Hei,
Tarvitsetko väliaikaisesti katon pääsi päälle? Tarjolla on mahdollisuus asua Etelä-Haagalaisen kaksion (41m2 terassi) olohuoneessa. Voit tuoda omia kalusteita tai majoittua avattavalla sohvalla (kerrothan oman näkemyksesi?). Asunnosta on kaksi uloskäyntiä (kerrostalon 1. kerros), toinen eteisestä ja toinen makuuhuoneesta terassin kautta. Asunnossa on melko tilava keittiö. Olohuoneesta on valitettavasti käynti kaikkiin muihin huoneisiin, mutta huone olisi mahdollisimman yksityinen (ei turhaa edes takas ramppaamista huoneesta toiseen). Sen lisäksi voimme yrittää luoda hyllyillä enemmän yksityisyyttä tilaan. En ole itse paljoakaan kotona, joten omaa aikaa yksin on varmasti luvassa.
Vuokraksi olen ajatellut 300€/kk. Tämä on hyvä tilaisuus, mikäli olet esim. tulossa Helsinkiin opiskelemaan ja haluat rauhassa katsoa pysyvämpää asuntoa tai joudut esim. "evakkoon" kuukaudeksi oman putkiremontin tieltä.
Itse olen 23-vuotias opiskelijatyttö. En tupakoi (toiv. et sinäkään), enkä omista lemmikkejä. Olen rento ja joustava.
Suvi
k84441[ät]student.hse.fi
HKI - väliaikaismajoitusta olohuoneessa Etelä-Haagassa
pupupulu
1
448
Vastaukset
- kaarina
Hei, kiitos tarjouksesta, josta olen kiinnostunut. Tarvitsen väliaikaista asuntoa joksikin ajaksi. Olen reipas eläkeläisnainen, tupakoimaton, raitis, ongelmaton, myös rento ja joustava, pikkuasiat eivät häiritse. Mikäli tarjouksesi on vielä voimassa ja tunnun mukiinmenevältä, niin ota yhteyttä, [email protected] tai 045 8538 330 (älä soita tänään päivällä) Terveisin Kaarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779