hoitokertojen

määrä

Olen käynyt 2 kertaa akupunktiossa niska-hartiaseudun, käden puutumisen ja huimauksen takia. Kerta vielä käymättä. Parannusta olotilaan on tullut toisen kerran jälkeen, että huimaus on vähentynyt...Kuinka monta kertaa hoitoa yleensä kannattaa ottaa? Vai onko se "vaivoista" kiinni? Hoitoa annetaan viikoittain ja on aika kallista. En ehkä itse vielä kolmen kerran jälkeen luovuta...

9

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrohan hinta

Paljonko maksat kerrasta?
      Eli akupunkteeraaja teke n.2min työtä laittaessaan neulat. Sitten 20-30min se lukee lehteä ja odottaa.

3-5 kertaa on yleensä sopiva määrä.

• Neulat niskassa

palstalla negatiivisin kirjoituksin.

Osaava ja pätevä akupunktion käyttäjä tekee neulahoidon päälle vielä manuaalisen hoidon tässäkin tapauksessa.
        Ja minulle on ainakin samantekevää vaikka lukisikin lehteä neulahoidon ajan, sillä hän joutuu
        kuitenkin olemaan siinä ja aika jonka käyttää odotteluun, on hänelle työaikaa jona ei voi muita potilaita ottaa.

Toisille riittää yksi kerta yleensä ja toiset tarvitsevat 1-2 kertaa akuutin vaivan hoitoon.
        Mutta järkevä ottaa vaikka joka toinen viikko tai kerran kuussa ylläpitohoidon, kunnes saa lihaksistonsa
        siihen kuntoon että se pelittää. Oma aktiivisuus lihaskunnon hoidossa on myös olennainen osa.

• 13
        Neulat niskassa kirjoitti:

palstalla negatiivisin kirjoituksin.

Osaava ja pätevä akupunktion käyttäjä tekee neulahoidon päälle vielä manuaalisen hoidon tässäkin tapauksessa.
        Ja minulle on ainakin samantekevää vaikka lukisikin lehteä neulahoidon ajan, sillä hän joutuu
        kuitenkin olemaan siinä ja aika jonka käyttää odotteluun, on hänelle työaikaa jona ei voi muita potilaita ottaa.

Toisille riittää yksi kerta yleensä ja toiset tarvitsevat 1-2 kertaa akuutin vaivan hoitoon.
        Mutta järkevä ottaa vaikka joka toinen viikko tai kerran kuussa ylläpitohoidon, kunnes saa lihaksistonsa
        siihen kuntoon että se pelittää. Oma aktiivisuus lihaskunnon hoidossa on myös olennainen osa.

"Oma aktiivisuus lihaskunnon hoidossa on myös olennainen osa."

Kaikki perustuu omaan aktiivisuuteen. Neulojen pistely on pelkkää suggestiota, tosin varsin kallista sellaista, oman liikkumisen aloittamiseen. Halvemmallakin pääsee, kun aloittaa sen liikkumisen ilman neulanpistoja ja vähemmän hölmönäkin muut pitävät.

• penikat pois
        13 kirjoitti:

"Oma aktiivisuus lihaskunnon hoidossa on myös olennainen osa."

Kaikki perustuu omaan aktiivisuuteen. Neulojen pistely on pelkkää suggestiota, tosin varsin kallista sellaista, oman liikkumisen aloittamiseen. Halvemmallakin pääsee, kun aloittaa sen liikkumisen ilman neulanpistoja ja vähemmän hölmönäkin muut pitävät.

mietit että mitä muut ajattelevat jos käy akupunktiossa. Kovin on rajoittunut pikku maailmasi, jos toimit
        toisten ihmisten kuvitelmien mukaan.

Mm. penikkatauti ei parane vaikka sitä liikuntaa kuinka lisäisi, mutta akupunktuurilla siitä pääsee eroon
        kertaheitolla.

• määrä

Hoito maksaa 3-kerran sarjana 120 eur. Kerta 50 eur. Joten kyllä panee miettimään...Jos se auttaa niin maksetaan ja lisääkin hoitokertoja otan! Tämä "antaja" tosiaankin laittaa neulat ja istuu ja täyttelee papereitaan. Kun on "hoidon" ammattilainen, niin kyllä kyselen koko ajan jotain! Olen kuullut myös sellaisista "antajista", jotka samalla hierovat. Siinä saa monenlaista hoitoa samalla kertaa ja samalla rahalla!!!

• akun käyttäjä
        määrä kirjoitti:

Hoito maksaa 3-kerran sarjana 120 eur. Kerta 50 eur. Joten kyllä panee miettimään...Jos se auttaa niin maksetaan ja lisääkin hoitokertoja otan! Tämä "antaja" tosiaankin laittaa neulat ja istuu ja täyttelee papereitaan. Kun on "hoidon" ammattilainen, niin kyllä kyselen koko ajan jotain! Olen kuullut myös sellaisista "antajista", jotka samalla hierovat. Siinä saa monenlaista hoitoa samalla kertaa ja samalla rahalla!!!

50egee on hurja hinta.
        Itse maksan 20egee.

• 26
        akun käyttäjä kirjoitti:

50egee on hurja hinta.
        Itse maksan 20egee.

Sillä rahalla voi käydä pari-kolme kertaa elokuvissa. Saa samalla rahalla enemmän vastinetta.

• niinpä niin
        26 kirjoitti:

Sillä rahalla voi käydä pari-kolme kertaa elokuvissa. Saa samalla rahalla enemmän vastinetta.

Leffassa niskat ja selkä menee jumiin. Siksi en harrasta sitä.
        Menen mielummin akupunktioon ja tulen vetreänä pois.

• maksan mielelläni
        akun käyttäjä kirjoitti:

50egee on hurja hinta.
        Itse maksan 20egee.

kyllä ammattitaitoisen ja koulutetun akupunktiohoitajan tuntiveloitus pyörii
        38-50 välillä, riippuen paikkakunnasta.
        Jos sillä rahalla saa kerrasta eron niska-hartiaseudun kivuista ja käsien puutumisesta, niin
        se on mielestäni edullinen hinta. Kalliiksi tulee hypätä tk:ssa ja syödä turhia pillereitä ja taas
        seuraavalle lääkärille kun vaivat vaan jatkuvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5387
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      86
      4094
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      2427
    4. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      327
      992
    5. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      69
      984
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      793
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      776
    8. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      98
      762
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      739
    10. En vain uskalla

Lähestyä häntä. Kaivattuani
      Ikävä
      26
      730
    Aihe