Jpg-kuvat epätarkoiksi pdf-versiossa?!

vihaan tietokoneeni

Tein mainoksen PagePlus ohjelmalla, ja kun teen siitä pdf-tiedoston niin teksti pysyy edelleen tosi tarkkana, mutta kuvat pilaantuu, eli ovat epätarkkoja ja siinä näkyy rasteroinnit paljon, vaikka kuvat ovat itse isoja tiedostoja ja tarkkoja kuvia. Olen yrittänyt käyttää PDF-Creator, NovaPdf eli useampi ilmaisohjelma, mutta tulos sama. Aikaisemmin silloin tällöin olen törmännyt tähän ongelmaan kun olen eri ohjelmissa tehnyt tiedoston jonka olen muuttanut pdf:ksi, eli sama ongelma ollut Wordissa jne. Auttakaa minua, minulla on mainos joka on saatava lähtemään, ja kuvat on pakko olla tarkkoja! Mitä teen väärin? Yritin poistaa nämä pdf-ohjelmat ja asensin ne uudestaan, ei auttanut.
Kaikki neuvot otetaan kiitollisena vastaan!!!

5

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1qa2ws3ed

Oletko kokeillut Adobe Acrobatia?

• 16+7=?

Mikä lie koko PagePlus, ikinä kuullutkaan. Luulen kuitenkin, että koitat tislata jollain millälie ohjelmalla näyttökuvaa.

• Jaska Perusjaska

Oliskohan käynyt niin, että tuollaiset ilmaiset pdfcreatorit tekevät ainoastaan webikäyttöön tarkoitettuja pdf-tiedostoja, jolloin kuvat pakataan automatic suttuiseksi.

Kokeile etsiä ohjelmistasi pdf-asetuksia (kuvien pakkaus) tai tee homma jossakin, mistä löytyy oikeat ohjelmat.

Jos painoon on matsku menossa niin sano minun sanoneen, että tulee joka tapauksessa paluupostina takaisin...

PagePlus ei ole oikein ammattimaiseen työskentelyyn tarkoitettu ohjelma. Scribuskin on parempi vaihtoehto, jos ilmainen on pakko olla.

• tuon taittosoftan esikatseluominaisuus, niinkuin joissakin (varsinkin vanhemmissa) on. Raskaampi kuva on esikatselussa harva, että (varsinkin takavuosina) kone pyörittäisi jouhevammin ohjelmaa. Tulostuuko ne myös suttuisina? Kyllä PdfCreator'in pitäisi ihan kunnon jälkeä tehdä.

• Jaska Perusjaska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7807
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4533
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      31
      4295
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3559
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2723
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2605
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2313
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      30
      2301
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2023
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      43
      1581
    Aihe