Golfaus Azoreilla, ensikertalaiset

-zzzz-zzzzz-zzzz-

Hei,
olemme ensi viikolla tulossa Sao Migueliin. Miesystäväni pitää golfauksesta, hänellä on green gardkin.
Minkä hintaista golffaus on? Mistä liput on huokeinta hankkia? Entä minä voinko minä golfata vai nautinko gaddyn osasta? Minkä hintaista mailojen vuokraus on?

Majotumme huoneistohotelli Acorsonhoon lähelle Capelaksen kylää, miten sieltä on helpointa golf kentille kulkea? Bussi, vuokra-auto vai auto kuljettajineen. Ymmärsin netistä että pääsaarella kenttiä on kaksi. Toinen helppo ja toinen vaativa, mitä erityistä niissä on?

Ja jos jollain on tästä hotellistamme kokemuksia niin mieluusti lukisin.

2

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näiltä sivuilta löytyy vastauksia ainakin joihinkin kysymyksiin:

http://www.azoresgolfislands.net/

Green fee 18-reikäiselle kentälle on 80 e, 9-reikäiselle 45 e. Kysykää hotellistanne (Açorsonho tai Vale do Navio) tai matkanjärjestäjältänne (Hispania) onko heiltä mahdollisesti saatavissa lippuja halvemmalla. Batalhan kenttää kuvataan näillä sivuilla vaikeaksi (hard), Furnasia keskivaikeaksi (moderate).

Pelioikeus vaatii verkkosivun mukaan miehiltä handicapin 28, naisilta 32. Ennakkovaraus on välttämätön. Verkkosivuilla on sähköpostiosoite, [email protected], josta saa lisätietoja.

Batalhan kenttä on Fenais da Luzissa, noin 8 km:n Capelasia, jossa huoneistohotelli Açorsonho sijaitsee. Furnasin kentälle Capelasista on matkaa noin 50 km.

Helpointa on käyttää taksia, joka Azoreilla on edullista Suomen hintoihin verrrattuna. Retkikäytössä taksa on 16,50 e/km. Lounasaika vähennetään retken kokonaisajasta. Kotisivuillani on englantia puhuvan taksin yhteystiedot Delgadasta. Capelasissa on myös takseja.

Hotellissanne saattaa olla tietoja autovuokraamoista. Eräällä suomalaisella parsikunnalla oli äskettäin hyviä kokemuksia autovuokraamosta nimeltä Auto Açoreana. Hinnat ilman alennettua omavastuuta ovat luokkaa 45 e/vrk (2-6 vrk), 42,50 e/vrk (7 vrk tai enemmän). Hinnat ovat korkeasesongille, joka päättyy syyskuun lopussa. Auto luokkaa B, esim. Toyota Yaris. Auton voi vuokrata paikan päältä ilman ennakkovarausta

Açorsonho huoneistohotelli on ollut suomalaisen matkanjärjestäjän käytössä vain lyhyen aikaa, joten käyttökokemuksia on ehtinyt kertyä vasta erittäin vähän. Açorsonho on suhteellisen tuntematon myös kansainvälisillä forumeilla, kuten www.tripadvisor.com. Hotelli on uudehko.

• Matka Capelasista Fenais da Luzin ei ole retkikäyttöä vaan normaalikuljetus, joka maksanee luokkaa 8 e. Yleensä annetaan 10 prosentin tippi. Sen sijaan käyntiä Capelasista Furnasissa voi ajatella retkenä. Tästä on luonnollisesti sovittava etukäteen kuljettajan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe