkaen palstalla vuosikausia.
Suokaa anteeksi uteliaisuuteni, mutta sanotaanhan, että kysyvä ei tieltä eksy.

68

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ugh!

      Huomaan että olet välkky, miksi kyselet kun olet jo perillä ihan kaikesta?

      • sinäpä kyselet vaikeita! En tiedä mikä siinä lie niin salaista. Minun kirjoituksissani on aina nimi alla. Ja siten ei tule puhuttua päähänsä läpiä, kun on joku vastuussa. Mukavaa illan jatkoa sinulle!


      • Seku
        marja-liisa41 kirjoitti:

        sinäpä kyselet vaikeita! En tiedä mikä siinä lie niin salaista. Minun kirjoituksissani on aina nimi alla. Ja siten ei tule puhuttua päähänsä läpiä, kun on joku vastuussa. Mukavaa illan jatkoa sinulle!

        ettei kukaan, ei ainakaan moni kehtaa tunnustautua tuon kyseisen pitkän ketjun osanottajaksi.
        Mitä hävettävää siinä on?

        Onkohan se todellakin vastuun pakoilua. Jos niin on, niin jotenkin tympeän tuntuista.
        Sellaisessahan voi kirjoittaa vaikka kahdestaan jonkin kanssa, ikäänkuin chattaillen.

        Vielä tympeämpi vaihtoehto olisi, että joku kirjoittelisi yksin. Vastailisi itselleen.
        Sellaiseen en todella haluaisi uskoa. Tuskimpa nyt moista huru-ukkoa on olemassakaan.

        Tarttuva nimi muuten tuo huru-ukko. Joku sanoi, että Jepulis olisi nimitellyt Ruuneperiä sillä nimellä, mutta siihenkään en oikein voi uskoa, sillä niin väärään osuva nimitys se olisi, että vain itse tosi huru sellaiseen lähtisi.


      • olla.
        Seku kirjoitti:

        ettei kukaan, ei ainakaan moni kehtaa tunnustautua tuon kyseisen pitkän ketjun osanottajaksi.
        Mitä hävettävää siinä on?

        Onkohan se todellakin vastuun pakoilua. Jos niin on, niin jotenkin tympeän tuntuista.
        Sellaisessahan voi kirjoittaa vaikka kahdestaan jonkin kanssa, ikäänkuin chattaillen.

        Vielä tympeämpi vaihtoehto olisi, että joku kirjoittelisi yksin. Vastailisi itselleen.
        Sellaiseen en todella haluaisi uskoa. Tuskimpa nyt moista huru-ukkoa on olemassakaan.

        Tarttuva nimi muuten tuo huru-ukko. Joku sanoi, että Jepulis olisi nimitellyt Ruuneperiä sillä nimellä, mutta siihenkään en oikein voi uskoa, sillä niin väärään osuva nimitys se olisi, että vain itse tosi huru sellaiseen lähtisi.

        selvin päin, nyt näyttää jo siltä että kusisesta vaipastasi on jo kusi noussut päähäsi. Muutoin on vaikea ymmärtää sekavuuttasi. Huilaa välillä ennenkuin sekoat täysin.


      • vaipaton
        olla. kirjoitti:

        selvin päin, nyt näyttää jo siltä että kusisesta vaipastasi on jo kusi noussut päähäsi. Muutoin on vaikea ymmärtää sekavuuttasi. Huilaa välillä ennenkuin sekoat täysin.

        toinen naama.


      • ilkeäää
        olla. kirjoitti:

        selvin päin, nyt näyttää jo siltä että kusisesta vaipastasi on jo kusi noussut päähäsi. Muutoin on vaikea ymmärtää sekavuuttasi. Huilaa välillä ennenkuin sekoat täysin.

        Mahdatko olla sinä tarpeeksi huilannut kun noin tyhmiä kyselet. Musta sisäpuoli tuntuu olevan mahdatkolla ilkimyspoikanen syntyjäsi.,..


      • totuus esiin!
        Seku kirjoitti:

        ettei kukaan, ei ainakaan moni kehtaa tunnustautua tuon kyseisen pitkän ketjun osanottajaksi.
        Mitä hävettävää siinä on?

        Onkohan se todellakin vastuun pakoilua. Jos niin on, niin jotenkin tympeän tuntuista.
        Sellaisessahan voi kirjoittaa vaikka kahdestaan jonkin kanssa, ikäänkuin chattaillen.

        Vielä tympeämpi vaihtoehto olisi, että joku kirjoittelisi yksin. Vastailisi itselleen.
        Sellaiseen en todella haluaisi uskoa. Tuskimpa nyt moista huru-ukkoa on olemassakaan.

        Tarttuva nimi muuten tuo huru-ukko. Joku sanoi, että Jepulis olisi nimitellyt Ruuneperiä sillä nimellä, mutta siihenkään en oikein voi uskoa, sillä niin väärään osuva nimitys se olisi, että vain itse tosi huru sellaiseen lähtisi.

        seuraavaksi.Kuka/kutka (kutkaa on havaittavissa!) kahvipirttiläinen käy Jepuliksen ketjussa salanikillä. siellähän joku tarjoaa PULLAA!!!!


      • ihmettelijä ,
        Seku kirjoitti:

        ettei kukaan, ei ainakaan moni kehtaa tunnustautua tuon kyseisen pitkän ketjun osanottajaksi.
        Mitä hävettävää siinä on?

        Onkohan se todellakin vastuun pakoilua. Jos niin on, niin jotenkin tympeän tuntuista.
        Sellaisessahan voi kirjoittaa vaikka kahdestaan jonkin kanssa, ikäänkuin chattaillen.

        Vielä tympeämpi vaihtoehto olisi, että joku kirjoittelisi yksin. Vastailisi itselleen.
        Sellaiseen en todella haluaisi uskoa. Tuskimpa nyt moista huru-ukkoa on olemassakaan.

        Tarttuva nimi muuten tuo huru-ukko. Joku sanoi, että Jepulis olisi nimitellyt Ruuneperiä sillä nimellä, mutta siihenkään en oikein voi uskoa, sillä niin väärään osuva nimitys se olisi, että vain itse tosi huru sellaiseen lähtisi.

        siis keskustelee itsensä kanssa.
        Jospa hän saa siitä jonimoisen tyydytyksen elämäänsä. hymmmm.


      • ihmetellen
        olla. kirjoitti:

        selvin päin, nyt näyttää jo siltä että kusisesta vaipastasi on jo kusi noussut päähäsi. Muutoin on vaikea ymmärtää sekavuuttasi. Huilaa välillä ennenkuin sekoat täysin.

        Miksi joku voi vastatakkin noin ilkeästi? Muutenkin olen kiinittänyt huomioni aivan asiattomaan ilkeilyyn ja siinä onkin suurin syy, että en koskaan voisi kuvitellakkaan, että olisin joku vapaaehtoinen vanhusten huoltaja tai auttaja,

        Minulla on hätävalheiden kiintiö varmasti täynnä, kun yritän keksiä, miksi en osallistu SPR:N tai jonkun "marttojen" ym. vanhusten auttamis projekteihin.

        Sinulle osoitetussa vastauksessa tuli suurin osa ilmi.

        No, toisaalta tuo Jepuliksen palstan suunnaton osanottaja määrä selittyy sillä, että aihe ei ole vaikea ja jokainen pystyy jotain kommentoimaan, kun muihin keskusteluihin ei ehkä rahkeet riitä ja kun ei viitsi KAHVIPIRTISSÄ toivotella hyviä huommenia.

        Laihdutus ryhmään on turha kajota, vaikka siellä ilmoiteltiinkin avointa keskustelua. Aloittaja hyökkäsi kovin sanoin ja loukkaavasti sitä kirjoittajaa kohtaan, joka hieman oikaisi terveysmielessä ko. ruokavalioita.

        Mitäpä siitä, kun itsekkään en ole samaa mieltä, että yli 70-v ruokavaliota yritetään kannustaa, että "hyvä sinä", kun pysyt kahvi, korppu, jougurtti "humpuukki" linjalla ja laihdut. Koskaan ei lasketa vitamiinien saanti mahdollisuustta ja ottaen huomioon vanhan elimistön imeytymishäiriöitä.

        No, he maksavat siitä ajallaan, eikä suinkaan minun pussistani, tai toisaalta tavallaan, jos ajattelen sen "pidemmän kaavan mukaan".

        Koska tämä on Sekulle tarkoitettu vastaus ja kuulut itsekkin näihin laihduttajiin järkevästi, niin voinen paljastaa, että olen itsekkin laihtunut 4 kg vain jättämällä leivän, pastan ja riisit pois. Koskaan en olekkaan ollut mikään makean perso, joten siinä ei ollut varsinaista karsimista. Ylettömän maidon ja piimän juonnin olen lopettanut käyttäen harkitusti juustoja, ...rasvaisia, koska toisaalta mukailen sitä "karppausta", siis hiilihydraattien minimi saamista. Monivitamiinit ovat kuitenkin lisänä ja esim. entiset katkeilevat kynteni ovat kuin kotkalla ja hiukset kasvaa yli budjettini kampaamokäynneille.

        Koskahan nousee pissa päähän? Viellä ei näy keltaista.


      • ketju,
        ihmettelijä , kirjoitti:

        siis keskustelee itsensä kanssa.
        Jospa hän saa siitä jonimoisen tyydytyksen elämäänsä. hymmmm.

        nähtävästi jonkinmoisia kiksejä saavatkin haaskat repostellessaan yleisesti kirjoituksia. Ehkä pienenä ohjeena on syytä muistaa. Palstalle toivotaan jopa päiväkirjojen mukaisia luettavia viestejä, mietteitä, ajatelmia. Monetkaan ei juuri vastausta kaipaa. Sama henkilö voi vallan mainiosti kirjoitella perä jälkeen ajatuksiaan ja pohdintojaan. Se ei ole kiellettyä, paremminkin suositeltavaa. Vallan eri asia on ryhtyä huutelemaan itsensä perään ja tietysti itse itselleen vastailemaan, sekään ei ole kielletty, mutta mautonta. Luopukaa siis kateudesta ja katkeruudesta ja tunnustakaa itsellenne tyhmyytenne ja kykenemättömyytenne älykkääseen sanailuun. Siitähän teillä on oiva esimerkki tässä, sekä Ruuneperin ketjussa. Älkää tyhjän päiten kerätkö mustia pilviä päänne päälle. Ukon ilma enteilee usein salaman iskua.


      • Seku
        ihmettelijä , kirjoitti:

        siis keskustelee itsensä kanssa.
        Jospa hän saa siitä jonimoisen tyydytyksen elämäänsä. hymmmm.

        Minulla on punnituspäivä, siis käyn vaa´assa, mutta siitä sitten omana aiheenaan tuolla toisaalla.
        Eilen illalla katsoin puoleen yöhön asti Bg Brothersia. Niin tein, vaikka aikaisemmin olinkin luvannut etten sellaista roskaa katsele.

        Roskaa se on mielestäni edelleenkin, mutta niinpähän vain katselin, surfaillen talossa huoneesta toiseen.

        Nuori sukulaiseni laittoi tähän nettiin sen....siis...mikä se onkaan, joka mahdollistaa Big Brother-talon tapahtumien seuraamisen reaaliajassa 24 tuntia vuorokaudessa.

        Eilen iltamyöhällähän taloon tuli taas uusi asukas, Marko. Homo, kuinka nyt muutenkaan tasa-arvoisuuden nimissä.

        Kun kauhistelin talon asukkaiden rivoa kielenkäyttöä, ketjupolttamista ynnä muuta, niin mies sanoi, että pakkoko sinun on sitä katsoa. Hyvä kysymys.

        Minun piti oikeastaan nyt ihmetellä tässä, että mihin kummaan on kadonnut se pitkä ketju, minkä olemassa oloa eilen illalla ihmettelin. Tarkoitan sitä missä en löytänyt kirjoittajina kuin pari tuttua nimimerkkiä.

        Eihän siinä mitään sopimatonta pitänyt olla. Ainakaan niissä kirjoituksissa mitkä ehdin lukea!

        Taas seuraavaan aiheeseen: Joku kerti tuossa ylempänä laiduttaneensa sitä karppaus metodia käyttäen. Toivoisin hänen tulevan tuonne Tervets ja Painonhallinta- ketjuun.. Käsittäseni siellä saa kertoa kokemuksistaan, oli laihtumiskeino minkälainen tahansa,
        Minäkin hankin Allia viime perjantaina ja kerroin siitä muille, harvoille laihduttajille,

        Olen kuullut vähähiilarisen ruokavalion tehokkuudesta, lukenut jopa Heikkilän asiaa käsittelevän kirjan. Tuntuu se toimivan.


      • Jepulis,
        Seku kirjoitti:

        ettei kukaan, ei ainakaan moni kehtaa tunnustautua tuon kyseisen pitkän ketjun osanottajaksi.
        Mitä hävettävää siinä on?

        Onkohan se todellakin vastuun pakoilua. Jos niin on, niin jotenkin tympeän tuntuista.
        Sellaisessahan voi kirjoittaa vaikka kahdestaan jonkin kanssa, ikäänkuin chattaillen.

        Vielä tympeämpi vaihtoehto olisi, että joku kirjoittelisi yksin. Vastailisi itselleen.
        Sellaiseen en todella haluaisi uskoa. Tuskimpa nyt moista huru-ukkoa on olemassakaan.

        Tarttuva nimi muuten tuo huru-ukko. Joku sanoi, että Jepulis olisi nimitellyt Ruuneperiä sillä nimellä, mutta siihenkään en oikein voi uskoa, sillä niin väärään osuva nimitys se olisi, että vain itse tosi huru sellaiseen lähtisi.

        Ettäkö muka itse itselleni vastailisin? Se on helppo tarkastaa nappaat vain IP tunnisteen epäilemistäsi viesteistä muutamaankin kertaan vertaat niitä toisiinsa ja asia selviää eikä sitten ole tarpeen Jepulistakaan turhaa mollata. Mahtuuko sinne koteloon sahajauhojen sekaan.

        Tässä nyt muuan espoolainen. En tietenkään sano kuka. Sen voit itse selvittää...

        Hostname Country Code Country Name Region Region Name City Postal Code Latitude Longitude ISP Organization Metro Code Area Code
        193.93.132.42 FI Finland 13 Southern Finland Espoo.................... Crescom network Crescom network


      • *Kukkahame*
        Jepulis, kirjoitti:

        Ettäkö muka itse itselleni vastailisin? Se on helppo tarkastaa nappaat vain IP tunnisteen epäilemistäsi viesteistä muutamaankin kertaan vertaat niitä toisiinsa ja asia selviää eikä sitten ole tarpeen Jepulistakaan turhaa mollata. Mahtuuko sinne koteloon sahajauhojen sekaan.

        Tässä nyt muuan espoolainen. En tietenkään sano kuka. Sen voit itse selvittää...

        Hostname Country Code Country Name Region Region Name City Postal Code Latitude Longitude ISP Organization Metro Code Area Code
        193.93.132.42 FI Finland 13 Southern Finland Espoo.................... Crescom network Crescom network

        Nappasin ja katsoin, aika lähelle osui asuin paikkaani vaikka raja välissä...
        Noin se käy kun osaa


      • Seku
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Nappasin ja katsoin, aika lähelle osui asuin paikkaani vaikka raja välissä...
        Noin se käy kun osaa

        En jaksanut lukea sitä loppupuolta, eikä se ollut minulle tarkoitettukaan.

        Onko sellainen Sekunda syyttänyt häntä itse itselleen vastailemisesta.

        No jo on kummaa. Mistä se Sekunda sellaista on saanut päähänsä?


      • vanha sanonta
        Seku kirjoitti:

        En jaksanut lukea sitä loppupuolta, eikä se ollut minulle tarkoitettukaan.

        Onko sellainen Sekunda syyttänyt häntä itse itselleen vastailemisesta.

        No jo on kummaa. Mistä se Sekunda sellaista on saanut päähänsä?

        se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Voi soveltaa molempiin osapuoliin.


      • sekunda älähti
        Seku kirjoitti:

        En jaksanut lukea sitä loppupuolta, eikä se ollut minulle tarkoitettukaan.

        Onko sellainen Sekunda syyttänyt häntä itse itselleen vastailemisesta.

        No jo on kummaa. Mistä se Sekunda sellaista on saanut päähänsä?

        sinua tasan tarkaan tarkoitti. Pistä jo pullonkorkki kiini että sen verran selkiät että tunnistat itsellesi tuleet viestit "Sekunda"na, pitää varmaan sinua ja jotenkin jälkeen jääneenä.


      • just joo
        sekunda älähti kirjoitti:

        sinua tasan tarkaan tarkoitti. Pistä jo pullonkorkki kiini että sen verran selkiät että tunnistat itsellesi tuleet viestit "Sekunda"na, pitää varmaan sinua ja jotenkin jälkeen jääneenä.

        seurustelemaan tuollaisten Sekujen kanssa. Siinä saattaa seura tehdä kaltaiseksekseen. Seku on tunnetusti riidan haluinen vanha haaska. Kun kukaan ei sen kanssa seurustele etsii se etsimällä jonkin jota nälviä. Puskasta jopa meidän rakasta Ruuneperia ja pilveä nälvii. Kyllä sen liikkeitä on helppo tarkkailla.


      • Seku
        just joo kirjoitti:

        seurustelemaan tuollaisten Sekujen kanssa. Siinä saattaa seura tehdä kaltaiseksekseen. Seku on tunnetusti riidan haluinen vanha haaska. Kun kukaan ei sen kanssa seurustele etsii se etsimällä jonkin jota nälviä. Puskasta jopa meidän rakasta Ruuneperia ja pilveä nälvii. Kyllä sen liikkeitä on helppo tarkkailla.

        Seura tekee kaltaisekseenja joku muukin alkaa ihmetellä.

        Enpä ole haukkunut puskasta ketään. Ruuneperi on minun mielestäni parhaita kirjoittajia palstalla.
        Olet samaa mieltä, eikö vaan?
        Et kai muuten olisi sanonut häntä "meidän rakkaaksi Ruuneperiksi".


      • Jepulis, kirjoitti:

        Ettäkö muka itse itselleni vastailisin? Se on helppo tarkastaa nappaat vain IP tunnisteen epäilemistäsi viesteistä muutamaankin kertaan vertaat niitä toisiinsa ja asia selviää eikä sitten ole tarpeen Jepulistakaan turhaa mollata. Mahtuuko sinne koteloon sahajauhojen sekaan.

        Tässä nyt muuan espoolainen. En tietenkään sano kuka. Sen voit itse selvittää...

        Hostname Country Code Country Name Region Region Name City Postal Code Latitude Longitude ISP Organization Metro Code Area Code
        193.93.132.42 FI Finland 13 Southern Finland Espoo.................... Crescom network Crescom network

        Muita vaihtoehtoja ei ole! Viittaan tekemiisi nimimerkkien "yhdistämiseen" ja herjojen laittoon vielä perään.


      • ynnämuu kirjoitti:

        Muita vaihtoehtoja ei ole! Viittaan tekemiisi nimimerkkien "yhdistämiseen" ja herjojen laittoon vielä perään.

        Viesti oli Jepulikselle siitä leuhkimisesta!


      • Seku
        ynnämuu kirjoitti:

        Viesti oli Jepulikselle siitä leuhkimisesta!

        Milläköhän tuo Jepulis leuhtii, kun hänen ketjussaan on vain nikittömiä kirjoittajia.
        Vieläpä täysin höpö höpö juttuja.

        Siksi hän varmaan suuttuikin kun aloin haistaa palaneen käryä.
        Yksinkö tuo (ilmeisesti teinipoika) kirjoittelee?

        Minuakin nimitti vanhaksi haaskaksi, vaikka sovin ikäni puolesta tähän ryhmään aivan hyvin.
        Hän on varmaan itse joku 15-v.
        Pelaisi nyt vaikka tietokonepelejä!


      • ihmetellen kirjoitti:

        Miksi joku voi vastatakkin noin ilkeästi? Muutenkin olen kiinittänyt huomioni aivan asiattomaan ilkeilyyn ja siinä onkin suurin syy, että en koskaan voisi kuvitellakkaan, että olisin joku vapaaehtoinen vanhusten huoltaja tai auttaja,

        Minulla on hätävalheiden kiintiö varmasti täynnä, kun yritän keksiä, miksi en osallistu SPR:N tai jonkun "marttojen" ym. vanhusten auttamis projekteihin.

        Sinulle osoitetussa vastauksessa tuli suurin osa ilmi.

        No, toisaalta tuo Jepuliksen palstan suunnaton osanottaja määrä selittyy sillä, että aihe ei ole vaikea ja jokainen pystyy jotain kommentoimaan, kun muihin keskusteluihin ei ehkä rahkeet riitä ja kun ei viitsi KAHVIPIRTISSÄ toivotella hyviä huommenia.

        Laihdutus ryhmään on turha kajota, vaikka siellä ilmoiteltiinkin avointa keskustelua. Aloittaja hyökkäsi kovin sanoin ja loukkaavasti sitä kirjoittajaa kohtaan, joka hieman oikaisi terveysmielessä ko. ruokavalioita.

        Mitäpä siitä, kun itsekkään en ole samaa mieltä, että yli 70-v ruokavaliota yritetään kannustaa, että "hyvä sinä", kun pysyt kahvi, korppu, jougurtti "humpuukki" linjalla ja laihdut. Koskaan ei lasketa vitamiinien saanti mahdollisuustta ja ottaen huomioon vanhan elimistön imeytymishäiriöitä.

        No, he maksavat siitä ajallaan, eikä suinkaan minun pussistani, tai toisaalta tavallaan, jos ajattelen sen "pidemmän kaavan mukaan".

        Koska tämä on Sekulle tarkoitettu vastaus ja kuulut itsekkin näihin laihduttajiin järkevästi, niin voinen paljastaa, että olen itsekkin laihtunut 4 kg vain jättämällä leivän, pastan ja riisit pois. Koskaan en olekkaan ollut mikään makean perso, joten siinä ei ollut varsinaista karsimista. Ylettömän maidon ja piimän juonnin olen lopettanut käyttäen harkitusti juustoja, ...rasvaisia, koska toisaalta mukailen sitä "karppausta", siis hiilihydraattien minimi saamista. Monivitamiinit ovat kuitenkin lisänä ja esim. entiset katkeilevat kynteni ovat kuin kotkalla ja hiukset kasvaa yli budjettini kampaamokäynneille.

        Koskahan nousee pissa päähän? Viellä ei näy keltaista.

        Kysynkin onko sinun laihduttamisesi terveelisempää kuin mitä tuomitsit minun vetämässäni ketjussa? Lue enemmän niin luulet vähemmän,,, sinä karrikoit ketjulaisten syömisiä, jokainen syö monipuolisesti ja ravintolisät on melkein kaikilla.

        Mitä tulee jonkun puuttumista ketjuuni,,,,,, tulla neuvomaan,,,,, oli tyhmästi tehty,,,, niin silloin pitää antaa yhtä tyhmästi takasin. Ja epäilempä että se olit juuri sinä joka sait siipeesi. tunnut löytävän kaikessa moititavaa.

        Tarkoitrukseni ei ole jatkaa kirjeenvaihtoa kanssasi.


      • hassu nassu
        monica kirjoitti:

        Kysynkin onko sinun laihduttamisesi terveelisempää kuin mitä tuomitsit minun vetämässäni ketjussa? Lue enemmän niin luulet vähemmän,,, sinä karrikoit ketjulaisten syömisiä, jokainen syö monipuolisesti ja ravintolisät on melkein kaikilla.

        Mitä tulee jonkun puuttumista ketjuuni,,,,,, tulla neuvomaan,,,,, oli tyhmästi tehty,,,, niin silloin pitää antaa yhtä tyhmästi takasin. Ja epäilempä että se olit juuri sinä joka sait siipeesi. tunnut löytävän kaikessa moititavaa.

        Tarkoitrukseni ei ole jatkaa kirjeenvaihtoa kanssasi.

        Minun siipeni ovat ihan ehjät, mutta Sinun arvostelijoita tuntuu riittävän pilvin pimein. Varo, että ei siipesi katkea, kun yrität hyökätä kaikkien silmille.

        Seurataampa, kuinka monta jatkaa julkisesti painonpudotus ryhmässäsi. Ovatkohan he jo laihtuneet olemattomiin, siis toisinsanoen menneet kredit puolelle ja kulkevat ovistakin sarana puolelta!!

        Äläkä edes yritä väittää, että olisin sama "akanretale", jota tuolla aikaisemmin nimittelit.


    • täällä++

      on riitaa saatu aikaseksi.

      • AslakkiIII

        näkeehän, istuu koneella yöt ja päivät ;-DD


      • Että silleen
        AslakkiIII kirjoitti:

        näkeehän, istuu koneella yöt ja päivät ;-DD

        Eikö se tuhannen viestin ketju syntynyt, kun aloittaja vastaili itse itselleen.


      • ai on vai?
        Että silleen kirjoitti:

        Eikö se tuhannen viestin ketju syntynyt, kun aloittaja vastaili itse itselleen.

        sulle tärkeää tietää


      • yx mie
        ai on vai? kirjoitti:

        sulle tärkeää tietää

        sairaudesta, eikä sitä tällä paranneta


      • Seku
        yx mie kirjoitti:

        sairaudesta, eikä sitä tällä paranneta

        niin miksi se poistettiin? Utelen vieläkin ja toivon, että joku osaisi vastata.
        En minä pitkän ketjun aloittajaa sairaaksi ole mieltänyt. Mieluummin syrjääntyneeksi nuoreksi, jolla ei ole kavereita, ja joka etsii seuraa täältä ikääntyneempien joukosta.

        En todellakaan peräänkuuluttanut kenenkään sairautta.


      • Läpinäkyvä
        Seku kirjoitti:

        niin miksi se poistettiin? Utelen vieläkin ja toivon, että joku osaisi vastata.
        En minä pitkän ketjun aloittajaa sairaaksi ole mieltänyt. Mieluummin syrjääntyneeksi nuoreksi, jolla ei ole kavereita, ja joka etsii seuraa täältä ikääntyneempien joukosta.

        En todellakaan peräänkuuluttanut kenenkään sairautta.

        Epäilen että jollain klopilla riittäisi pitkäjänteisyyttä täällä viipyä. Mutta vanhetessamme tarpeeksi, tulemme lapsiksi jälleen. Ja ajatelkaa mikä leikkikalu tämä tietsikka onkaan. Tämä on semmoinen lelu, jolla jo viisivuotiaat osaavat leikkiä.

        ps. jäin ihailemaan Jepulista, että hän osaa ottaa selville viesteistä ip-tunnukset. Minä löydän vain läppäristäni omani ja siihen taidot loppuvakin, tosin ei muu kiinnostaisikaan. Entäs sitten, jos kirjoittaakin viestinsä välillä miniläppäristä, pöytätietsikasta tai vaikkapa lastensa koneista vierailulla ollessaan. Eikös silläkin lailla saa eri tunnisteen viesteihinsä. Valistakaa nyt tumpelo-mammaa.


      • Seku
        Läpinäkyvä kirjoitti:

        Epäilen että jollain klopilla riittäisi pitkäjänteisyyttä täällä viipyä. Mutta vanhetessamme tarpeeksi, tulemme lapsiksi jälleen. Ja ajatelkaa mikä leikkikalu tämä tietsikka onkaan. Tämä on semmoinen lelu, jolla jo viisivuotiaat osaavat leikkiä.

        ps. jäin ihailemaan Jepulista, että hän osaa ottaa selville viesteistä ip-tunnukset. Minä löydän vain läppäristäni omani ja siihen taidot loppuvakin, tosin ei muu kiinnostaisikaan. Entäs sitten, jos kirjoittaakin viestinsä välillä miniläppäristä, pöytätietsikasta tai vaikkapa lastensa koneista vierailulla ollessaan. Eikös silläkin lailla saa eri tunnisteen viesteihinsä. Valistakaa nyt tumpelo-mammaa.

        nuorelle Jepulikselle, että yrittäisi solmia kirjeenvaihtoyhteyden palstamme hienoihin iäkkäämpiin, viisaisiin aikuisiin miehiin, kuten Ruuneperi Ynnämyy esm.

        Jos isäsuhteessa jokin on jäänyt puolitiehen , eli lapsuus ja nuoruus tärkeää miehenmallia ilman, niin halu saada jollain lailla huomiota, onkin silloin ymmärrettävää.

        Kypsät isähahmot palstalla voisivat antaa jonkinlaista turvaa, kokeneempina ja viisaampina.

        Mielestäni tuollaiset nuoret tietokonenörtit juuri viipyvätkin koneen ääressä lähes päivät pitkät. Jepulis on saattanut oppia paljon tällä alueella.

        Jospa se kompensoisi murrosikäisen elämässä puuttuvan, tärkeän miehenmallin, isäsuhteen.


      • ei kannata jatkaa
        Seku kirjoitti:

        nuorelle Jepulikselle, että yrittäisi solmia kirjeenvaihtoyhteyden palstamme hienoihin iäkkäämpiin, viisaisiin aikuisiin miehiin, kuten Ruuneperi Ynnämyy esm.

        Jos isäsuhteessa jokin on jäänyt puolitiehen , eli lapsuus ja nuoruus tärkeää miehenmallia ilman, niin halu saada jollain lailla huomiota, onkin silloin ymmärrettävää.

        Kypsät isähahmot palstalla voisivat antaa jonkinlaista turvaa, kokeneempina ja viisaampina.

        Mielestäni tuollaiset nuoret tietokonenörtit juuri viipyvätkin koneen ääressä lähes päivät pitkät. Jepulis on saattanut oppia paljon tällä alueella.

        Jospa se kompensoisi murrosikäisen elämässä puuttuvan, tärkeän miehenmallin, isäsuhteen.

        Kautta aikain palstalla ollut, moninikki mies, jolle on tärkeää, että tilstot näyttävät mahtavilta.

        Siksi hän täällä pyörii ja innostaa kirjoittajia kirjoittamaan, että tulee ennätys, onhan se todettu.


      • Odotan ihmettä
        ei kannata jatkaa kirjoitti:

        Kautta aikain palstalla ollut, moninikki mies, jolle on tärkeää, että tilstot näyttävät mahtavilta.

        Siksi hän täällä pyörii ja innostaa kirjoittajia kirjoittamaan, että tulee ennätys, onhan se todettu.

        Joku tiesi jotain,,,hurraa!!


      • Seku
        Odotan ihmettä kirjoitti:

        Joku tiesi jotain,,,hurraa!!

        Tiedänpähän nyt, joten ihmettelyt kannattaa lopettaa....ja kyselyt....ainakin melkein.

        Jospa vielä saisin tietää mitä muita nikkejä hän käyttää. Osaisin varoa, sillä hän vastasi minulle pahasti, vaikka kysyin aivan asiallisesti siitä yhdestä pitkästä ketjusta.

        Nyt en löydä enää sitä ilkeää vastausta. Olisiko hän se jotenkin poistanut.
        Olkoon, ja jääköön tähän. Sitä vaan ihmettelen kuitenkin, että kuinka aikuinen onnistuu kirjoittelemaan niin keskenkasvuisen tavalla.
        Minä vielä ajattelin, että hän tarvitsisi aikuisten miesten esikuvaa, koska vaikutti niin avuttomalta.

        En tahtonut missään tapauksessa loukata Jepulista, kun kyselin siitä tuhannen viestin ketjusta. Eihän se ollut edes hänen nikillään aloitettu.
        Vanhempaa miestä on todella törkeää nimittää 15- vuotiaan murrosikäisen tapaiseksi.


      • hölön pölön
        Seku kirjoitti:

        Tiedänpähän nyt, joten ihmettelyt kannattaa lopettaa....ja kyselyt....ainakin melkein.

        Jospa vielä saisin tietää mitä muita nikkejä hän käyttää. Osaisin varoa, sillä hän vastasi minulle pahasti, vaikka kysyin aivan asiallisesti siitä yhdestä pitkästä ketjusta.

        Nyt en löydä enää sitä ilkeää vastausta. Olisiko hän se jotenkin poistanut.
        Olkoon, ja jääköön tähän. Sitä vaan ihmettelen kuitenkin, että kuinka aikuinen onnistuu kirjoittelemaan niin keskenkasvuisen tavalla.
        Minä vielä ajattelin, että hän tarvitsisi aikuisten miesten esikuvaa, koska vaikutti niin avuttomalta.

        En tahtonut missään tapauksessa loukata Jepulista, kun kyselin siitä tuhannen viestin ketjusta. Eihän se ollut edes hänen nikillään aloitettu.
        Vanhempaa miestä on todella törkeää nimittää 15- vuotiaan murrosikäisen tapaiseksi.

        itsellesi teet kysymyksiä ja itse vastaat venytät joutavaa asiatonta kirjoittelua,
        ihan kyllästyttää.


      • että silleen
        Seku kirjoitti:

        niin miksi se poistettiin? Utelen vieläkin ja toivon, että joku osaisi vastata.
        En minä pitkän ketjun aloittajaa sairaaksi ole mieltänyt. Mieluummin syrjääntyneeksi nuoreksi, jolla ei ole kavereita, ja joka etsii seuraa täältä ikääntyneempien joukosta.

        En todellakaan peräänkuuluttanut kenenkään sairautta.

        tönöttää edelleen neljännellä sivulla - sitä minkään oo poistettu
        ja itekki sitä kehuit lukeneesi...


      • Seku
        että silleen kirjoitti:

        tönöttää edelleen neljännellä sivulla - sitä minkään oo poistettu
        ja itekki sitä kehuit lukeneesi...

        En kuitenkaan tiedä käytäntöä. Eli siis neljännellä sivulla. No, en minä sitä kaipaa, mutta kun se oli vielä esillä, niin ihmettelin kuinka joku ketju on niin outo sikäli, että vaikka se on
        hirveän pitkä, niin siinä ei "esiintynyt" kuin pari tuttua nimimerkkiä.

        Arvelin, että joku murrosikäinen kirjoittelee, ja yrittää höynäyttää seitsemänkymppisiä vastailemaan. Kun ei juuri kukaan osallistunut, niin ajattelin todella, että se on sellainen "lumeketju". Jonkun kakaran pelleillessään vetämä.

        Se nyt siitä. Eli sainpahan tietää mistä on kysymys. Kerrottiin, että jonkun vanhan palstakonkarin käsialaa. Ei se minua nyt enää häiritse, eikä askarruta mieltäni. Kannattipahan kysyä kuitenkin.
        Tässä jälleen näimme, ettei nuorisoa kannata aina ensimmäiseksi syyttää.


      • tiedoksi
        Läpinäkyvä kirjoitti:

        Epäilen että jollain klopilla riittäisi pitkäjänteisyyttä täällä viipyä. Mutta vanhetessamme tarpeeksi, tulemme lapsiksi jälleen. Ja ajatelkaa mikä leikkikalu tämä tietsikka onkaan. Tämä on semmoinen lelu, jolla jo viisivuotiaat osaavat leikkiä.

        ps. jäin ihailemaan Jepulista, että hän osaa ottaa selville viesteistä ip-tunnukset. Minä löydän vain läppäristäni omani ja siihen taidot loppuvakin, tosin ei muu kiinnostaisikaan. Entäs sitten, jos kirjoittaakin viestinsä välillä miniläppäristä, pöytätietsikasta tai vaikkapa lastensa koneista vierailulla ollessaan. Eikös silläkin lailla saa eri tunnisteen viesteihinsä. Valistakaa nyt tumpelo-mammaa.

        Keskustelujen kautta ip- tunnistetietoa ei saa selville. Väittämän voi jättää omaan arvoonsa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24: n käyttäjätuki


      • Selvittelijä
        Seku kirjoitti:

        En kuitenkaan tiedä käytäntöä. Eli siis neljännellä sivulla. No, en minä sitä kaipaa, mutta kun se oli vielä esillä, niin ihmettelin kuinka joku ketju on niin outo sikäli, että vaikka se on
        hirveän pitkä, niin siinä ei "esiintynyt" kuin pari tuttua nimimerkkiä.

        Arvelin, että joku murrosikäinen kirjoittelee, ja yrittää höynäyttää seitsemänkymppisiä vastailemaan. Kun ei juuri kukaan osallistunut, niin ajattelin todella, että se on sellainen "lumeketju". Jonkun kakaran pelleillessään vetämä.

        Se nyt siitä. Eli sainpahan tietää mistä on kysymys. Kerrottiin, että jonkun vanhan palstakonkarin käsialaa. Ei se minua nyt enää häiritse, eikä askarruta mieltäni. Kannattipahan kysyä kuitenkin.
        Tässä jälleen näimme, ettei nuorisoa kannata aina ensimmäiseksi syyttää.

        mutta ketju todella on siellä luettavissa. Ne keinot millä ketju on aikaan saatu on nimenomaan hajoita ja hallitse, ensin kehutaan sitten solvataan, henkilö kuitenkin on koko ajan piilossa sitten on saatu aikaan riita jota ketjun vetäjä "puhtaana" tulee selvittelemään ja tuloksena on pitkä ketju


      • Seku
        Selvittelijä kirjoitti:

        mutta ketju todella on siellä luettavissa. Ne keinot millä ketju on aikaan saatu on nimenomaan hajoita ja hallitse, ensin kehutaan sitten solvataan, henkilö kuitenkin on koko ajan piilossa sitten on saatu aikaan riita jota ketjun vetäjä "puhtaana" tulee selvittelemään ja tuloksena on pitkä ketju

        että sekö pitkänketjuntyyppi kehui, että saa kenen tahansa IP-tunnuksen tietoonsa.
        Nyt kuitenkin tuossa pari kolme viestiä ylempänä Suomi 24:n käyttäjätuki sanoo, että sellaisen väittämän voi jättää omaan arvoonsa.

        Näin tiesinkin asian olevan, mutta mahtoikohan joku uskoa tuota naurettavaa väittämää todeksi?


      • olisit voinut
        Seku kirjoitti:

        että sekö pitkänketjuntyyppi kehui, että saa kenen tahansa IP-tunnuksen tietoonsa.
        Nyt kuitenkin tuossa pari kolme viestiä ylempänä Suomi 24:n käyttäjätuki sanoo, että sellaisen väittämän voi jättää omaan arvoonsa.

        Näin tiesinkin asian olevan, mutta mahtoikohan joku uskoa tuota naurettavaa väittämää todeksi?

        oikaista sen asian heti, jälkiviisaus antaa vähän .....kuvan ihmisestä.


      • tietoinen2
        Seku kirjoitti:

        että sekö pitkänketjuntyyppi kehui, että saa kenen tahansa IP-tunnuksen tietoonsa.
        Nyt kuitenkin tuossa pari kolme viestiä ylempänä Suomi 24:n käyttäjätuki sanoo, että sellaisen väittämän voi jättää omaan arvoonsa.

        Näin tiesinkin asian olevan, mutta mahtoikohan joku uskoa tuota naurettavaa väittämää todeksi?

        naurettava mahtailija.


      • Seku
        olisit voinut kirjoitti:

        oikaista sen asian heti, jälkiviisaus antaa vähän .....kuvan ihmisestä.

        Otaksuin, että aikuiset ihmiset osaavat tehdä itsekin johtopäätöksiä.


      • mahti ukko
        tietoinen2 kirjoitti:

        naurettava mahtailija.

        Tuo Jepulis, pani tämänkin ketjun taas vauhtiin "Muka käyttäjätuki" Sallikaa minunkin nauraa..Olikohan eilen ylläpitokin joka palkittiin viikon positiivisena kirjoittjana.


      • kysyvä##
        mahti ukko kirjoitti:

        Tuo Jepulis, pani tämänkin ketjun taas vauhtiin "Muka käyttäjätuki" Sallikaa minunkin nauraa..Olikohan eilen ylläpitokin joka palkittiin viikon positiivisena kirjoittjana.

        olin kirjoittamassa.Mistä otaksutte,että tuo on oikean käyttäjätuen ilmoitus.


      • pajunköyttä syöttää
        mahti ukko kirjoitti:

        Tuo Jepulis, pani tämänkin ketjun taas vauhtiin "Muka käyttäjätuki" Sallikaa minunkin nauraa..Olikohan eilen ylläpitokin joka palkittiin viikon positiivisena kirjoittjana.

        Asioista ilmoittaa ensisijaisesti Seriffi, Virallisesti ylläpito. Ei täällä mitään käyttäjätukia kenellekkään anneta, Nämä ovat niitä Jepuliksen kuuluja vedätyksiä joita se harrastanut kymmenissä ketjuissaan. Varmasti taas nauraa teille saatuaan teitä höynätetyksi oikein kunnolla.


      • kyllä.
        Seku kirjoitti:

        Otaksuin, että aikuiset ihmiset osaavat tehdä itsekin johtopäätöksiä.

        päiväni pelastus ! Hah hah hah hah hah hah hah hah....Otaksun että kysymyksessä on tohtori Livingston. Haha hah hah hah.......


      • on haaskaa
        Seku kirjoitti:

        että sekö pitkänketjuntyyppi kehui, että saa kenen tahansa IP-tunnuksen tietoonsa.
        Nyt kuitenkin tuossa pari kolme viestiä ylempänä Suomi 24:n käyttäjätuki sanoo, että sellaisen väittämän voi jättää omaan arvoonsa.

        Näin tiesinkin asian olevan, mutta mahtoikohan joku uskoa tuota naurettavaa väittämää todeksi?

        Niin on hauskaa lukiessa näitä sinun viestejäsi. Usko pois toiset kalsarit jo menossa aina nauraessa lirahtaa tippa kalsareihin....


      • gubbekumma
        on haaskaa kirjoitti:

        Niin on hauskaa lukiessa näitä sinun viestejäsi. Usko pois toiset kalsarit jo menossa aina nauraessa lirahtaa tippa kalsareihin....

        No- - -voi hah haaa. ei naurata yhtään itseltä kysyy ja itselle vastaa, muutamalla sanalla
        HohHohHooooo hihiiiii, naurattaa, se pitää vaan kirjottaa.
        Eikä lirahda, on niin hyvät solmut


      • kiltti,
        ei kannata jatkaa kirjoitti:

        Kautta aikain palstalla ollut, moninikki mies, jolle on tärkeää, että tilstot näyttävät mahtavilta.

        Siksi hän täällä pyörii ja innostaa kirjoittajia kirjoittamaan, että tulee ennätys, onhan se todettu.

        Nythän sä paljastit koko homman. Et olisi kertonut. Eikös tää ketju ole Jepuliksen ketju...
        Pitäskö kysyä ynnämuulta sillä varmaan on kokemuksia vastaavasta. Näyttäs ainakin siltä että se pyörittäisi tuota Sekua kuin pölyrättiä nurkasta toiseen.


      • Guggeli Guu !
        gubbekumma kirjoitti:

        No- - -voi hah haaa. ei naurata yhtään itseltä kysyy ja itselle vastaa, muutamalla sanalla
        HohHohHooooo hihiiiii, naurattaa, se pitää vaan kirjottaa.
        Eikä lirahda, on niin hyvät solmut

        Voi sunkin kanssa. Nuo loppupään viestit ovat vastauksia ylempänä oleviin viesteihin. Klikkaa sitä puuta viestien lukutavassa niin saat viestit kohdalleen.


      • Läpinäkyvä
        tiedoksi kirjoitti:

        Keskustelujen kautta ip- tunnistetietoa ei saa selville. Väittämän voi jättää omaan arvoonsa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24: n käyttäjätuki

        Jepulis kirjoitti Sekundalle: "nappaat vain IP tunnisteen epäilemistäsi viesteistä."

        Pyysin jonkun valistamaan tumpelo-mammaa tuosta, että miten se temppu tehdään. Koska kukaan ei vastannut, kiinnosti sen verran että kysyin ylläpidolta asiaa.

        Kopioin saamani vastauksen kirjoitukseen Ip-tunnisteet "tiedoksi"-nimimerkillä.


      • harrastelijanörtti
        Läpinäkyvä kirjoitti:

        Jepulis kirjoitti Sekundalle: "nappaat vain IP tunnisteen epäilemistäsi viesteistä."

        Pyysin jonkun valistamaan tumpelo-mammaa tuosta, että miten se temppu tehdään. Koska kukaan ei vastannut, kiinnosti sen verran että kysyin ylläpidolta asiaa.

        Kopioin saamani vastauksen kirjoitukseen Ip-tunnisteet "tiedoksi"-nimimerkillä.

        Noita Jepuliksen ennenkin julkaisemia IP-rimpsunrämpsyjä pystyy kopioimaan omalta koneeltaan. Oman IP-tunnisteensa voi helposti vaihtaa vaikka operaattorin ns. "avustaja"-ohjelmalla. Jepulis tuntee ivallan ja itseriittoisuuden suonissaan, kun onnistuu pelottelemaan vähemmän asiasta tietäviä. Jotkut vielä lipevästi kehuvat, kuinka homma käy hienosti sellaiselta, joka osaa!


      • Atolfia
        Guggeli Guu ! kirjoitti:

        Voi sunkin kanssa. Nuo loppupään viestit ovat vastauksia ylempänä oleviin viesteihin. Klikkaa sitä puuta viestien lukutavassa niin saat viestit kohdalleen.

        lukea näitä "vanhusten" ketjuja? Mitähän mahtavat ajatella meistä ikääntyneistä, pitkän elämän viisastamista kirjoittelijoista?

        Eivät taida pitää aivan täysipäisinä kansalaisina. Hauskaa heillä varmaan on.

        Tulipahan vaan mieleen, kun tätäkin viestittelyä lueskelin. Huvittaa minuakin, joten huumorimielellä tähän on kai suhtauduttava.

        Tähän varmaan pitäisi laittaa joku "lausenikki", mutta menköön omalla. Niinhän minä aina.


      • Jepulis,
        Läpinäkyvä kirjoitti:

        Jepulis kirjoitti Sekundalle: "nappaat vain IP tunnisteen epäilemistäsi viesteistä."

        Pyysin jonkun valistamaan tumpelo-mammaa tuosta, että miten se temppu tehdään. Koska kukaan ei vastannut, kiinnosti sen verran että kysyin ylläpidolta asiaa.

        Kopioin saamani vastauksen kirjoitukseen Ip-tunnisteet "tiedoksi"-nimimerkillä.

        Hostname Country Code Country Name Region Region Name City Postal Code Latitude Longitude ISP Organization Metro Code Area Code
        87.93.34.37 FI Finland 13 Southern Finland Helsinki 60.1756 24.9342 DNA Palvelut Oy DNA Finland

        On tietoa jota ei saa lainkaan julkisesti kertoa. Ylläpito pitää kyllä houlen. mitä kerrotaan mitä ei, mitä poistetaan mitä jätetään. Periaatteessa väärinhän tässäkin jo tehdään. ja todella väärin jos vielä paikannetaan pituus ja leveys asteilla tarkka osoite, sehän otetaan sateliitista. On olemassa tiettyjä yksityisyyteen liittyviä salaisuuksia.
        Tiedän tarkalleen kuinka pitkälle voidaan leikkiä.
        Tuhannen ketjun poistin kuten aiemmankin Jepulisketjun 900 viestiä. Laitoin sen eilen takaisin kun tuntui kiinnostusta oleva. Eikä sitä enää kukaan pääse sotkemaankaan, Se on suljettu.


      • Jepulis,
        Atolfia kirjoitti:

        lukea näitä "vanhusten" ketjuja? Mitähän mahtavat ajatella meistä ikääntyneistä, pitkän elämän viisastamista kirjoittelijoista?

        Eivät taida pitää aivan täysipäisinä kansalaisina. Hauskaa heillä varmaan on.

        Tulipahan vaan mieleen, kun tätäkin viestittelyä lueskelin. Huvittaa minuakin, joten huumorimielellä tähän on kai suhtauduttava.

        Tähän varmaan pitäisi laittaa joku "lausenikki", mutta menköön omalla. Niinhän minä aina.

        Ei sitä Atolfia jaksa iän kaiken marjastamisestakaan puhua jotain räväkkää täytyy keksiä että saa palstalaiset ravisteltua hereille. Toivon mukaan olet hyvin toipunut ja pysyt jo tukevasti jaloillasi. Luin aina jonkun viestisi ja toivoin hiljaa mielessäni parastasi. Hymyssä suin muistelin pitkiä ketjuja joihin sinäkin kirjoitit ja minä vaan, pahuuttani vaihdoin nikin Jepuliksi tuntui jotenkin hauskemmalta. Tosin monihan sen on tuntenut samasta kynästä tulleeksi. Hyvät syksyt sinulle, kirjoitellaan.


      • Atolfia
        Jepulis, kirjoitti:

        Ei sitä Atolfia jaksa iän kaiken marjastamisestakaan puhua jotain räväkkää täytyy keksiä että saa palstalaiset ravisteltua hereille. Toivon mukaan olet hyvin toipunut ja pysyt jo tukevasti jaloillasi. Luin aina jonkun viestisi ja toivoin hiljaa mielessäni parastasi. Hymyssä suin muistelin pitkiä ketjuja joihin sinäkin kirjoitit ja minä vaan, pahuuttani vaihdoin nikin Jepuliksi tuntui jotenkin hauskemmalta. Tosin monihan sen on tuntenut samasta kynästä tulleeksi. Hyvät syksyt sinulle, kirjoitellaan.

        kun täällä kerran vielä keikun valveilla. Olenhan minä hieman arvaellutkin, että sinä olet se entinen "minä vaan". Nuo sinun ketjusi ovat niin pitkiä, että en ehdi enkä jaksa viipyillä täällä niin kauan, että saisin kaikki läpi luettua, mutta huomannut olen kyllä, että ketjusi aiheuttavat täällä paljon keskustelua.

        Kiitos vaan kysymästä, tällä hetkellä kaikki on hyvin. Toivottavasti säilymme tuolta paljon puhutulta possuflunssalta. Olkaamme varovaisia ja olkaamme poissa yskivien ja aivastelevien läheisyydestä, jos se suinkin on mahdollista.

        Vointia sinullekin ja Hyvää Yötä!


      • Jepulis,
        harrastelijanörtti kirjoitti:

        Noita Jepuliksen ennenkin julkaisemia IP-rimpsunrämpsyjä pystyy kopioimaan omalta koneeltaan. Oman IP-tunnisteensa voi helposti vaihtaa vaikka operaattorin ns. "avustaja"-ohjelmalla. Jepulis tuntee ivallan ja itseriittoisuuden suonissaan, kun onnistuu pelottelemaan vähemmän asiasta tietäviä. Jotkut vielä lipevästi kehuvat, kuinka homma käy hienosti sellaiselta, joka osaa!

        sinulla on vielä pitkä tie kuljettavana. Anna nyt kuitenkin joku näyttö parista IP tunnisteesta ettet vaan tyhjää aukoisi suutasi. Vaikka minun IP:stäni ja jostain muusta. Katoppas täälläkin on on näitä paskan puhuja pilvin pimein. Ethän sinä halua olla yksi niistä.


      • Läpinäkyvä
        Jepulis, kirjoitti:

        Hostname Country Code Country Name Region Region Name City Postal Code Latitude Longitude ISP Organization Metro Code Area Code
        87.93.34.37 FI Finland 13 Southern Finland Helsinki 60.1756 24.9342 DNA Palvelut Oy DNA Finland

        On tietoa jota ei saa lainkaan julkisesti kertoa. Ylläpito pitää kyllä houlen. mitä kerrotaan mitä ei, mitä poistetaan mitä jätetään. Periaatteessa väärinhän tässäkin jo tehdään. ja todella väärin jos vielä paikannetaan pituus ja leveys asteilla tarkka osoite, sehän otetaan sateliitista. On olemassa tiettyjä yksityisyyteen liittyviä salaisuuksia.
        Tiedän tarkalleen kuinka pitkälle voidaan leikkiä.
        Tuhannen ketjun poistin kuten aiemmankin Jepulisketjun 900 viestiä. Laitoin sen eilen takaisin kun tuntui kiinnostusta oleva. Eikä sitä enää kukaan pääse sotkemaankaan, Se on suljettu.

        Sain minulle riittävän vastauksen ylläpidolta, muu ei kiinnosta. Nyt kiinnostaa enemmän tietää muiden kokemuksia nettitikusta. IM mobiililaajakaistani toimi heinäkuun puolesta tähän asti nopeasti, mutta nyt nikottelee välillä. Operaattorini suositteli ostamaan lisäantennin à 30 euroa. Mitä tekis.


      • harrastelijanörtti
        Jepulis, kirjoitti:

        sinulla on vielä pitkä tie kuljettavana. Anna nyt kuitenkin joku näyttö parista IP tunnisteesta ettet vaan tyhjää aukoisi suutasi. Vaikka minun IP:stäni ja jostain muusta. Katoppas täälläkin on on näitä paskan puhuja pilvin pimein. Ethän sinä halua olla yksi niistä.

        Jos jossakin olet vertaasi vailla, niin se on ylimielisyys. Narsistin kanssa on turha väitellä.


      • Ventti-ville
        Jepulis, kirjoitti:

        Ei sitä Atolfia jaksa iän kaiken marjastamisestakaan puhua jotain räväkkää täytyy keksiä että saa palstalaiset ravisteltua hereille. Toivon mukaan olet hyvin toipunut ja pysyt jo tukevasti jaloillasi. Luin aina jonkun viestisi ja toivoin hiljaa mielessäni parastasi. Hymyssä suin muistelin pitkiä ketjuja joihin sinäkin kirjoitit ja minä vaan, pahuuttani vaihdoin nikin Jepuliksi tuntui jotenkin hauskemmalta. Tosin monihan sen on tuntenut samasta kynästä tulleeksi. Hyvät syksyt sinulle, kirjoitellaan.

        Koskahan se räväkkä on vuorossa, sitä tässä on muutaman ketjun verran odotettu, pakko mennä marjaan välillä, terveellisempää ulkoilua et voi keksiä


      • Pöö*
        Jepulis, kirjoitti:

        Hostname Country Code Country Name Region Region Name City Postal Code Latitude Longitude ISP Organization Metro Code Area Code
        87.93.34.37 FI Finland 13 Southern Finland Helsinki 60.1756 24.9342 DNA Palvelut Oy DNA Finland

        On tietoa jota ei saa lainkaan julkisesti kertoa. Ylläpito pitää kyllä houlen. mitä kerrotaan mitä ei, mitä poistetaan mitä jätetään. Periaatteessa väärinhän tässäkin jo tehdään. ja todella väärin jos vielä paikannetaan pituus ja leveys asteilla tarkka osoite, sehän otetaan sateliitista. On olemassa tiettyjä yksityisyyteen liittyviä salaisuuksia.
        Tiedän tarkalleen kuinka pitkälle voidaan leikkiä.
        Tuhannen ketjun poistin kuten aiemmankin Jepulisketjun 900 viestiä. Laitoin sen eilen takaisin kun tuntui kiinnostusta oleva. Eikä sitä enää kukaan pääse sotkemaankaan, Se on suljettu.

        Sanokaas viisaat ja kaikkitietävät, mitenkä voi poistaa ketjujaan ja taas palauttaa ne?
        Näin kun väittää tämä Jepulis tekevänsä - miten se on mahdollista ?


      • ei eksy
        Pöö* kirjoitti:

        Sanokaas viisaat ja kaikkitietävät, mitenkä voi poistaa ketjujaan ja taas palauttaa ne?
        Näin kun väittää tämä Jepulis tekevänsä - miten se on mahdollista ?

        Sivun alaosassa olevasta painikkeesta Palaute pääset lähettämään asiasta kyselyn. Ylläpito vastaa sähköpostiisi. Edellyttää kai rekkautumista, koska käyttäjätunnusta kysytään.


      • Atolfia
        Ventti-ville kirjoitti:

        Koskahan se räväkkä on vuorossa, sitä tässä on muutaman ketjun verran odotettu, pakko mennä marjaan välillä, terveellisempää ulkoilua et voi keksiä

        marikko tuossa vieressä, niin oitis lähtisin puolukkaan. Pyörällä on turhan pitkä matka marjaiseen metsään ja autoa en aja.

        Minkähänlaista räväkkyyttä sinä, Ventti-Ville odottelet löytäväsi näiltä palstoilta?

        Näytäppäs mallia!


      • Kulman takaa
        Atolfia kirjoitti:

        marikko tuossa vieressä, niin oitis lähtisin puolukkaan. Pyörällä on turhan pitkä matka marjaiseen metsään ja autoa en aja.

        Minkähänlaista räväkkyyttä sinä, Ventti-Ville odottelet löytäväsi näiltä palstoilta?

        Näytäppäs mallia!

        sitä jepulikselta, sehän siitä mainitsi.

        Ja sulle kertoili...onko muistitikku täynnä?


      • Atolfia
        Kulman takaa kirjoitti:

        sitä jepulikselta, sehän siitä mainitsi.

        Ja sulle kertoili...onko muistitikku täynnä?

        Ventti-Villehän tuosta marjastuksesta mainitsi vai väitätkö, että Jepulis = Ventti-Ville. Saattaa olla, mutta tuosta muistitikusta en tiedä. Laskutikku on kyllä laatikossa vähänkäytöllä.


      • Ventti-Ville
        Atolfia kirjoitti:

        Ventti-Villehän tuosta marjastuksesta mainitsi vai väitätkö, että Jepulis = Ventti-Ville. Saattaa olla, mutta tuosta muistitikusta en tiedä. Laskutikku on kyllä laatikossa vähänkäytöllä.

        Jepulis,22.9.2009 22:48
        Ei sitä Atolfia jaksa iän kaiken marjastamisestakaan puhua jotain räväkkää täytyy keksiä että saa palstalaiset ravisteltua hereille. Toivon mukaan olet hyvin toipunut ja pysyt jo tukevasti jaloillasi. Luin aina jonkun viestisi ja toivoin hiljaa mielessäni parastasi. Hymyssä suin muistelin pitkiä ketjuja joihin sinäkin kirjoitit ja minä vaan, pahuuttani vaihdoin nikin Jepuliksi tuntui jotenkin hauskemmalta. Tosin monihan sen on tuntenut samasta kynästä

        Joskus se luetun ymmärtäminen on tosi vaikeaa, omatkin kirjoitukset tuppaa unohtumaan.

        Outoa että ihmetellään kun ei luku luista, pääasiahan on että valittaa

        tervehtien Ventti-Ville


      • Atolfia
        Ventti-Ville kirjoitti:

        Jepulis,22.9.2009 22:48
        Ei sitä Atolfia jaksa iän kaiken marjastamisestakaan puhua jotain räväkkää täytyy keksiä että saa palstalaiset ravisteltua hereille. Toivon mukaan olet hyvin toipunut ja pysyt jo tukevasti jaloillasi. Luin aina jonkun viestisi ja toivoin hiljaa mielessäni parastasi. Hymyssä suin muistelin pitkiä ketjuja joihin sinäkin kirjoitit ja minä vaan, pahuuttani vaihdoin nikin Jepuliksi tuntui jotenkin hauskemmalta. Tosin monihan sen on tuntenut samasta kynästä

        Joskus se luetun ymmärtäminen on tosi vaikeaa, omatkin kirjoitukset tuppaa unohtumaan.

        Outoa että ihmetellään kun ei luku luista, pääasiahan on että valittaa

        tervehtien Ventti-Ville

        marjaan aioit ja siihenhän minä vastasin.

        Jepuliksen viesti oli iltamyöhällä, eihän sitä pimeellä marjastamaan viitsi lähteä, joten se marjajuttu meni hieman ohi.

        Vaan mitäpä tuota jankkaamaan, olitpa ahkera, kun toistit tuon Jepuliksen kirjoitelman. Kiitos mielenkiinnosta.

        Terv Atolfia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe