Kuka käynyt Azoreilla, mitä pidit?
Vastaukset 3
Tässsä hakutulos palstalta Matkakertomuksia:
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/azorit tid:3470?perpage=25&term_keywords=azorit
Lisää kokemuksia roppakaupalla löydät osastosta Eurooppa/Portugali/Azorit- osku11
Ihan mukava paikka .Ruoka ja olut halvempaa kuin Suomessa. Rantaelämä hieman huonoa koska suurin osa kallioita. Suosittelen vuokraamaan auton kiertelyä varten
Aziorit käsittävät yhdeksän saarta. Suomalaisten matkat suuntautuvat São Miguelin saarelle. Kaikilla saarilla harmaan hienon laavahiekan peittämiä uimarantoja, joilla riittää tilaa. Meriveden vuotuinen lämpötilahaarukka on 16-24 C., ilman 11 C (yön keskimääräinen alin helmikuussa) - 25 C (elokuun maksimilämpötilojen keskiarvo)
Azorit ovat luontokohde, jonka erikoisuutena on tuliperäisyys ja mahdollisuus nähdä valaita ja delfiinejä. Saaret ovat vihreitä ja kukkaisia ympäri vuoden.
Azorit ovat aktiivimatkailijan kohde (mm. uinti, sukellus, snorklaus, surffaus, bodyboard, purjelautailu, purjehtiminen, melonta, syvänmeren ja rannikkokalastus, golf, patikointi, canyoing, ratsastus, varjoliito, lintujen havainnointi).
Azorit ovat myös kulttuurikohde. Saarella kukoistaa omintakeinen kulttuuri, jonka musiikki ja tanssi puhkeavat kukkaan lukemattomilla kesäjuhlilla. Tarjolla on ruokaa, juomaa, käden tuotteita ja etnografiaa.
Azorit sopivat lisäksi mm. maatalousmatkan kohteeksi, sillä saarilla tuotetaan noin 30 prosenttia Portugalin maidosta. Muita ryhmiä, joita Azorit voisivat kiinnostaa, ovat käsitöistä, kansanmusiikista ja kansantanssista, perinneruoista ja puutarhanhoidosta kiinnostuneet.
Azorit eivät ole massaturismikohde. Saarilla saa matkailija liikkua rauhassa ilman että kukaan tyrkyttäisi mitään. Azorilaiset ovat ystävällisiä ja auttavaisia ja olo on turvallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741260- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28597SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht372568- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469