mummu kysyy

minulla toggle työkalurivi yläreunassa ja siinä musiikki ja valikko siellä olis kiva soittolista mutta ei aukea missä teen väärin vai onko tuo työkalurivi jotenkin haitallinen.

4

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä ettet kerro juuri mitään hyödyllistä: mikä yläreuna, mikä ohjelma, mikä käyttöjärjestelmä, miten ei aukea... varmaan jokin Windows ja jokin IE, mutta ei täältä näy sinne, vaikka mummulla olisi kuinka luja usko nykyajan kiikareihin. Lisäksi yhteen pötköön välimerkeittä kirjoitettu teksti on pirun paha lukea ja ymmärtää. Jos ajattelet itsesi vastaajaksi, uskoisitko ymmärtäväsi tämän kysymyksen?

• se toggle

työkalurivi ja kaikki siihen liittyvä.

äläkä lataa koskaan sivuilta joiden osoite on toggle tai ircfast.

skannaa koneesi viruksilta.

• Poistin Togglen virustarkastuksen teen säännöllisesti, ohjelma tuli koneelleni jonkun kylkiäisenä ,ei ainakaan tietoisesti.Selaimeni on internet explorer 8 ja windows xp.Toivottavasti en aiheuttanut mitään haittaa, kun annoin jopa sähköpostiosoitteeni kirjautuessani toggleen ja yrittäessäni avata sen työkalurivin toimintoja.En osa muotoilla kysymystäni täydelliseen muotoon,kun olen täysi noviisi tällä alalla ,mutta tyhmänrohkea yrittämään itse kaikkea.

• oilh
        Keltaruusu55 kirjoitti:

Poistin Togglen virustarkastuksen teen säännöllisesti, ohjelma tuli koneelleni jonkun kylkiäisenä ,ei ainakaan tietoisesti.Selaimeni on internet explorer 8 ja windows xp.Toivottavasti en aiheuttanut mitään haittaa, kun annoin jopa sähköpostiosoitteeni kirjautuessani toggleen ja yrittäessäni avata sen työkalurivin toimintoja.En osa muotoilla kysymystäni täydelliseen muotoon,kun olen täysi noviisi tällä alalla ,mutta tyhmänrohkea yrittämään itse kaikkea.

Olen käyttänyt pitkään ja tuntuu toimivan hyvin. Näet heti esim. googlen hausta onko sivusto haitallinen. Togglesta tulee tämmöinen kuva http://www.aijaa.com/v.php?i=4933046.jpg Tuolta saat Wotin http://www.mywot.com/fi/download/ie Toimii myös firefoxissa johon suosittelisin vaihtamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1374
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1309
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      119
      1035
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      62
      666
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      154
      627
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      483
    Aihe