Hei,olen 19 vuotias tyttö Tampereelta ja aikomuksena olisi lähteä Australiaan 2010 syyskuussa,rahat reissua varten pitää vielä tienata,joten siksi vasta tuolloin. :) Tarkotuksena olisi reissata ja työskennellä ympäri Australiaa.Ketään muita,jotka olisi aikomuksessa lähteä samoihin aikoihin,olen lähdössä matkaan yksin ja olisi kiva saada matkaseuraa :)
Australiaan 2010
11
1098
Vastaukset
- cirpey
Minulla tässä samanlaisia suunnitelmia, itse 20 vuotias nuori nainen Päijät-Hämeestä. Haluaisitko laitella sähköposti osoitetta niin voisin laittaa postia:)
- tipa90
Hei liittykää tänne keskusteluun jos jo ette ole liittynyt!:) eli Austraaliaan syksyllä 2010 http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=20445.0
- timppa2010
Itselläni olisi myös tarkoitus lähteä ensi syksynä ausseisin noin kuukaudeksti pistäppä viestiä tulemaan.
[email protected]
-timo80- - sippe2
Täälläkin 19 v tyttö haaveilee work and holiday - matkasta Ausseihin syyskuussa 2010 :) Rahatilanne myös täällä vähän auki, mutta luotan raapivani jonkun verran kokoon kesätöillä. Yksin olisin lähdössä, mikä ainakin vielä vähän hirvittää, joten olisi kiva jutella jonkun kanssa matkasuunnitelmista ja mahdollisesti päästä samaa matkaa? Sähköpostia saa laittaa : [email protected]
- sippe2
..Porin suunnalta olen.. (btw :)
- tipa90
Hei! Olen myös itse suunnitellut Austraaliaan lähtöä! Ois todella kiva saada matkaseuraa myös:) Kesän jälkeen ois tarkoitus lähteä ja ehkä juuri tuolloin kun rahaa on saanut tarpeeksi kasaan:) Hei laitappa mailia: vois jutella enemmän:=) [email protected]. Niin ja olen myös 19-v tyttö Helsingistä.
- mawmaw
Hellou! täältä löytyy kanssa kouvolan kulmilta 18 vuotias tyttö. Tarkoitus lähtä kesän 2010 jälkeen reissuun workin holiday viisumilla ja rahat on jo koossa. Suunnitelmissa on reissailla ympäriinsä ja tehdä töitä sekä lomailla ja matkaseura viellä vailla spontaanille hauskalle tytölle joten samaan aikaa lähössä olevat ottakaa yhteyttä ni mennää porukalla :) [email protected]
- jinski
Näköjään melko moni lähössä samoihin aikoihin :) porukalla olisi kyllä hieno lähteä :)
- jensku__
jinski kirjoitti:
Näköjään melko moni lähössä samoihin aikoihin :) porukalla olisi kyllä hieno lähteä :)
Täällä olis kans yksi lähtijä Tampereelta :) Olen suunnitellut lähteväni elo-syyskuussa 2010. Olis tosi hienoa lähteä porukalla :) Pitäiskö perustaa joku kimppamaili missä keskusteltais tästä??
- jinski
jensku__ kirjoitti:
Täällä olis kans yksi lähtijä Tampereelta :) Olen suunnitellut lähteväni elo-syyskuussa 2010. Olis tosi hienoa lähteä porukalla :) Pitäiskö perustaa joku kimppamaili missä keskusteltais tästä??
Hyvä idea kimppamailin perustaminen kun näinkin moni lähdössä samoihin aikoihin :) pystyy sitten siellä tarkemmin keskusteleen :)
- myöslähdössäsinne
jinski kirjoitti:
Hyvä idea kimppamailin perustaminen kun näinkin moni lähdössä samoihin aikoihin :) pystyy sitten siellä tarkemmin keskusteleen :)
Mäkin oon lähdössä syksyllä ausseihin ja voisin osallistua kimppamailliin. Pallontallaajissa suunnitellaan jo miitinkiä asian tienoilta. Kannattaa siis seurata tätä ketjua: http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=20445.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793