mummu kysyy

minulla toggle työkalurivi yläreunassa ja siinä musiikki ja valikko siellä olis kiva soittolista mutta ei aukea missä teen väärin vai onko tuo työkalurivi jotenkin haitallinen.

4

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä ettet kerro juuri mitään hyödyllistä: mikä yläreuna, mikä ohjelma, mikä käyttöjärjestelmä, miten ei aukea... varmaan jokin Windows ja jokin IE, mutta ei täältä näy sinne, vaikka mummulla olisi kuinka luja usko nykyajan kiikareihin. Lisäksi yhteen pötköön välimerkeittä kirjoitettu teksti on pirun paha lukea ja ymmärtää. Jos ajattelet itsesi vastaajaksi, uskoisitko ymmärtäväsi tämän kysymyksen?

• se toggle

työkalurivi ja kaikki siihen liittyvä.

äläkä lataa koskaan sivuilta joiden osoite on toggle tai ircfast.

skannaa koneesi viruksilta.

• Poistin Togglen virustarkastuksen teen säännöllisesti, ohjelma tuli koneelleni jonkun kylkiäisenä ,ei ainakaan tietoisesti.Selaimeni on internet explorer 8 ja windows xp.Toivottavasti en aiheuttanut mitään haittaa, kun annoin jopa sähköpostiosoitteeni kirjautuessani toggleen ja yrittäessäni avata sen työkalurivin toimintoja.En osa muotoilla kysymystäni täydelliseen muotoon,kun olen täysi noviisi tällä alalla ,mutta tyhmänrohkea yrittämään itse kaikkea.

• oilh
        Keltaruusu55 kirjoitti:

Poistin Togglen virustarkastuksen teen säännöllisesti, ohjelma tuli koneelleni jonkun kylkiäisenä ,ei ainakaan tietoisesti.Selaimeni on internet explorer 8 ja windows xp.Toivottavasti en aiheuttanut mitään haittaa, kun annoin jopa sähköpostiosoitteeni kirjautuessani toggleen ja yrittäessäni avata sen työkalurivin toimintoja.En osa muotoilla kysymystäni täydelliseen muotoon,kun olen täysi noviisi tällä alalla ,mutta tyhmänrohkea yrittämään itse kaikkea.

Olen käyttänyt pitkään ja tuntuu toimivan hyvin. Näet heti esim. googlen hausta onko sivusto haitallinen. Togglesta tulee tämmöinen kuva http://www.aijaa.com/v.php?i=4933046.jpg Tuolta saat Wotin http://www.mywot.com/fi/download/ie Toimii myös firefoxissa johon suosittelisin vaihtamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5231
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4961
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3434
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2976
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2312
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      241
      1747
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1299
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      79
      1299
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1000
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      937
    Aihe