Ostin tuossa derbin. Ajelin sisäänajoa sitä 40km/h. Aina ennen ajoa tsekkasin että öjyä voiteluun löytyy yms muita tarkistuksia. En siis mielestäni tehnyt mitn väärää.
Nyt kun on yli 300km takana, niin kone leikkasi kiinni.
Onko näissä takuuta?
Derbi takuu
12
811
Vastaukset
- no voi lol....
Varsinaisia laatu vehkeitä nää derbit.
hahaha!! - hahahaaaaa!!
Noniin derbi kuskit:
Onko tämä nyt sitä derbin laatua millä se pesee kaikki muut mopot?
Kyllä sai derbi naurut tästä derbin laadusta...- 20+8= ?
trolli...mitä ihme kiksejä ihmiset saa siittä että esittää olevansa derbin omistaja ja sit väittää et leipokiinni ilman mitään syytä?
Omalla derbillä oli ajettu 35 tuhatta ja nyt vasta myin, ja sekin oli sen syytä että mopo ikä meni ohitse.
ihmiset huomaa että derbi onkin ''hyvä'' joten itse tekevät tälläisiä. onkohan näitä derbi vihaajia varten joku uskontokin olemassa? - voi näitä uunoja...
20+8= ? kirjoitti:
trolli...mitä ihme kiksejä ihmiset saa siittä että esittää olevansa derbin omistaja ja sit väittää et leipokiinni ilman mitään syytä?
Omalla derbillä oli ajettu 35 tuhatta ja nyt vasta myin, ja sekin oli sen syytä että mopo ikä meni ohitse.
ihmiset huomaa että derbi onkin ''hyvä'' joten itse tekevät tälläisiä. onkohan näitä derbi vihaajia varten joku uskontokin olemassa?Taitaapa olla nyt jollakulla oikeesti derbi leiponu kiinni...
Kyllä sekin on mahdollista. On siinä derbin laadussakin reikiä.
Kannattaa viedä se sinne mistä ostit ja sieltä kysyä takuuta,. - asiaaaaaaaaaa:
20+8= ? kirjoitti:
trolli...mitä ihme kiksejä ihmiset saa siittä että esittää olevansa derbin omistaja ja sit väittää et leipokiinni ilman mitään syytä?
Omalla derbillä oli ajettu 35 tuhatta ja nyt vasta myin, ja sekin oli sen syytä että mopo ikä meni ohitse.
ihmiset huomaa että derbi onkin ''hyvä'' joten itse tekevät tälläisiä. onkohan näitä derbi vihaajia varten joku uskontokin olemassa?eipä tuo 35tkm ketään pelota.
Tiedän honda monkeja jotka ovat kestäneet yli 50tkm. Jammuja jotka ovat kestäneet sen 40tkm ja jopa skytareita joilla on rullattu tuo 35tkm.
Jos kiinamopo pystyy tuohon 35tkm, niin ei kyllä derbin sillä pitäisi kehuskella, kun on sentään eurooppalainen.
Tämä että jotkut kysyvät derbistä juttuja eivät varmaan tarkoita että he olisivat derbin vihaajia vaan ehkä he oikeasti haluavat apua. Joten eiköhän sitä anneta....
Se mopo kannattaa viedä myyjälle ja kysyä takuusta. - gfdfgdg
20+8= ? kirjoitti:
trolli...mitä ihme kiksejä ihmiset saa siittä että esittää olevansa derbin omistaja ja sit väittää et leipokiinni ilman mitään syytä?
Omalla derbillä oli ajettu 35 tuhatta ja nyt vasta myin, ja sekin oli sen syytä että mopo ikä meni ohitse.
ihmiset huomaa että derbi onkin ''hyvä'' joten itse tekevät tälläisiä. onkohan näitä derbi vihaajia varten joku uskontokin olemassa?Itekki kysyin kerran itseltäni että onko derbi vihaajilla tosiaankin uskonto? :DDD. Omistan -06 vuosimallin drd pro deban jolla kohta täyttyy kans tuo 30 000 km raja. Vikoja ei ole ollut. Vilkku kerra vaa katkes kun oltii metässä kaverin kaa ajamassa ja jätin epätasasen sammal mättään päälle seisoon ja kaatu. Lisäksi kaverillani on yli 40 tkm ajettu -02 dööbi jossa ei mitää vikaa ole vieläkään ilmennyt. Täl paikkakunnal tunnen myös monta muuta itseäni nuorempaa derbi kuskia eikä heilläkään ole mopoissa kuulema vikoja ollut. Tuon on niin typerää ja lapsellista haukkua derbejä ja ylistää yammuja ja kiinaihmeitä. Sama kuin ite sanoisin "Ostin tuossa -09 yamaha dt sm. Pääsin meidän hiekkatien päähän asti kun se leipo kiinni. En saanu takuuseen uutta." Aikuistuisitte jo herranen aika. Se on jo ihan uutisissakin todistettu tilastollisesti että 2008-2009 vuonna yammuja tuotiin hultoon jonkin vian takia kolmasosan enemmän kuin derbejä.
Pikkasen voisitte jos alkaa miettiä mitä kirjoitatte. Ei kaikkea tarvitse ääneen sanoa taikka nettiin kirjoittaa mitä 14 vuotiaissa päissänne liikkuu. - morroooooo
gfdfgdg kirjoitti:
Itekki kysyin kerran itseltäni että onko derbi vihaajilla tosiaankin uskonto? :DDD. Omistan -06 vuosimallin drd pro deban jolla kohta täyttyy kans tuo 30 000 km raja. Vikoja ei ole ollut. Vilkku kerra vaa katkes kun oltii metässä kaverin kaa ajamassa ja jätin epätasasen sammal mättään päälle seisoon ja kaatu. Lisäksi kaverillani on yli 40 tkm ajettu -02 dööbi jossa ei mitää vikaa ole vieläkään ilmennyt. Täl paikkakunnal tunnen myös monta muuta itseäni nuorempaa derbi kuskia eikä heilläkään ole mopoissa kuulema vikoja ollut. Tuon on niin typerää ja lapsellista haukkua derbejä ja ylistää yammuja ja kiinaihmeitä. Sama kuin ite sanoisin "Ostin tuossa -09 yamaha dt sm. Pääsin meidän hiekkatien päähän asti kun se leipo kiinni. En saanu takuuseen uutta." Aikuistuisitte jo herranen aika. Se on jo ihan uutisissakin todistettu tilastollisesti että 2008-2009 vuonna yammuja tuotiin hultoon jonkin vian takia kolmasosan enemmän kuin derbejä.
Pikkasen voisitte jos alkaa miettiä mitä kirjoitatte. Ei kaikkea tarvitse ääneen sanoa taikka nettiin kirjoittaa mitä 14 vuotiaissa päissänne liikkuu.Ja sinä voisit miettiä mitä 13v päässäsi liikkuu kun tulet 18v harrastelijoille pätemään...
Ja kyllä minustakin tuntuu että osa niistä derbin kohtaamista kommenteista ovat ihan aiheellisia.
Itse ajelin pienenä ylpeästi tunturilla. Ei siinä mitn kun kulki sen 90km/h ja se on aika mukavasti vanhalta.
- gfsd
ja josta tää ei oo trolli niin oot sitten joku jääkiekkopoju, pappa betalar poju joka saa moponsa leikkaamaan kiinni öljynkin kanssa...
ja kysyy vielä ''ett' onko näis takuu?'' täytyy olla ihan vitun tyhmä ihmine jos ei oo elämätön trolli ... Tänne on vastattu 7 kertaa eikä MIKÄÄN niistä edes vastaa kysyjän viestiin.
Tyhmäkin tajuaa että mopo hajoaa joskus, se EI ole merkistä kiinni. Nyt vain hänen koneensa sattui leikkaamaan kiinni 300km kohdalla. Shit happens.
Ja ontopic: Kyllä, Derbeissä on 2 vuoden takuu. Takuu kattaa valmistus-, materiaali- ja kokoonpanovirheet Piaggion valtuuttaman maahantuojan kautta myydyissä ja valtuutetulta jälleenmyyjältä hankituissa alkuperäisissä laitteissa.- ex-derbi omistaja
Ostakaa pojjat pv, ostin siihe 80cc malossin ja muut virii nii saman tien käyntii ja ykköne silmää ja kaasupohjaa vaikkei ollu sisäänajettu. ajelin siin joku 100km ja sit tajusin kattoo oks konees öljyy nii eipö ollu ja kesti erittäin hyvin! huiput oli siin 100km/h
- gukgligffdgcli
Unissas ehkä :D:D:D:D Pv:thän leipoo tunnetusti muutaman kilsan välein. Ja jos ajoit ilman öljyä niin oot kyllä p*skonu vaihteiston ja laakerit ym. Kyllä ne aluksi näyttää toimivan mutta ajappa muutama sata kilsaa niin leviää sun ruoska pv keskelle maantietä :D:D:D:D Vai muka kaasupohjaan heti ykösellä? Joo mahtaa olla väljä pytty kun et sisäänajanu. Toivottovasti oot joku trolli, tuommoset pv kuskit sais piestä kun p*skoovat sukupuuttoon kuolevia suzuki pv:itä.
- derbiowner
Hei nyt ihmiset niitä valoja tauluun! Kannattaako tulla suomi24 kysymään mitää ohjeita ku trolleja vaa täynnä ja jos jollain kosahtaa derbi nii leisaako se mErkin samantien paskaksi ei jokane mopokaa tehtaalta voi tulla täysin virheettömänä? Pitäs näitä ipanoita tulla lätkimään turpaan jotka luulee ton jälkee et kaikki derbit leipoo heille pikku fakta: kaikki mopot voi leipoa :0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483