Ihastunut Koirankorjauskirjaan

Riemis

Onko muita jotka on lukeneet Koirankorjauskirjan? Huipputeos! Malinois ja kaks setteriä mulla, ja ihan selvästi ovat rauhallisempia, luottavaisempia tän kirjan oppien kanssa. Meillä on ollut aikaisemmin paljon vetämistä, yksin jäämisen protestointia rikkomalla ja vähän toisille koirille ohittaessa rähjäämistä, mutta nyt niistä huonoista tavoista ei ole ollut tietoakaan. Kotona tyypit ovat selkeästi onnellisempia, niin kuin minäkin jolla nyt on ekaa kertaa jotain tolkkua kouluttamisessa. Aiemmin oon palkannut ja palkannut. Huonoin tuloksin. Kertokaa muut kirjasta saamianne kokemuksia? Onko onni tää kestävää?

6

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

kirsillä joka on siis peetsan kouluttama ongelmakoirakouluttaja ja kyllä meillä on ainakin kestäny muutos parempaan! ennen rähjättiin vedettiin tuhottiin itkettiin perään, nyt kaikki ok.

• Mäykkymöykyt

Meilläkin on kestänyt, ja aika paljon on ennen kokeiltu. Kirja toimii meidän mäyräkoiriin. Ainakin se opettaa koirien omistajaa, joka on vuosia toiminut hölmösti;). Ja jos lipsuu, kirjaan on hyvä palata. Sitä paitsi se on hauska.

• enkä pidä

sitä huipputeoksena. siin äon paljon metodeja joita en ikinä käyttäisi omiin koiriini. Ennemmin pidän Jan Fennellin Kuuntelen koiraani sekä Tuire Kaimion teoksista.

• Olen lukenut.
      Oli siinä jotain ihan ok,mutta myös sitten ihan jotain muuta.
      Perusidea ihan hyvä,mutta jos nyt ei ihan "pevijutut" natsaa,niin ei mitenkään kovinkaan kummoinen.

• Shiruke

Jos hankin koiran niin varmaan sitten kannattaa tuo kirja hankkia.. Tai ehkä jo ennen niin sitten osaa tekniikoita jo... Olen kyllä ollut paljon koirien kanssa tekemisissä muuten, mutten ikinä ole "joutunut" kouluttamaan, kun omaa ei ole ollut... Johtuu perheen erimielisyyksistä ja mielipiteistä...

• bc.......

ja hyvä kirja! Myös Koirakoulu Pevin nettisivuilla ja keskustelufoorumilla tulee usein käytyä.

Suosittelen kyllä kaikille uusille koiranomistajille, vaikka luettavaksi siksi aikaa kun odottelee pennun saapumista kotiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      151
      1141
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      956
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe