No niin!! Matkaan 22.10!!!

elina43

Nyt se sitten tuli!!! Vahvistus Venetsian matkasta! Lähtö 22.10. Jos sinulla on sama lähtöpäivä, niin ei muuta kuin viestiä tänne;0)

14

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysäri

      Mihin aikaan lähtee lento Helsingistä?
      ja mihin aikaan on lento takaisin Hesassa seuraavana maanataina?

      Odottelen vielä lähtökäskyä. Tulee ehkä seuraavalle torstaille eli 29.10

      • elina43

        Nuo tiedot tulee vasta 10 päivää ennen matkaa. Ilmoitan sulle heti kun tiedän enemmän.


      • minne meet, mitä teet?
        elina43 kirjoitti:

        Nuo tiedot tulee vasta 10 päivää ennen matkaa. Ilmoitan sulle heti kun tiedän enemmän.

        Me kolme Kuopion seudulta tulossa ko. matkalle.
        Harmittaa, kun ei voi jo varata liittymälentoa. Lentoajan kanssa pihtaavat =)


      • elina43
        minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Me kolme Kuopion seudulta tulossa ko. matkalle.
        Harmittaa, kun ei voi jo varata liittymälentoa. Lentoajan kanssa pihtaavat =)

        Hienoa, että lähdetään samalle reissulle! Minä tulen Turun suunnalta, joten en onneksi joudu tressaamaan jatkolentojen kanssa. Kanssani tulee yksi pariskunta. Jos viitsit, niin voisit laittaa mulle yhteystietojasi mun sähköpostiin, niin voitaisiin suunnitella... [email protected]


      • Liinatuuli
        elina43 kirjoitti:

        Hienoa, että lähdetään samalle reissulle! Minä tulen Turun suunnalta, joten en onneksi joudu tressaamaan jatkolentojen kanssa. Kanssani tulee yksi pariskunta. Jos viitsit, niin voisit laittaa mulle yhteystietojasi mun sähköpostiin, niin voitaisiin suunnitella... [email protected]

        Onko tiedossa onko Venetsiassa markkinointa, halpoja kenkiä yms.


      • minne meet, mitä teet?
        Liinatuuli kirjoitti:

        Onko tiedossa onko Venetsiassa markkinointa, halpoja kenkiä yms.

        Venetsiassa ei ole mitään halpaa, ei edes vesi.
        Itse ostin mukavat italialaiset sandaalit kirpparilta ja maksoi 2 ekee. Näin ollen on tuliaisetkin jo ostettu=)
        Harrastetaankohan italiassa kierrätystä/kirpputoreja? Vois olla kivoja paikallisia löytöjä.


      • Hilta
        elina43 kirjoitti:

        Hienoa, että lähdetään samalle reissulle! Minä tulen Turun suunnalta, joten en onneksi joudu tressaamaan jatkolentojen kanssa. Kanssani tulee yksi pariskunta. Jos viitsit, niin voisit laittaa mulle yhteystietojasi mun sähköpostiin, niin voitaisiin suunnitella... [email protected]

        Olen tulossa itsekseni täältä Tampereen suunnalta. Olis kiva suunnitella yhdessä jotain tekemistä ja näkemistä sitten Venetsian päässä. Olen lukenut jonkin verran jotta julkisilla pääsee siellä hyvin liikkumaan voi ostaa päivälippuja jne...


    • Hilta

      Samoin soitto tuli äsken matkalle lähtö 22.10 klo:23:55 lenolla... Vau. Nyt sitten suunnitelemaan tulevaa.

      • elina43

      • minne meet, mitä teet?
        elina43 kirjoitti:

        Otappa yhteyttä..mun sähköposti on [email protected]

        Yksi naturamatka-porukka on tänään lähdössä kohti seikkailuja. Odotamme innolla teidän kuulumisia sekä viime hetken vihjeitä. Meillä 22 lähtijöillä lähes laukku pakattu (ei nyt sentään).
        Kiva olisi Elinan yms. muiden matkalaisten kanssa suunnitella vaikka yhteistä aamiaista=).
        Onko kenelläkään hajuakaan mikä mahtaa olla kyseinen lentoyhtiö, joka meidät heittänee tuonne saapasmaahan?


      • M. Atkamies
        minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Yksi naturamatka-porukka on tänään lähdössä kohti seikkailuja. Odotamme innolla teidän kuulumisia sekä viime hetken vihjeitä. Meillä 22 lähtijöillä lähes laukku pakattu (ei nyt sentään).
        Kiva olisi Elinan yms. muiden matkalaisten kanssa suunnitella vaikka yhteistä aamiaista=).
        Onko kenelläkään hajuakaan mikä mahtaa olla kyseinen lentoyhtiö, joka meidät heittänee tuonne saapasmaahan?

        "Meillä 22 lähtijöillä lähes laukku pakattu (ei nyt sentään)."

        No jo se nyt alkaa olla korkee aika pakata laukku kun on sentään tässä kuussa lähtö. Minäkin otin jo laukun esiin vaikka on vasta 2.11.

        "Onko kenelläkään hajuakaan mikä mahtaa olla kyseinen lentoyhtiö, joka meidät heittänee tuonne saapasmaahan? "

        Toden totta, tuosta olisi kiva saada selko.
        Otiin nim. selville käsimatkatavaran koon ja netissä olikin kiitettävästi tietoa sekä ulkomitoista (pitää sopia edessäolevan iostuimen alle) että painosta, joka oli korkeintaan 8 kg.
        Nyt kuitenkin saamassani lipussa luki että saa painaa korkeintaan 5 kg :(
        On selvää että jos kassi painaa 4 kg ni siihen ei paljon tavaraa enää sovi lisätä.
        Siksi olisi kiva tietää mikä on tuo lentävä firma jotta voisi sen kotisivulta urkkia lisäselvyyttä. -Voihan olla että matkatoimisto on pannut vahingossa väärän tiedon, 5 kiloa tuntuu todella vähältä, johan matkalukemistokin voi painaa 1 kg, miniläppäri toisen mokoman.

        Tämä lento ei kuitenkaan ole mikään niistä linjalennoista mitä googlaamalla löytyy, vaikki sillä löytyy tosi paljon. Mutta kellonaika poikkeaa kaikista niistä, samoin se, että tää näyttäisi olevan suora lento.


      • Lentoyhtiö?
        M. Atkamies kirjoitti:

        "Meillä 22 lähtijöillä lähes laukku pakattu (ei nyt sentään)."

        No jo se nyt alkaa olla korkee aika pakata laukku kun on sentään tässä kuussa lähtö. Minäkin otin jo laukun esiin vaikka on vasta 2.11.

        "Onko kenelläkään hajuakaan mikä mahtaa olla kyseinen lentoyhtiö, joka meidät heittänee tuonne saapasmaahan? "

        Toden totta, tuosta olisi kiva saada selko.
        Otiin nim. selville käsimatkatavaran koon ja netissä olikin kiitettävästi tietoa sekä ulkomitoista (pitää sopia edessäolevan iostuimen alle) että painosta, joka oli korkeintaan 8 kg.
        Nyt kuitenkin saamassani lipussa luki että saa painaa korkeintaan 5 kg :(
        On selvää että jos kassi painaa 4 kg ni siihen ei paljon tavaraa enää sovi lisätä.
        Siksi olisi kiva tietää mikä on tuo lentävä firma jotta voisi sen kotisivulta urkkia lisäselvyyttä. -Voihan olla että matkatoimisto on pannut vahingossa väärän tiedon, 5 kiloa tuntuu todella vähältä, johan matkalukemistokin voi painaa 1 kg, miniläppäri toisen mokoman.

        Tämä lento ei kuitenkaan ole mikään niistä linjalennoista mitä googlaamalla löytyy, vaikki sillä löytyy tosi paljon. Mutta kellonaika poikkeaa kaikista niistä, samoin se, että tää näyttäisi olevan suora lento.

        Lentoyhtiö ei ole ainakaan Finski, sillä sen reittikoneissa saa olla käsikamaa 8 kg. Voisko joku matkalla jo ollut kertoa mitä lentoyhtiötä on käytetty?


      • minne meet, mitä tee
        Lentoyhtiö? kirjoitti:

        Lentoyhtiö ei ole ainakaan Finski, sillä sen reittikoneissa saa olla käsikamaa 8 kg. Voisko joku matkalla jo ollut kertoa mitä lentoyhtiötä on käytetty?

        Pyörähdin eilen kirjaston nurkissa hakemassa muutaman matkaoppaan. Osa oppaista oli vuodelta miekka ja kivi =), mutta ilokseni löysin myös yhden, lähes helmeksi kutsuttavan. Kirjan nimi on "Venetsia ja Vento"- kaupunkikirja "opas-josta näet kaiken. Mistä toiset vain kertovat" Suosittelen lämpimästi. Itse majapaikastamme Lido Di Jesolosta ei paljon siinä mainita, mutta netistä löytyi kyllä ko. kohteesta ihan kattavasti tietoa.
        Viikon päästä 22 päivä sit startataan.
        Onko edelliseltä matkalta jo saapuneita ehditty jututtaa?=)
        Iloa päiväänne!


      • minne meet mitä teet
        minne meet, mitä tee kirjoitti:

        Pyörähdin eilen kirjaston nurkissa hakemassa muutaman matkaoppaan. Osa oppaista oli vuodelta miekka ja kivi =), mutta ilokseni löysin myös yhden, lähes helmeksi kutsuttavan. Kirjan nimi on "Venetsia ja Vento"- kaupunkikirja "opas-josta näet kaiken. Mistä toiset vain kertovat" Suosittelen lämpimästi. Itse majapaikastamme Lido Di Jesolosta ei paljon siinä mainita, mutta netistä löytyi kyllä ko. kohteesta ihan kattavasti tietoa.
        Viikon päästä 22 päivä sit startataan.
        Onko edelliseltä matkalta jo saapuneita ehditty jututtaa?=)
        Iloa päiväänne!

        Lentoyhtiö Latvialainen ja hotelli *** hotelmiamijesolo.it elikkä sillee. 22. päivä lähdössä 180 henkeä. Kentällä tavataan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe