Jepuliksen pitkä

#"%&?&¤

Ei se Jepulis ketjuaan lopettanut, kunhan rehvasteli. Ylläpitö on lopettanut ketjun.

Taitaa olla oikea täyshöpönömi koko Jepu

6

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kukkahame*

      Miten sen nyt ottaa....onko jotain asiallista arvostella jotain kirjoittajaa?

      Jos tämä palsta alkaa muuttumaan riitaisaksi ja kirjoittelijoiden arvostelemiseksi ei tämä enää ole sitä miksi se on tarkoitettu.

      Tämä pitää olla ajanvietettä ja keskustelua aiheista, tuo jatkuja kirjoittajiin kohdistuva mielipiteiden ilkeä esiintuominen on ala-arvoista.

      Tämän aamun aikanakin on kitkerää sanailua, eipä se nyt niin mielenkiintoista ollut, enkä usko että kirjoitukseni on mitenkään virkistävää tai ilahduttavaa, onpahan vain minun oma mielipiteeni.

      ---
      Harmittaa sekin että joudun aina kirjoittamaan tuon nimeni, kun se ei tallenna enää, tyhjentelin konettani turhista ylimääräisistä, olen mestarisiivooja, hävitän kaikki!
      Tulin jupisemaan, pitihän tätäkin ketjua jotenkin ruokkia, vaikka aloitus ei ole niitä parhaita.

      • Seku

        Mielenkiintoisessa keskusteluyhtetdessä kukin voi myös tuoda esiin omaa henkilökohtaista osaamistaan ja kokemuksiaan, kuten myöskin muiden kertomaa ja kokemaa.
        Päivän puheenaiheita voi pohtia, sekä ennen kaikkea tuoda esiin täysin eriäviä mielipiteitään.

        Riitaa ja nimittelyä ei saisi syntyä aikuisten ihmisten kesken.
        Eikä myöskään tyrmäämistä: sinä et tiedä mitään, ole hiljaa, tai minä anna sinulla kyytiä.

        Mielestäni voi myös kysellä ja kyseenalaistaakin asioita sopivaisuuden nimissä.

        Itse tahtoisin keskustella rauhanomaisesti, mutta en ole mikään "joo joo"- tyyppi, vaan sanon asiat niinkuin ne koen, loukkaamatta tarkoituksella ketään.


      • Ymmärrän oikein hyvin, että "Kukkahameella" on valikoiva näkö, kun Jepuliksesta on kysymys. Jepulishan ei sano " mitään, ainakaan pahaa, toisista kirjoittajista." Eipä tietenkään! Siispä ei pidä puhua toisista toistenkaan.
        Ei saa arvailla kuka on kukin; "asiahan on tärkeintä." Sittenkin vaikka käskyt, toivotukset, lääkemääräykset jne. onkin esitetty räväkän sorttisesti. Ei Jepulis, ei. Jepulis ei herjaa ketään, hän on herrasmies aloituksen tekijä, kuten kuuluisassa tuhannen viestin ketjussa. Mitä nyt vähän...
        Jos nyt Jepulis, "minä vaan" ja satoja muita "nimiä" käyttävä käyttää " vaihtelua", sehän on vain kivaa. Eikä pidä arvailla, ei tietenkään.
        Mutta suurudenhullu Jepulis on kehumisineen, itsensä ylistämisineen ja "pitkine" ketjuineen. Eikä yhdestäkään hänen viestistään löydy sisältöä, jota kannattaisi noteerata vakavassa mielessä.
        Joku syytön "nimimerkitön" voi kärsiä siitä, että lauseenpätkä- viestit lentää vallattomana puhurina.

        Jepulis asian taidan tähän hylätä.


      • *Kukkahame*
        ynnämuu kirjoitti:

        Ymmärrän oikein hyvin, että "Kukkahameella" on valikoiva näkö, kun Jepuliksesta on kysymys. Jepulishan ei sano " mitään, ainakaan pahaa, toisista kirjoittajista." Eipä tietenkään! Siispä ei pidä puhua toisista toistenkaan.
        Ei saa arvailla kuka on kukin; "asiahan on tärkeintä." Sittenkin vaikka käskyt, toivotukset, lääkemääräykset jne. onkin esitetty räväkän sorttisesti. Ei Jepulis, ei. Jepulis ei herjaa ketään, hän on herrasmies aloituksen tekijä, kuten kuuluisassa tuhannen viestin ketjussa. Mitä nyt vähän...
        Jos nyt Jepulis, "minä vaan" ja satoja muita "nimiä" käyttävä käyttää " vaihtelua", sehän on vain kivaa. Eikä pidä arvailla, ei tietenkään.
        Mutta suurudenhullu Jepulis on kehumisineen, itsensä ylistämisineen ja "pitkine" ketjuineen. Eikä yhdestäkään hänen viestistään löydy sisältöä, jota kannattaisi noteerata vakavassa mielessä.
        Joku syytön "nimimerkitön" voi kärsiä siitä, että lauseenpätkä- viestit lentää vallattomana puhurina.

        Jepulis asian taidan tähän hylätä.

        olen joutunut sinun kiukkusi kohteeksi, olen huomannut!


      • He heee
        *Kukkahame* kirjoitti:

        olen joutunut sinun kiukkusi kohteeksi, olen huomannut!

        kaikkia se vuorotellen...mutta pirtissä on *kiltti*, saa varmaan muutakin kuin kahvia


      • AlfaLavalsuper
        He heee kirjoitti:

        kaikkia se vuorotellen...mutta pirtissä on *kiltti*, saa varmaan muutakin kuin kahvia

        Ainakin on asiaa vaikka ei tahdo oikein ensimmäisestäkään selvää saada, puolinaista pulinaa, ja kukapa naisista ei näiden hurttien hampaissa olisi ollut.
        Samaa sakkia ovat Ruune, Jep, ynn, likainen kolmikko, toinen toisilleen öykkäröivät, ja toraavat naisten suosiosta.
        Avaa minkä tahansa ketjun pelkkää paskan jauhantaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe