häpeättekö sitä kuin on niin paljon lapsia . Oletteko lestadiolaisia kaikki joilla on todella paljon lapsia. Mitä mieltä olette ehkäisystä ja sen käyttämisestä
lestadiolainen
8
340
Vastaukset
- joopajoopajoo
ehkäisy on syntiä
naiminen ei
hah - manymamma
Emme ole kaikkia lestadiolaisia vaikka uskonnolliseen vakaumukseemme kuuluukin antaa Luojan päättää lapsilukumäärä.Luulen että monet miettisivät myös tarkemmin pillerin käyttöä jos tietäisivät sen todellisen toimintametodin..
- justiinsapajuu
no, kerrohan sinä sitten, mitä sinulle on uskoteltu pillereistä...
Emmekä todellakaan häpeä lapsien määrää.
Ehkäisyä pidän hyvänä asiana ellei lapsia juuri silloin halua.
Ps. manymamma. Minäkin olen joskus miettinyt että tajuaako esim kaikki abortinvastustajat ehkäisypillerin toimintamekanismin.- ahaaja
sinä siis vaan tykkäät seksistä ja sen seurauksista? :o)
ahaaja kirjoitti:
sinä siis vaan tykkäät seksistä ja sen seurauksista? :o)
Niin pidän. Pidän sekä seksistä että sen monenlaisista seurauksista,
Useimmiten seurauksena on fyysinen ja henkinen hyvä olo.
Joskus kun olemme päättäneet ola ehkäisemättä niin on seurannut raskaus ja aikanaan vauva.
Nekin olleet kovin toivottuja seurauksia.satu50 kirjoitti:
Niin pidän. Pidän sekä seksistä että sen monenlaisista seurauksista,
Useimmiten seurauksena on fyysinen ja henkinen hyvä olo.
Joskus kun olemme päättäneet ola ehkäisemättä niin on seurannut raskaus ja aikanaan vauva.
Nekin olleet kovin toivottuja seurauksia.että pidän monista muistakin asioista elämässäni; esimerkiksi työstäni, opiskelusta, harrasteista, ystävistä, matkustamisesta ...
:-)- mutta, mutta
satu50 kirjoitti:
Niin pidän. Pidän sekä seksistä että sen monenlaisista seurauksista,
Useimmiten seurauksena on fyysinen ja henkinen hyvä olo.
Joskus kun olemme päättäneet ola ehkäisemättä niin on seurannut raskaus ja aikanaan vauva.
Nekin olleet kovin toivottuja seurauksia.Maailmassa kuolee yhä edelleen vuosittain noin yhdeksän miljoonaa lasta ennen viidettä syntymäpäiväänsä. Koko maapallon kokonaisväkiluku takoo kovaa vauhtia ylöspäin ja myös Suomen väkiluku kasvaa jatkuvasti parin tuhannen ihmisen kuukausivauhdilla. Lapsia ei saman naisen pidä tehdä kahta enempää nykytilanteessa. Katselkaapa kaikki Kansaneläkelaitoksen sivuilta, kuinka vauvoilla tahkotaan rahaa.
http://www.kela.fi
"Obama totesi sisäpiirille, että työttömyys on todella pahaa vasta, kun valkoinen mies suostuu siivoojaksi mustan naisen kotiin." Perusinsinööri Veijo Miettinen Tekniikka&Talous-lehdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483