mennäkkö vai eikö mennä?

1päkäpää

Olemme "vanha" pari -50v.Molemmat olleet tahoillaan aviossa.Minä kerran ja mies 2 kertaa.Lapsia molemmilla entisistä liitoista.Nyt "päätettiin" mennä avioon koska ollaan jo kihloissakin oltu 8v.

Maistraatissa on vihkiminen ja juttelimme miehen kanssa että siitä tulisi vain pieni intiimi tilaisuus kahdelle...Ei ketään muuta, ei kutsuta edes lapsiamme...Vaan juhlitaan sitten jälkeenpäin hääjuhlaa sopivana ajankohtana.Näin olimme ajatelleet kun maistraatista ajan varasimme.Ainoastaan syömää ajattelimme mennä vihkimisen jälkeen.
Nyt mies on soitellut yhdelle jo aikuiselle lapselleen ja miettii kun tämä oli kerran sanonut että haluaa olla vihkiäisissämme mukana...
No, minä en sitä ole kuullut enkä näinollen ole valmis nielemään sitä että sinne tulee ketään perillisiämme.Olisihan se kiva järjestää kaikki lapset samaan juhlapöytään , mutta kun molemmilla on niitä 4 ja heidän miehensä, vaimonsa...niin porukka onkin kasvanut 12-päiseksi...Kun tuota rahaa ei hirveesti ole....
Saas nähdä, mennäänkö vihille lainkaan?
Mitäs mieltä olette, pitäisikö minun hyväksyä tämä, että yksi haluaisi tulla vihkiäisiimme, vaikken sitä halua.Välimme ovat kaikkiin lapsiin hyvät, ei siinä mitään...Ja ovat molemmilla(miehellä ja minulla) jo kaikki aikuisia

1

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Jos et todella ketään muita halua vihkimiseen, niin puhu miehesi ja myös sitten hänen lapsensa kanssa asiasta. Ehkä he molemmat ymmärtävät. Mutta en kyllä oikein ymmärrä tuota ongelmaa. Siis jos et vain halua muita paikalle, ihan ok. Mutta kun puhuit ettei rahaa ole mennä syömään yms. niin eihän teidän ole niin pakko tehdä. Voihan sitä olla vaikka kaikki lapset vihkimistilaisuudessa läsnä, ei se tarkoita että teidän tarvitsisi mitään heille kustantaa. Voittehan te silti järjestää hääjuhlan myöhemmin ja lähteä vihkimisen jälkeen eri teille juhlimaan, taikka jos haluatte jotenkin yhdessä asiaa juhlia niin jokainen kustantakoon omat syömisensä. Eli mieti, mikä se sinun ongelmasi tuossa on. Se, että haluat olla miehen kanssa kahden kun menette naimisiin vai joku raha-asia. Ja yksi asia vielä: kun sanot, että "saas nähdä, mennäänkö vihille lainkaan" niin se kuulostaa hieman kolkolta - voisi luulla, että sinulle kaikkein tärkeintä olisi se avioliiton solmiminen miehesi kanssa, ja jos tuollainen pieni vastoinkäyminen saa epäröimään vihille menoa niin vähän kyllä kummaksuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe