lestadiolainen

´+09

häpeättekö sitä kuin on niin paljon lapsia . Oletteko lestadiolaisia kaikki joilla on todella paljon lapsia. Mitä mieltä olette ehkäisystä ja sen käyttämisestä

8

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoopajoo

      ehkäisy on syntiä
      naiminen ei
      hah

    • manymamma

      Emme ole kaikkia lestadiolaisia vaikka uskonnolliseen vakaumukseemme kuuluukin antaa Luojan päättää lapsilukumäärä.Luulen että monet miettisivät myös tarkemmin pillerin käyttöä jos tietäisivät sen todellisen toimintametodin..

      • justiinsapajuu

        no, kerrohan sinä sitten, mitä sinulle on uskoteltu pillereistä...


    • Emmekä todellakaan häpeä lapsien määrää.
      Ehkäisyä pidän hyvänä asiana ellei lapsia juuri silloin halua.

      Ps. manymamma. Minäkin olen joskus miettinyt että tajuaako esim kaikki abortinvastustajat ehkäisypillerin toimintamekanismin.

      • ahaaja

        sinä siis vaan tykkäät seksistä ja sen seurauksista? :o)


      • ahaaja kirjoitti:

        sinä siis vaan tykkäät seksistä ja sen seurauksista? :o)

        Niin pidän. Pidän sekä seksistä että sen monenlaisista seurauksista,
        Useimmiten seurauksena on fyysinen ja henkinen hyvä olo.
        Joskus kun olemme päättäneet ola ehkäisemättä niin on seurannut raskaus ja aikanaan vauva.
        Nekin olleet kovin toivottuja seurauksia.


      • satu50 kirjoitti:

        Niin pidän. Pidän sekä seksistä että sen monenlaisista seurauksista,
        Useimmiten seurauksena on fyysinen ja henkinen hyvä olo.
        Joskus kun olemme päättäneet ola ehkäisemättä niin on seurannut raskaus ja aikanaan vauva.
        Nekin olleet kovin toivottuja seurauksia.

        että pidän monista muistakin asioista elämässäni; esimerkiksi työstäni, opiskelusta, harrasteista, ystävistä, matkustamisesta ...
        :-)


      • mutta, mutta
        satu50 kirjoitti:

        Niin pidän. Pidän sekä seksistä että sen monenlaisista seurauksista,
        Useimmiten seurauksena on fyysinen ja henkinen hyvä olo.
        Joskus kun olemme päättäneet ola ehkäisemättä niin on seurannut raskaus ja aikanaan vauva.
        Nekin olleet kovin toivottuja seurauksia.

        Maailmassa kuolee yhä edelleen vuosittain noin yhdeksän miljoonaa lasta ennen viidettä syntymäpäiväänsä. Koko maapallon kokonaisväkiluku takoo kovaa vauhtia ylöspäin ja myös Suomen väkiluku kasvaa jatkuvasti parin tuhannen ihmisen kuukausivauhdilla. Lapsia ei saman naisen pidä tehdä kahta enempää nykytilanteessa. Katselkaapa kaikki Kansaneläkelaitoksen sivuilta, kuinka vauvoilla tahkotaan rahaa.

        http://www.kela.fi

        "Obama totesi sisäpiirille, että työttömyys on todella pahaa vasta, kun valkoinen mies suostuu siivoojaksi mustan naisen kotiin." Perusinsinööri Veijo Miettinen Tekniikka&Talous-lehdessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe