kuolleeksi:
Poissa ovat: Kähmis, Eikka#3, Hiiri, K-mäki, Tarzantuntija Sharyn, Ufoäijä ja monet muut hengenheimolaiset.
Aamen!
Ufopalsta
37
685
Vastaukset
En varmana ole! :D Tosin ei se palstasta vielä elävää tee.
(Sori, oli narsistina pakko käydä kommentoimassa kun näin nimeni).- DarkNinjaHiiri
Mitä jos tämä oli uhkaus?
Kyllä HC todisteet on hyvä pitää salassa ja varsinkin MIL jutut.
JIM räjäytti potin ;) - rioguhq v3
DarkNinjaHiiri kirjoitti:
Mitä jos tämä oli uhkaus?
Kyllä HC todisteet on hyvä pitää salassa ja varsinkin MIL jutut.
JIM räjäytti potin ;)ootko terroristi?
- itejatoinen
nämä sanat ovat itseään varten täällä olossa itkuisia nunnia munapäikkäreillä ahmoja olot tervaa ja höyheniä
- itejatoinen
Hyvä tarvitsee sietämystä, kaiken kanssa saa köniinsä - isän opetuksia olla luona.
- kdsjhfr9u
Keskustelu on vaan lakannut. Ei Eikkakaan jaksa yksin keskustella. Kun faktat löytyvät JIM-kanavalta, ei kai täysipäinen jaksa lähteä jankkaamaan.
- Kerro kerro
Ja kukahan sen muka julisti kuolleeksi ja millä valtuuksilla?
- __liitto__
kosmisilla valtuuksilla.
- Kerro kerro
__liitto__ kirjoitti:
kosmisilla valtuuksilla.
Okei, ei sitten mitään.
- kaipaan sitä
kuka se nyt oli ororella orora tai mitä ku mä siihen rakastuin ja nyt vedän viiniä.
- orora
Oon mä täällä... En vaan ehdi millään harrastaa tätä sinänsä hirmu antoisaa argumentointia, aina jää hyvät jutut kesken.
Mutta tilitä toki syvimpiä tuntojasi niin katsotaan - kun katon
orora kirjoitti:
Oon mä täällä... En vaan ehdi millään harrastaa tätä sinänsä hirmu antoisaa argumentointia, aina jää hyvät jutut kesken.
Mutta tilitä toki syvimpiä tuntojasi niin katsotaanfrendejä ja vedän viiniä mutta rakastan sua silti.
- rakastan sinua
orora kirjoitti:
Mutta tilitä toki syvimpiä tuntojasi niin katsotaanfrendit loppui.
- loppunut on
rakastan sinua kirjoitti:
frendit loppui.
palstan intelligenssi, peruutamattomasti.
- jatykuu...
loppunut on kirjoitti:
palstan intelligenssi, peruutamattomasti.
sillä olen korviani myöten täynnä rakkautta tuota henkilöä kohden.
- __intelligenssi__
on romahtanut kantavien voimien poistuttua.
Ei voi mitään.- on siinä
, että larry king lopetti ufo-ohjelmansa juuri kun alkoi homma jyrätä.
- Varaktori
Aikansa kutakin sano pässi kun päätä leikattiin.
Ei ole tällä palstalla mitään annettavaa.- Eläköön TUS
Vain TUS:ilaiset ovat oikeata jengiä.
- Varaktori
Eläköön TUS kirjoitti:
Vain TUS:ilaiset ovat oikeata jengiä.
Edellä oleva kommentti on oiva esimerkki siitä miten alas palsta on vajonnut. Eipä täällä juuri enään muita ole kuin noita keskenkasvuisia pellejä joilla ei ole mitään sanottavaa.
- p¨åp¨åp¨å
Varaktori kirjoitti:
Edellä oleva kommentti on oiva esimerkki siitä miten alas palsta on vajonnut. Eipä täällä juuri enään muita ole kuin noita keskenkasvuisia pellejä joilla ei ole mitään sanottavaa.
Ensimmäinen ongelma taitaa olla siinä että nyt ollaan käsitelty havaintopsykologiaa ja sitten toiseksi ufouskonnollisuutta ja siihen vastapainoksi ufologiaan kuuluvaa skeptisyyttä. En nyt tarkoita kielteisyyttä vaan juuri sitä millä tavalla tieteellistä ufotutkimusta tehtäisiin jotta tutkimus olisi uskottavaa ja luotettavaa. Kolmas suosittu aihe on ollut myös se mistä ufot oikein tulevat ja kuinka avaruus ja fysiikan lait avaruudessa oikein toimivat ufojen kannalta.
Mitä olen tätä palstaa nyt reilut viitisen vuotta seuraillut niin tämähän se on ollut se pääasiallinen keskustelun aihe tällä palstalla, eli väittelyt siitä miten havaintoja tehdään, sekä sen jälkeen filosofiset väittelyt uskonnollisuudesta ja skeptisyydestä, eli tieteellisyydestä ja yleinen tieteellinen anti eri osiltaan mikä ufologiaan liittyy.
Toinen asia mikä on pitänyt keskustelijoita elossa on ollut havainnot joita on tullut tiputellen silloin tällöin tälle palstalle. Nyt kun uutisia ja havaintoja ei oikein tule mistään, niin keskustelut on keskusteltu ja on taas hiljaista kunnes jotakin tapahtuu.
Yksi asia mikä minua on erityisesti harmittanut on ollut muutama ketju joissa ihmiset ovat kertoneet omasta ufokokemuksestaan vuosien takaa ja jotka ovat jääneet täysin vaille huomiota ja painuneet unholaan lukuisten uusien Youtube aloitusten valloittaessa palstan. Tietenkin sana vasten sanaa on huono lähtökohta tutkimukselle, epäilylle ja luottamukselle, mutta minun mielestä tämä on tulkittavissa ensisijaisesti siten että ufotutkijat ovat häipyneet esittämästä hyviä kysymyksiä ja paikalle ovat tulleet pelkästään ufohöpöttäjät jotka eivät osaa muuta tehdä kuin lukea ja toistella joidenkin gurujen oppeja. Eli ufohöpöttäjät eivät kykene omaan ajatteluun lainkaan. - Varaktori
p¨åp¨åp¨å kirjoitti:
Ensimmäinen ongelma taitaa olla siinä että nyt ollaan käsitelty havaintopsykologiaa ja sitten toiseksi ufouskonnollisuutta ja siihen vastapainoksi ufologiaan kuuluvaa skeptisyyttä. En nyt tarkoita kielteisyyttä vaan juuri sitä millä tavalla tieteellistä ufotutkimusta tehtäisiin jotta tutkimus olisi uskottavaa ja luotettavaa. Kolmas suosittu aihe on ollut myös se mistä ufot oikein tulevat ja kuinka avaruus ja fysiikan lait avaruudessa oikein toimivat ufojen kannalta.
Mitä olen tätä palstaa nyt reilut viitisen vuotta seuraillut niin tämähän se on ollut se pääasiallinen keskustelun aihe tällä palstalla, eli väittelyt siitä miten havaintoja tehdään, sekä sen jälkeen filosofiset väittelyt uskonnollisuudesta ja skeptisyydestä, eli tieteellisyydestä ja yleinen tieteellinen anti eri osiltaan mikä ufologiaan liittyy.
Toinen asia mikä on pitänyt keskustelijoita elossa on ollut havainnot joita on tullut tiputellen silloin tällöin tälle palstalle. Nyt kun uutisia ja havaintoja ei oikein tule mistään, niin keskustelut on keskusteltu ja on taas hiljaista kunnes jotakin tapahtuu.
Yksi asia mikä minua on erityisesti harmittanut on ollut muutama ketju joissa ihmiset ovat kertoneet omasta ufokokemuksestaan vuosien takaa ja jotka ovat jääneet täysin vaille huomiota ja painuneet unholaan lukuisten uusien Youtube aloitusten valloittaessa palstan. Tietenkin sana vasten sanaa on huono lähtökohta tutkimukselle, epäilylle ja luottamukselle, mutta minun mielestä tämä on tulkittavissa ensisijaisesti siten että ufotutkijat ovat häipyneet esittämästä hyviä kysymyksiä ja paikalle ovat tulleet pelkästään ufohöpöttäjät jotka eivät osaa muuta tehdä kuin lukea ja toistella joidenkin gurujen oppeja. Eli ufohöpöttäjät eivät kykene omaan ajatteluun lainkaan.Täällä tosiaan on toisinaan ollut avauksia varsin mielenkiintoisista ufohavainnoista. Mieleeni tulee ensimmäisenä nimimerkki ufoäijän havainto. Aika pienelle senkin pohtiminen palstalla jäi.
Tuo ufohöpöttäjä on oivallinen sana ja kuvaa hyvin merkittävää ryhmää palstalle kirjoittajissa. :)
Joku tuolla toisaalla esitti väitteen, että kaikki on jo moneen kertaan sanottu. Minä kyllä väittäisin, että vielä ei ole sanottu juuri mitään tähdellistä. Keskustelulle pitää etsiä uusi suunta jos vanha johtaa umpikujaan ja niin ufologiassa taitaa olla nyt käynyt.
B.B. tuolla SUT:in palstalla kertoo massiivisesta ufoaallosta Italiassa. Ehkä täälläkin pian nähdään vastaavaa tai sitten edes Italian tapahtumat piristävät palstaa.
- Rubyo
Vaikka en tähän porukkaan kuulukkaan, selitän omaa poissaoloani salaliittoteoriapalstalle keskittymisellä ja facebookkaamisella.
Varmaan skeptikotkin taas kiinnostuvat palstasta, jos uutisoidaan vaikuttavia ufohavaintoja. Nythän on ollut aika hiljaista sillä alueella.
Ja mitäpä sitä selvästä asiasta väittelemään :) - __aamen
jatuu, intelligenssi peruuttamattomasti poissa.
Myös minä allekirjoitan kuolinilmoitukseni.
Terveisin vannoutunut ufologinne Owashi.- Commander Hydra
Suu niin söpösti auki
- jeshman
JESH!
- tähän pitöäos jotai
Fu läskit!!
ja kaikki muukki sefut ja mahdoilliset.
botit - ruttukioski
Varaktori oli tämän palstan kantava voima, joka sai esiin muitakin järissään olevia tms :D
- marianne.
Oi ja voi. Tulkaa pois ufoharhoistanne. Toki , ne ovat todellisuutta sille ihmiselle joka niissä elää.
Kokemuksesta voin sanoa, että demonihenget ovat monien yliluonnollisten ilmiöiden takana. Ne kun voivat myös Raamatun mukaan tekeytyä valkeuden enkeleiksi.
Ajakaa ne ulos silloin, kun koette jotain yliluonnollista ;Jeesuksen nimessä ja veressä , niin eiköhän katoa.- ei kiitos
Marianne? Siihen tulee kaakaolikööriä ja vodkaa. maitoa ja jäitä.
- itejatoinen
Hyvä tarvitsee sietämystä, kaiken kanssa saa köniinsä - isän opetuksia olla luona.
- roskapostiro-botti
en muuten tunne ketään noista... wad eva
- qerfqewfqcwf
kuka toi eva wad on?
- itejatoinen
sweden pieru ongelmissa, niitä vain satuttaa olla luona - aois luomua
- itejatoinen
mikä sinua voi?
auton apu luomua?
värekarva tietuuna? - itejatoinen
itejatoinen kirjoitti:
mikä sinua voi?
auton apu luomua?
värekarva tietuuna?ajanalkuinen saatos on luona tekemistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi325074Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2664928Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä544433Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos672405Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461848Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241781Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont181759Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771704Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva141492- 1061460