Sain esikoiseni hoitojen avulla, ja noin vuosi sitten lopetin imettämisen. menkat ovat olleet sen jälkeen (mulle poikkeuksellisesti) suht säännölliset, muutaman päivän kestoiset, mutta aika niukat. Kuitenkin sidettä on tarvinnut vähintään kolmena päivänä. nyt koitamme luomuna toista lasta ja toissakerralla, menkat tuli kolmena pävänä tosi pienenä tiputteluna. Mitään ei jäänyt juuri siteeseen. Nyt luulin jo itseasiassa olevani jopa raskaana, sillä nivuset on ollu viikon tulessa, samoin alaselkä jumissa, niinkuin esikoisen kanssa alkuraskaudessa. Lisäksi kuukautisia ei kuulu. ovulatiosta n 10pvän jälkeen tuli tippa, max sormenpäänkokoinen, kirkasta verta pyyhkiessä. Sen jälkeen muutaman taukopäivän jälkeen sama homma, sen jälkeen muuttui ajoittain pyyhkiessä niukkaakin niukemmaksi ruskeaksi tuhruksi, tai vain sävyksi. useimmiten ei pyyhkiessä mitään. Tätä siis jatkunut viikon ja nyt siis menkkojen olisi viimeistään pitänyt jo kunnolla alkaa. Oviksen jälkeen aristavat rinnat on muuttuneet normaaleiksi, mutta yhä alaselkä kipeä, ikävä olo alavatsassa ja nivusissa. ja raskaustesti puhdas Negatiivinen.
Takana paljon kyyneleitä lapsettomuushoitojen ajoilta kun haaveiltiin esikoisesta ja sikäli pelkään, että keho muistaa stressin ja on nyt yrittämisen alla mennyt kunnolla sekaisin. Mieli periaatteessa tän vauvahankkeen kanssa on toistaiseksi kuitenkin levollinen. Et periaatteessa en stressaa. Mutta tämä V###ttaa, jos hormoonitoimita taas sekoaa. mites sitten oviksia bongaamaan.. Mitäs mieltä olette??
ei menkkoja, raskaustesti nega.
6
1140
Vastaukset
- tahtooplussalle
Sinuna nyt katselisin kaikessa rauhassa muutaman päivän ja jos menkat pysyy vain poissa, niin tekisin sitte uuden testin. Aikas useinhan saattaa käydä, että raskauden alussa tuota raskaushormonia on elimistössä vielä sen verran vähän, ettei se välttämättä näytä testissä vielä plussaa, vaikka raskaana oiskin.
Sitte vieläkin jos testi näyttäis negaa, niin vois käydä terkkarissa verikokeessa jotta sais varmuuden, että onko vaiko ei.
Tiedän kokemuksesta hyvin sun mietteet... Siis täähän tässä naisen elämässä on just sitä kaikein raastavinta, ko venttaat menkkoja joita ei kuulu, mutta testistä kuiteskin pukkaa koko ajan negaa.. arghh. - kolmen äiti
Heippa.
Itselläkin olisi menkkojen pitänyt alkaa la-su akselilla,ja ei niitä vieläkään kuulu. kiertopäivä on nyt 35.Kierto ollut 31pv.Testin tein eilen,päivällä ja nega oli. Terkkari käski viikon päästä tehdä uuden jos ei menkkoja kuulu.
Aiemmat kolme raskautta ovat näkyneet testeissä eka kerralla,ja yleensä olen sen tehnyt jo seuraavana päivänä siitä ku menkkojen ois pitänyt alkaa.
Nyt aluksi ennenku menkat oli myöhässä oireita oli yhtä äkillinen suolakurkku himo :) ja maitoa en pystynyt juomaan ollenkaan,se maistui jotenkin tosi pahalta. Sen sijaan aloin juoda piimää :) jota en ole juonut viimeksi kuin keskimmäistä odottaessa :)
Sitten alavatsa on vasemmalta puolelta ihan tosi kipeä välillä,välillä sattuu oikeallekkin puolelle,mutta vasen pahempi.
Mutta en sit tiedä olenko raskaana vai en.Oireita kyllä olis,mutta en tiedä.
Millos sen testin teit?
Teet uuden vaikka viikon päästä.- wegonnasee
Minulla sama hommat. Menkat myöhässä 4päivää, eli kp39. Neuvolasta sanoivat että jos ei ala viikon kuluessa ensimmäisestä negatiivisesta testistä, tee uusi testi. Mikäli sekin negatiivinen, varaa aika. Eli jos ei nyt mulla oo raskautta niin sit pitää alkaa tasoittaan tätä kiertoa. Ku eihän se ton kp35 yli sais mennä.
Mut mikäli menkat alkaa niin käski seurailla vielä parit kuukautiset,et mihin päin se kierto lähtee menemään, että alkaako se tasottua.
Mulla on näin aamusin pahoinvointia,nytki heräsin siihen ku oli niin paha olla. Huimausta, kuumia aaltoja ja lämmöt koholla. Välillä käy muistaakseni oikean puolen alavatsaan(mä en ikinä muista sillonku ei satu et kummalle puolelle se sattuu:D) kipua.
Mut ihan avoimin mielin tässä et mitä nyt tulee vastaan. En uskalla es toivoa raskautta:)
Laitetaas kaikki kirjoittaneet tänne kuinka meille kävi:) - hassuanassua
wegonnasee kirjoitti:
Minulla sama hommat. Menkat myöhässä 4päivää, eli kp39. Neuvolasta sanoivat että jos ei ala viikon kuluessa ensimmäisestä negatiivisesta testistä, tee uusi testi. Mikäli sekin negatiivinen, varaa aika. Eli jos ei nyt mulla oo raskautta niin sit pitää alkaa tasoittaan tätä kiertoa. Ku eihän se ton kp35 yli sais mennä.
Mut mikäli menkat alkaa niin käski seurailla vielä parit kuukautiset,et mihin päin se kierto lähtee menemään, että alkaako se tasottua.
Mulla on näin aamusin pahoinvointia,nytki heräsin siihen ku oli niin paha olla. Huimausta, kuumia aaltoja ja lämmöt koholla. Välillä käy muistaakseni oikean puolen alavatsaan(mä en ikinä muista sillonku ei satu et kummalle puolelle se sattuu:D) kipua.
Mut ihan avoimin mielin tässä et mitä nyt tulee vastaan. En uskalla es toivoa raskautta:)
Laitetaas kaikki kirjoittaneet tänne kuinka meille kävi:)Minäkin tein testin koska oli jo niin paljon oireitakin..
painontunne vatsassa.. nipistelyä yms. vatsalla
mielialan vaihteluita
vähän lämpöä..
Ei kuukautisia ainakaan vielä...
Tein testin tänään mutta negaa näytti.. ehkä tein sen liian aikaisin.. teen ensi viikolla uuden testin.. kerron sitten miten kävi.. jännittää jo nyt,, mutta pitää malttaa vielä se viikko.. - Appu-appu
hassuanassua kirjoitti:
Minäkin tein testin koska oli jo niin paljon oireitakin..
painontunne vatsassa.. nipistelyä yms. vatsalla
mielialan vaihteluita
vähän lämpöä..
Ei kuukautisia ainakaan vielä...
Tein testin tänään mutta negaa näytti.. ehkä tein sen liian aikaisin.. teen ensi viikolla uuden testin.. kerron sitten miten kävi.. jännittää jo nyt,, mutta pitää malttaa vielä se viikko..Viikon myöhässä siis nyt mennään. Nyt oli juuri eilen kovat menkkakivut, mutta juurikaan ei tullut vuotoa, hieman veristä limaa. ja siis pyyhkiessä, side päällä, mutta puhdas kokoajan.Särkylääke piti napata. Rinnat on täysin normaalit, muutenkin ne kaikki oireet, joita parin viikon aikana tunsin on lähes kaikonneet, olo on normaali. En taida raskaana tosiaan olla. Ja ehkä kuitenkin lasken uuden kierron alkaneeksi eilisestä, sillä silloin oli tutut kivut ja vähän jotain vuotoa. Tänän ei juurikaan enää taas mitään. Tiedän itseni, että mulla pää vaikuttaa niin voimakaasti kroppaan että eiköhän alitajunta ole vain pistänyt kropan sekaisin. Ärsyttää valtavasti. Toivottavasti teillä vaihtuu negat plussiksi lähitulevassa!
- hassuanassua
Appu-appu kirjoitti:
Viikon myöhässä siis nyt mennään. Nyt oli juuri eilen kovat menkkakivut, mutta juurikaan ei tullut vuotoa, hieman veristä limaa. ja siis pyyhkiessä, side päällä, mutta puhdas kokoajan.Särkylääke piti napata. Rinnat on täysin normaalit, muutenkin ne kaikki oireet, joita parin viikon aikana tunsin on lähes kaikonneet, olo on normaali. En taida raskaana tosiaan olla. Ja ehkä kuitenkin lasken uuden kierron alkaneeksi eilisestä, sillä silloin oli tutut kivut ja vähän jotain vuotoa. Tänän ei juurikaan enää taas mitään. Tiedän itseni, että mulla pää vaikuttaa niin voimakaasti kroppaan että eiköhän alitajunta ole vain pistänyt kropan sekaisin. Ärsyttää valtavasti. Toivottavasti teillä vaihtuu negat plussiksi lähitulevassa!
Väärin luulin,, en ollutkaan raskaana ja kuukautiset kuitenkin alkoivat..;(.. sunnuntaina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197