~~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~~
Kaikki on hyvin, Rakkaani !
Otetaan kiinni ketut
pienet viekkaat ketunpojat
ne tuhoavat viinitarhamme
kukat kauniit köynnöksineen
Te kielet kieron maailman
ohitsemme kasvotta kulkekaa
viekää mukananne vihanne päärlyt
kavalat katkeruuden lasihelmet
Sinä loistat sylissäni
ja siitä minä suuresti iloitsen
sinun naurusi raikkaus, kikatus
Kaikki !
Älkööt te ihmiset rinnan tulko
puukkonne piilossa hamein helmain
tämä onni on meidän onni
ja te, oma onnenne te eläkää
~~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=HxSvk_wvyjY
~ Kaikki on hyvin ~
8
260
Vastaukset
- Korkein Totuus
!!!
- -
Ja sinullako on? Kannattasko hankkia ihan oikea elämä? Taitaa olla pahemman kerran seonnut itse Korkea totuus.
- Korkein Totuus
- kirjoitti:
Ja sinullako on? Kannattasko hankkia ihan oikea elämä? Taitaa olla pahemman kerran seonnut itse Korkea totuus.
Miksi kopittelija ei vaivautunut kommentoimaan, yleensä hän on onnellinen palautteesta?
- gjftg
fgs
- jejqlek
Ei ole kaikki hyvin kopittelijalla
- JSERE45
JRDU
- er66
ysyh
- 8243tgj
hi1.34
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763402
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171476- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025