minulla toggle työkalurivi yläreunassa ja siinä musiikki ja valikko siellä olis kiva soittolista mutta ei aukea missä teen väärin vai onko tuo työkalurivi jotenkin haitallinen.
mummu kysyy
4
180
Vastaukset
siinä ettet kerro juuri mitään hyödyllistä: mikä yläreuna, mikä ohjelma, mikä käyttöjärjestelmä, miten ei aukea... varmaan jokin Windows ja jokin IE, mutta ei täältä näy sinne, vaikka mummulla olisi kuinka luja usko nykyajan kiikareihin. Lisäksi yhteen pötköön välimerkeittä kirjoitettu teksti on pirun paha lukea ja ymmärtää. Jos ajattelet itsesi vastaajaksi, uskoisitko ymmärtäväsi tämän kysymyksen?
- se toggle
työkalurivi ja kaikki siihen liittyvä.
äläkä lataa koskaan sivuilta joiden osoite on toggle tai ircfast.
skannaa koneesi viruksilta.Poistin Togglen virustarkastuksen teen säännöllisesti, ohjelma tuli koneelleni jonkun kylkiäisenä ,ei ainakaan tietoisesti.Selaimeni on internet explorer 8 ja windows xp.Toivottavasti en aiheuttanut mitään haittaa, kun annoin jopa sähköpostiosoitteeni kirjautuessani toggleen ja yrittäessäni avata sen työkalurivin toimintoja.En osa muotoilla kysymystäni täydelliseen muotoon,kun olen täysi noviisi tällä alalla ,mutta tyhmänrohkea yrittämään itse kaikkea.
- oilh
Keltaruusu55 kirjoitti:
Poistin Togglen virustarkastuksen teen säännöllisesti, ohjelma tuli koneelleni jonkun kylkiäisenä ,ei ainakaan tietoisesti.Selaimeni on internet explorer 8 ja windows xp.Toivottavasti en aiheuttanut mitään haittaa, kun annoin jopa sähköpostiosoitteeni kirjautuessani toggleen ja yrittäessäni avata sen työkalurivin toimintoja.En osa muotoilla kysymystäni täydelliseen muotoon,kun olen täysi noviisi tällä alalla ,mutta tyhmänrohkea yrittämään itse kaikkea.
Olen käyttänyt pitkään ja tuntuu toimivan hyvin. Näet heti esim. googlen hausta onko sivusto haitallinen. Togglesta tulee tämmöinen kuva http://www.aijaa.com/v.php?i=4933046.jpg Tuolta saat Wotin http://www.mywot.com/fi/download/ie Toimii myös firefoxissa johon suosittelisin vaihtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1507076
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505946- 1315147
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484697Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554038- 673218
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252892- 472447
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323