Mulla on parhaimmat

Pentti Nelonen

Mulla on parhaimmat, löytyy Ford Mustang, Windows Vistaa, ja nyt tämä uusin, hahhaaa

Älypuhelin, mitäpä muutakaan älykkäälle ihmiselle kuin älypuhelin, hohhooo

Lukekaa, katsokaa ja menkää kateudesta vihreäksi, mulla on kaikki hienot jutut.

http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2009/08/18/sankaripuhelin_testissa_onko_htc_hero_ensimmainen_oikea_iphonen_tappaja

Nyt otan vielä paukun raikasta, arvostettua ja kallista Jim Beam viskiä.

Täydellistä eikö totta.

Ja Linux näpyttelijät vain säätää, hohohoho

6

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saipahan nauraa taas

loista, ja jotenkin logiikkasi ontuu, vihaat muka linuxia mutta käytät HTC Heroa joka on linux-luuri (käyttis siinä on Android joka on linux-variantti)...

Ei oikeesti, sulla ei oikeasti ole varaa muuhun kuin 20 euron kiinalaiseen Nu:fone-halpaluuriin (jonka nimi on oikeasti KingTech) jonka oot ostanut Verkkokaupasta suoratoimituksena ahvenanmaan varastosta. :D

Ei sulla ole Vistaa, eikä etenkään Jim Beamia tai Mustangia. Ne kaikki (Vista, Mustang, Jim Beam) muuten on ihan paskoja.

Mutta Pentti, runkkaa ja unelmoi sinä vaan. :D

• Pentti Nelonen

Älä viitsi vääntää paskaa, mun HTC:llä ei oo mitään tekemistä Linuxsin kanssa, ei mitään, se ei ole Linux, HÖLMÖÖ.

Mene säätämään.

• Pentti on kai sanasokea?
        Pentti Nelonen kirjoitti:

Älä viitsi vääntää paskaa, mun HTC:llä ei oo mitään tekemistä Linuxsin kanssa, ei mitään, se ei ole Linux, HÖLMÖÖ.

Mene säätämään.

Juuri tuo linkittämäsi juttu HTC-aiheeseen NIMENOMAAN ON ANDROID-KÄNNYKKÄ VAI ETKÖ OSAA ENÄÄ MUKA LUKEA??? Älä pillitä siellä jos ite teet mokan.
        Niin ja MÄ en säädä mitään kun ei tarvetta sellaseen, säädä sinä vaan sitä rupu-Vistaasi ja pienen pientä säälittävää piliäsi jolle kaikki naiset nauraa.

• sulla älypuhelin... Mulla ensimmäinen sellainen ollut jo noin 5-6 vuotta sitten...
      Missä takapajulassa sä oikein asut? ;-)

• Eiköhän tuo Pentti siellä äitin peräkammarissa asustele ja peräkammari on jossain todella takapajulassa. Miten sinne nyt älypuhelin voisi eksyä kun aikamerkkikin tuodaan postiautolla. No, lopulta eksyi mutta kyllä se älypuhelin tyhmenee välittömästi idiootiluuriksi kun Nelonen alkaa siihen kailottamaan. Mahtaako tilata kapulallaan maksalaatikkoa sinne peräkammariin, naapurikylän siwasta.

Pentin luuri-tetris; nolla, neljä.. eiku nolla viis viis.. eiku nolla viis nolla, äiti mikä siwan numero on? voitko soittaa ja tilata mulle maksalaatikkoa ketsupilla?

• börb
        exergy kirjoitti:

Eiköhän tuo Pentti siellä äitin peräkammarissa asustele ja peräkammari on jossain todella takapajulassa. Miten sinne nyt älypuhelin voisi eksyä kun aikamerkkikin tuodaan postiautolla. No, lopulta eksyi mutta kyllä se älypuhelin tyhmenee välittömästi idiootiluuriksi kun Nelonen alkaa siihen kailottamaan. Mahtaako tilata kapulallaan maksalaatikkoa sinne peräkammariin, naapurikylän siwasta.

Pentin luuri-tetris; nolla, neljä.. eiku nolla viis viis.. eiku nolla viis nolla, äiti mikä siwan numero on? voitko soittaa ja tilata mulle maksalaatikkoa ketsupilla?

"aikamerkkikin tuodaan postiautolla"

Viikon parhaimmat naurut :D:D:D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      281
      11123
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      132
      6978
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5653
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5028
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3849
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3504
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3442
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2965
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      74
      2841
    Aihe