Tuleeko ongelmia, jos paluulippu on vasta noin 5-6 kuukautta menolipusta? Tarkoitus olisi mennä ekaksi Bangkokiin, ja siitä reissata lähimaita, ja palata sitten alkupisteeseen, jossakin vaiheessa.
Viisumista
3
364
Vastaukset
- helsinki-vantaalla
Lentoyhtiö ei ota kuljetukseen sellaista henkilöä, jonka matkustusasiakirjat eivät ole kunnossa.
Palauttamainen on lentoyhtiön ensivastuulla. - sfjfgjgfj
Kyllähän matkustusasiakirjat on kunnossa, kun kerran paluukin on hankittu! Eikä sen paluun vahtiminen ole edes lentoyhtiön asia, vaan Thaimaan rajaviranomaisten.
- RMai
Tuollaisessa tilanteessa tarvitset transit viisumin tai jokin lippu pois maasta 30pv:n aikana. Lentoyhtiöt saattaa jättää Suomeen jos ei ole viisumia tai todistetta, koska heidän vastuulla on takaisin kuljetus jos Thai viranomaiset eväävät maahantulon. 3 entryn viisumikin on mahdollista hankkia, siihenkin tarvitsee tänä päivänä joka maahantulolle oman lennon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688