Just joo. Varsinainen asiantuntija... ja voisi varmaan jatkaa, että DIIVALLA ei pää kestä, kun ei enää pääsekään pisimmälle, vaan lopettaa lennon kesken niin kuin akat! Tästähän tällä kolmosen ns. kommentaattorilla on kokemusta. Jos joskus kevyenä eräällä ja ainoalla kaudella tuuli heittikin pitkälle, niin sitten kun olisi tarvittu taitoa ja tekniikkaa, niin eihän tällä DIIVALLA sitä löytynyt. Pää ei kestänyt tällä hiirulaisella, ja nyt muka lataa... haistakaan paskat mokoma 'kommentaattori'!
Toni Nieminen: Mikki Hiiri ei mäkeen lähde
myötähäpeäntunne
3
950
Vastaukset
- efwwwwwwwwwwwwwwwwww
Hyvä sälli! Ei kinä unohdu!
- Pike_
Niin mutta osaahan Toni sanoa.....Schlierenzauer, se on jo paljon ;D
- "mäkimies"
miten voitte mollaa t.niemistä koska minä näen ton tyhmänä eikö ole muuta tekemistä kun haukkua ent. mäkimiestä lopettakaa toi tommonen ala arvonen käytös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446