Onko kenelläkään tietoa ko. pätkä musiikista? Kuka tehnyt ja minkä niminen 'biisi' on?
matti ja miisu
8
10312
Vastaukset
- sama täällä
Olen itse miettinyt vuosia samaa...jokuhan siinä vihelsi melodian?
- sanna 77
mäkin haluaisin tietää, se on jäänyt niin hyvin mieleen ja ois kiva saada se soittoääneksi puhelimeen, itse en osaa säveltää sitä =)
ennen vanhaan oli kyllä lastenohjelmat laadukkaita! - BtB
sanna 77 kirjoitti:
mäkin haluaisin tietää, se on jäänyt niin hyvin mieleen ja ois kiva saada se soittoääneksi puhelimeen, itse en osaa säveltää sitä =)
ennen vanhaan oli kyllä lastenohjelmat laadukkaita!En ole varma, mutta kyseessä saattaa olla viheltäjäihme Roger Whittager. Viheltänyt muuten tunnusmelodian Kolmosen ja Vanamon kokkiohjelmaankin.
- miuku
Netistä löytyi tuo hieno biisi, Tommy Whistler: "Where The Rainbow Ends". MP3 löytyy osoitteesta http://www.whistlingrecords.com/whistling_albums/whistling_albums.htm
- sanna -77
kiitos paljon! =)
- TPT
Mahtavaa, että löytyi. Olen etsinyt tätä lapsuuteni melodiaa siitä lähtien kun YLE muutama vuosi sitten näytti Matti ja Miisu -uusintoja. Taidan ladata kännykkääni soittoääneksi...
Roger Whittaker "Where The Rainbow Ends" (1968) Laitoin YouTubeen muuan päivä sitten. =)
- Anonyymi
Ei löydy matti ja miisu piirettyä mistään netistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983