Mulla on parhaimmat

Pentti Nelonen

Mulla on parhaimmat, löytyy Ford Mustang, Windows Vistaa, ja nyt tämä uusin, hahhaaa

Älypuhelin, mitäpä muutakaan älykkäälle ihmiselle kuin älypuhelin, hohhooo

Lukekaa, katsokaa ja menkää kateudesta vihreäksi, mulla on kaikki hienot jutut.

http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2009/08/18/sankaripuhelin_testissa_onko_htc_hero_ensimmainen_oikea_iphonen_tappaja

Nyt otan vielä paukun raikasta, arvostettua ja kallista Jim Beam viskiä.

Täydellistä eikö totta.

Ja Linux näpyttelijät vain säätää, hohohoho

6

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saipahan nauraa taas

loista, ja jotenkin logiikkasi ontuu, vihaat muka linuxia mutta käytät HTC Heroa joka on linux-luuri (käyttis siinä on Android joka on linux-variantti)...

Ei oikeesti, sulla ei oikeasti ole varaa muuhun kuin 20 euron kiinalaiseen Nu:fone-halpaluuriin (jonka nimi on oikeasti KingTech) jonka oot ostanut Verkkokaupasta suoratoimituksena ahvenanmaan varastosta. :D

Ei sulla ole Vistaa, eikä etenkään Jim Beamia tai Mustangia. Ne kaikki (Vista, Mustang, Jim Beam) muuten on ihan paskoja.

Mutta Pentti, runkkaa ja unelmoi sinä vaan. :D

• Pentti Nelonen

Älä viitsi vääntää paskaa, mun HTC:llä ei oo mitään tekemistä Linuxsin kanssa, ei mitään, se ei ole Linux, HÖLMÖÖ.

Mene säätämään.

• Pentti on kai sanasokea?
        Pentti Nelonen kirjoitti:

Älä viitsi vääntää paskaa, mun HTC:llä ei oo mitään tekemistä Linuxsin kanssa, ei mitään, se ei ole Linux, HÖLMÖÖ.

Mene säätämään.

Juuri tuo linkittämäsi juttu HTC-aiheeseen NIMENOMAAN ON ANDROID-KÄNNYKKÄ VAI ETKÖ OSAA ENÄÄ MUKA LUKEA??? Älä pillitä siellä jos ite teet mokan.
        Niin ja MÄ en säädä mitään kun ei tarvetta sellaseen, säädä sinä vaan sitä rupu-Vistaasi ja pienen pientä säälittävää piliäsi jolle kaikki naiset nauraa.

• sulla älypuhelin... Mulla ensimmäinen sellainen ollut jo noin 5-6 vuotta sitten...
      Missä takapajulassa sä oikein asut? ;-)

• Eiköhän tuo Pentti siellä äitin peräkammarissa asustele ja peräkammari on jossain todella takapajulassa. Miten sinne nyt älypuhelin voisi eksyä kun aikamerkkikin tuodaan postiautolla. No, lopulta eksyi mutta kyllä se älypuhelin tyhmenee välittömästi idiootiluuriksi kun Nelonen alkaa siihen kailottamaan. Mahtaako tilata kapulallaan maksalaatikkoa sinne peräkammariin, naapurikylän siwasta.

Pentin luuri-tetris; nolla, neljä.. eiku nolla viis viis.. eiku nolla viis nolla, äiti mikä siwan numero on? voitko soittaa ja tilata mulle maksalaatikkoa ketsupilla?

• börb
        exergy kirjoitti:

Eiköhän tuo Pentti siellä äitin peräkammarissa asustele ja peräkammari on jossain todella takapajulassa. Miten sinne nyt älypuhelin voisi eksyä kun aikamerkkikin tuodaan postiautolla. No, lopulta eksyi mutta kyllä se älypuhelin tyhmenee välittömästi idiootiluuriksi kun Nelonen alkaa siihen kailottamaan. Mahtaako tilata kapulallaan maksalaatikkoa sinne peräkammariin, naapurikylän siwasta.

Pentin luuri-tetris; nolla, neljä.. eiku nolla viis viis.. eiku nolla viis nolla, äiti mikä siwan numero on? voitko soittaa ja tilata mulle maksalaatikkoa ketsupilla?

"aikamerkkikin tuodaan postiautolla"

Viikon parhaimmat naurut :D:D:D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      92
      6330
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      317
      5681
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      58
      3447
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3295
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2759
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      10
      1730
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1710
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1614
    9. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      187
      1192
    10. Toksinen ja negatiivinen kansa

Samaan muottiin valetut
      Suomussalmi
      92
      1135
    Aihe