Jepuliksen pitkä

#"%&?&¤

Ei se Jepulis ketjuaan lopettanut, kunhan rehvasteli. Ylläpitö on lopettanut ketjun.

Taitaa olla oikea täyshöpönömi koko Jepu

6

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kukkahame*

Miten sen nyt ottaa....onko jotain asiallista arvostella jotain kirjoittajaa?

Jos tämä palsta alkaa muuttumaan riitaisaksi ja kirjoittelijoiden arvostelemiseksi ei tämä enää ole sitä miksi se on tarkoitettu.

Tämä pitää olla ajanvietettä ja keskustelua aiheista, tuo jatkuja kirjoittajiin kohdistuva mielipiteiden ilkeä esiintuominen on ala-arvoista.

Tämän aamun aikanakin on kitkerää sanailua, eipä se nyt niin mielenkiintoista ollut, enkä usko että kirjoitukseni on mitenkään virkistävää tai ilahduttavaa, onpahan vain minun oma mielipiteeni.

---
      Harmittaa sekin että joudun aina kirjoittamaan tuon nimeni, kun se ei tallenna enää, tyhjentelin konettani turhista ylimääräisistä, olen mestarisiivooja, hävitän kaikki!
      Tulin jupisemaan, pitihän tätäkin ketjua jotenkin ruokkia, vaikka aloitus ei ole niitä parhaita.

• Seku

Mielenkiintoisessa keskusteluyhtetdessä kukin voi myös tuoda esiin omaa henkilökohtaista osaamistaan ja kokemuksiaan, kuten myöskin muiden kertomaa ja kokemaa.
        Päivän puheenaiheita voi pohtia, sekä ennen kaikkea tuoda esiin täysin eriäviä mielipiteitään.

Riitaa ja nimittelyä ei saisi syntyä aikuisten ihmisten kesken.
        Eikä myöskään tyrmäämistä: sinä et tiedä mitään, ole hiljaa, tai minä anna sinulla kyytiä.

Mielestäni voi myös kysellä ja kyseenalaistaakin asioita sopivaisuuden nimissä.

Itse tahtoisin keskustella rauhanomaisesti, mutta en ole mikään "joo joo"- tyyppi, vaan sanon asiat niinkuin ne koen, loukkaamatta tarkoituksella ketään.

• Ymmärrän oikein hyvin, että "Kukkahameella" on valikoiva näkö, kun Jepuliksesta on kysymys. Jepulishan ei sano " mitään, ainakaan pahaa, toisista kirjoittajista." Eipä tietenkään! Siispä ei pidä puhua toisista toistenkaan.
        Ei saa arvailla kuka on kukin; "asiahan on tärkeintä." Sittenkin vaikka käskyt, toivotukset, lääkemääräykset jne. onkin esitetty räväkän sorttisesti. Ei Jepulis, ei. Jepulis ei herjaa ketään, hän on herrasmies aloituksen tekijä, kuten kuuluisassa tuhannen viestin ketjussa. Mitä nyt vähän...
        Jos nyt Jepulis, "minä vaan" ja satoja muita "nimiä" käyttävä käyttää " vaihtelua", sehän on vain kivaa. Eikä pidä arvailla, ei tietenkään.
        Mutta suurudenhullu Jepulis on kehumisineen, itsensä ylistämisineen ja "pitkine" ketjuineen. Eikä yhdestäkään hänen viestistään löydy sisältöä, jota kannattaisi noteerata vakavassa mielessä.
        Joku syytön "nimimerkitön" voi kärsiä siitä, että lauseenpätkä- viestit lentää vallattomana puhurina.

Jepulis asian taidan tähän hylätä.

• *Kukkahame*
        ynnämuu kirjoitti:

Ymmärrän oikein hyvin, että "Kukkahameella" on valikoiva näkö, kun Jepuliksesta on kysymys. Jepulishan ei sano " mitään, ainakaan pahaa, toisista kirjoittajista." Eipä tietenkään! Siispä ei pidä puhua toisista toistenkaan.
        Ei saa arvailla kuka on kukin; "asiahan on tärkeintä." Sittenkin vaikka käskyt, toivotukset, lääkemääräykset jne. onkin esitetty räväkän sorttisesti. Ei Jepulis, ei. Jepulis ei herjaa ketään, hän on herrasmies aloituksen tekijä, kuten kuuluisassa tuhannen viestin ketjussa. Mitä nyt vähän...
        Jos nyt Jepulis, "minä vaan" ja satoja muita "nimiä" käyttävä käyttää " vaihtelua", sehän on vain kivaa. Eikä pidä arvailla, ei tietenkään.
        Mutta suurudenhullu Jepulis on kehumisineen, itsensä ylistämisineen ja "pitkine" ketjuineen. Eikä yhdestäkään hänen viestistään löydy sisältöä, jota kannattaisi noteerata vakavassa mielessä.
        Joku syytön "nimimerkitön" voi kärsiä siitä, että lauseenpätkä- viestit lentää vallattomana puhurina.

Jepulis asian taidan tähän hylätä.

olen joutunut sinun kiukkusi kohteeksi, olen huomannut!

• He heee
        *Kukkahame* kirjoitti:

olen joutunut sinun kiukkusi kohteeksi, olen huomannut!

kaikkia se vuorotellen...mutta pirtissä on *kiltti*, saa varmaan muutakin kuin kahvia

• AlfaLavalsuper
        He heee kirjoitti:

kaikkia se vuorotellen...mutta pirtissä on *kiltti*, saa varmaan muutakin kuin kahvia

Ainakin on asiaa vaikka ei tahdo oikein ensimmäisestäkään selvää saada, puolinaista pulinaa, ja kukapa naisista ei näiden hurttien hampaissa olisi ollut.
        Samaa sakkia ovat Ruune, Jep, ynn, likainen kolmikko, toinen toisilleen öykkäröivät, ja toraavat naisten suosiosta.
        Avaa minkä tahansa ketjun pelkkää paskan jauhantaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3488
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      72
      3241
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      50
      2776
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      54
      2598
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      89
      2417
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      31
      1357
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1227
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1198
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      339
      1073
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      966
    Aihe