Taitaa syödä kuormasta ravintolapäällikkönä ?
Miksei ihminen pidä kunnostaan huolta?
Marko lihava possu
10
354
Vastaukset
- Valitse toinen nimimerkki
Markolle tekisi hyvää olla muutama viikko slummissa näkkileivällä.
- 7+2=9
Miksi ihmeessä tekisi hyvää? Nälkäkuurilla ei laihdu pysyvästi vaan pitää tehdä elinikäinen elämäntaparemontti.
Nälkäkuuri useissa tapauksissa vain pahentavat ylipainoa, jos ensin kiduuttaa itseään niin on hyvin suuri riski sortua ahmimiseen ja siitähän tulee kierre.
Ainoa hyvä tapa laihduttaa on pienin askelin parantaa ruokailu/liikunta tottumuksiaan oikeaan suuntaan ei siis mitään tradikaaalia liikettä.
Ketään ei saa haukkua ulkonäön perusteella. - dsgse2
7+2=9 kirjoitti:
Miksi ihmeessä tekisi hyvää? Nälkäkuurilla ei laihdu pysyvästi vaan pitää tehdä elinikäinen elämäntaparemontti.
Nälkäkuuri useissa tapauksissa vain pahentavat ylipainoa, jos ensin kiduuttaa itseään niin on hyvin suuri riski sortua ahmimiseen ja siitähän tulee kierre.
Ainoa hyvä tapa laihduttaa on pienin askelin parantaa ruokailu/liikunta tottumuksiaan oikeaan suuntaan ei siis mitään tradikaaalia liikettä.
Ketään ei saa haukkua ulkonäön perusteella.Sinä aloitusviestin kirjoittaja omaat loistavat havainnointikyvyt ja olet kommenteiltasi ala-asteikäisen tasolla. Ihmettelen suuresti aina tällaisten keskustelujen aloittajia.
Mitä helvetin väliä sillä on onko Marko ylipainoinen?
Ulkonäön haukkujat ovat säälittäviä.
- heihaloo...
Mitä väliä silläkin on? Pitääkö kaikkien olla tuolla mallien ja missien mitoissa?
- oo parempi
saada sinne myös enemmän valtaväestön näköistä porukkaa, eikä mitään kukkakeppimiehiä, joita on kyllä kiva muuten katsoa, olivatpa suuntautumiseltaan mitä tahansa.
- BMI kunnossa
ylipaino on sairaus ja se tulee hoitaa siinä missä muutkin sairaudet
ylipaino aiheuttaa väistämättä erilaisia sairauksia ihmiseen
ja veronmaksajana minäkin makselen ylipainoisten (itse itselleen) aiheuttamia sairauksia - bmi myös kunnossa
BMI kunnossa kirjoitti:
ylipaino on sairaus ja se tulee hoitaa siinä missä muutkin sairaudet
ylipaino aiheuttaa väistämättä erilaisia sairauksia ihmiseen
ja veronmaksajana minäkin makselen ylipainoisten (itse itselleen) aiheuttamia sairauksiaNiin,mutta ei ole sinun asiasi tuomita ketään.
Ja myös Marko maksaa veroja. - BMI kunnossa
bmi myös kunnossa kirjoitti:
Niin,mutta ei ole sinun asiasi tuomita ketään.
Ja myös Marko maksaa veroja.minä sentään en tuhlaa yhteiskunnan varoja olemalla possu, perkele että saa kaikenkarvaisten ylipainoisten tauteja maksella
PITÄKÄÄ IHMISET ITSESTÄNNE HUOLTA H A L O O - 5
BMI kunnossa kirjoitti:
minä sentään en tuhlaa yhteiskunnan varoja olemalla possu, perkele että saa kaikenkarvaisten ylipainoisten tauteja maksella
PITÄKÄÄ IHMISET ITSESTÄNNE HUOLTA H A L O OMyös tyhmyydestä koituu veronmaksajille kustannuksia....
- .ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö.
Kyllä nyt kaikki puolustavat lihavaa ihmistä, kun kyse on miehestä. Olen seuraillut keskusteluita ja jos naista joku haukkuu rumaksi, läskiksi lehmäksi, niin ei siellä kyllä kukaan puolustele. Minusta ketään ihmistä ei saa haukkua, on sitten kyse miehestä taikka naisesta. Marko on todella tylsä, ei hänen lihavuutensa vuoksi, vaan hänen luonteensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83393395Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2192959Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771530Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181359Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään581336Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14965- 61962
- 90907
- 20844