Olisko kellään kokemusta hotelleista Mayfair tai King´s ja lähinnä kiinnostais millaiset ruuat niissä on jos ottaa puolihoidon. Kyseessä siis nämä Alma tourin hotellit.
pafos
2
564
Vastaukset
- elää ja ei kuole
No, nälkään ei kuole, paskatauti voi yllättää, mutta paikkoja on useita lähistöllä, miksi sitoutua yhteen paikkaan syömään ? Ruoka tuskin on tärkein asia, jos haluaa matkustella. Jos on, ota omat eväät ja säilykkeet mukaan.
- pafosiin
Minä oon matkustellu ihan tarpeeksi ja sen takia ruoka ei olekaan se tärkein asia, ruokapaikkojen etsiminen ei kiinnosta ja yleensä vielä saa sellaista turistipaskaa suurimmassa osasta ravintoloita. Olenkin todennut että puolihoito on kaikkein paras vaihtoehto silloin kun on pienten lasten kanssa matkalla (Minun mielestä). Tähän mennessä olen saanut kyllä lähes parhaat lomaruuat hotellien seisovista pöydistä, todella paljon vaihtoehtoja lapsillekin. Senpä takia kysyinkin ko. hotellien tarjonnasta, ei tartte ruveta vittuileen! Työnnä sinä ne säilykkees... :) Eikäkumminkaan viitti maksaa puolihoidosta jos ruoka on ihan skeidaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1454043Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma553454- 2132805
Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest382702Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem282552Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu492146- 1281677
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja371666Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1671609Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?
Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e1051290