Miksi viivakoodinlukijoissa on niin suuret hintaerot? Onko kokemuksia tai tietoa seuraavasta, joka on sivuston mukaan Suomen halvin viivakoodinlukija? Toimiiko tällainen kynämalli, jolla vedetään viivakoodin yli, käytännössä?
http://www.elektroniikkaosat.com/index.php?sivu=tuote&id=900000000001
Halpa viivakoodinlukija?
Normaali
2
798
Vastaukset 2
- ratkaisee
nuo kynät ovat halpoja ja niiden käyttömukavuus sen tasoista. Itse olen heittänyt parilla kynällä vesilintua (ei osunut eli en ole eläinrääkkääjä ;) CCD-kennoiset tassut ovat kalliimpia mutta mitään laskuja niillä ei voi maksaa kun lukuleveys ja lukuetäisyys on liian pieni. Lasertassut ovat kalleimpia ja toimivimpia. Lukee laskut mukisematta ja toimivat moitteetta. Nykyisin mulla on Metrologicin lasertassu.
sijoittaa tuollaiseen rahaa, koska suurimman osan laskuista saa jo mailiin. ja niistä kopioi/liitä virtuaaliviivakoodi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479