Hei,
Tarvitsetko väliaikaisesti katon pääsi päälle? Tarjolla on mahdollisuus asua Etelä-Haagalaisen kaksion (41m2 terassi) olohuoneessa. Voit tuoda omia kalusteita tai majoittua avattavalla sohvalla (kerrothan oman näkemyksesi?). Asunnosta on kaksi uloskäyntiä (kerrostalon 1. kerros), toinen eteisestä ja toinen makuuhuoneesta terassin kautta. Asunnossa on melko tilava keittiö. Olohuoneesta on valitettavasti käynti kaikkiin muihin huoneisiin, mutta huone olisi mahdollisimman yksityinen (ei turhaa edes takas ramppaamista huoneesta toiseen). Sen lisäksi voimme yrittää luoda hyllyillä enemmän yksityisyyttä tilaan. En ole itse paljoakaan kotona, joten omaa aikaa yksin on varmasti luvassa.
Vuokraksi olen ajatellut 300€/kk. Tämä on hyvä tilaisuus, mikäli olet esim. tulossa Helsinkiin opiskelemaan ja haluat rauhassa katsoa pysyvämpää asuntoa tai joudut esim. "evakkoon" kuukaudeksi oman putkiremontin tieltä.
Itse olen 23-vuotias opiskelijatyttö. En tupakoi (toiv. et sinäkään), enkä omista lemmikkejä. Olen rento ja joustava.
Suvi
k84441[ät]student.hse.fi
HKI - väliaikaismajoitusta olohuoneessa Etelä-Haagassa
pupupulu
1
462
Vastaukset
- kaarina
Hei, kiitos tarjouksesta, josta olen kiinnostunut. Tarvitsen väliaikaista asuntoa joksikin ajaksi. Olen reipas eläkeläisnainen, tupakoimaton, raitis, ongelmaton, myös rento ja joustava, pikkuasiat eivät häiritse. Mikäli tarjouksesi on vielä voimassa ja tunnun mukiinmenevältä, niin ota yhteyttä, [email protected] tai 045 8538 330 (älä soita tänään päivällä) Terveisin Kaarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749