minulla toggle työkalurivi yläreunassa ja siinä musiikki ja valikko siellä olis kiva soittolista mutta ei aukea missä teen väärin vai onko tuo työkalurivi jotenkin haitallinen.
mummu kysyy
4
196
Vastaukset
siinä ettet kerro juuri mitään hyödyllistä: mikä yläreuna, mikä ohjelma, mikä käyttöjärjestelmä, miten ei aukea... varmaan jokin Windows ja jokin IE, mutta ei täältä näy sinne, vaikka mummulla olisi kuinka luja usko nykyajan kiikareihin. Lisäksi yhteen pötköön välimerkeittä kirjoitettu teksti on pirun paha lukea ja ymmärtää. Jos ajattelet itsesi vastaajaksi, uskoisitko ymmärtäväsi tämän kysymyksen?
- se toggle
työkalurivi ja kaikki siihen liittyvä.
äläkä lataa koskaan sivuilta joiden osoite on toggle tai ircfast.
skannaa koneesi viruksilta.Poistin Togglen virustarkastuksen teen säännöllisesti, ohjelma tuli koneelleni jonkun kylkiäisenä ,ei ainakaan tietoisesti.Selaimeni on internet explorer 8 ja windows xp.Toivottavasti en aiheuttanut mitään haittaa, kun annoin jopa sähköpostiosoitteeni kirjautuessani toggleen ja yrittäessäni avata sen työkalurivin toimintoja.En osa muotoilla kysymystäni täydelliseen muotoon,kun olen täysi noviisi tällä alalla ,mutta tyhmänrohkea yrittämään itse kaikkea.
- oilh
Keltaruusu55 kirjoitti:
Poistin Togglen virustarkastuksen teen säännöllisesti, ohjelma tuli koneelleni jonkun kylkiäisenä ,ei ainakaan tietoisesti.Selaimeni on internet explorer 8 ja windows xp.Toivottavasti en aiheuttanut mitään haittaa, kun annoin jopa sähköpostiosoitteeni kirjautuessani toggleen ja yrittäessäni avata sen työkalurivin toimintoja.En osa muotoilla kysymystäni täydelliseen muotoon,kun olen täysi noviisi tällä alalla ,mutta tyhmänrohkea yrittämään itse kaikkea.
Olen käyttänyt pitkään ja tuntuu toimivan hyvin. Näet heti esim. googlen hausta onko sivusto haitallinen. Togglesta tulee tämmöinen kuva http://www.aijaa.com/v.php?i=4933046.jpg Tuolta saat Wotin http://www.mywot.com/fi/download/ie Toimii myös firefoxissa johon suosittelisin vaihtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2659945K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945674Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1655250PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754891Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot72883- 2122459
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3542022- 211705
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe01690